Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-16@21:57:58 GMT

تدارک ویژه هیأت رزمندگان برای نیمه شعبان در رسانه ملی

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۴۹۵۲۸

تدارک ویژه هیأت رزمندگان برای نیمه شعبان در رسانه ملی

در ایام پرفیض نیمه ماه شعبان هیأت رزمندگان اسلام با مشارکت گروه معارف اسلامی شبکه یک سیما برنامه‌های ویژه‌ای در رسانه ملی برگزار می‌کند. ۱۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۶ رسانه ها خواندنی نظرات - اخبار رسانه ها -

به گزارش گروه رسانه های خبرگزاری تسنیم، در ایام پرفیض نیمه ماه شعبان هیأت رزمندگان اسلام با مشارکت گروه معارف اسلامی شبکه یک سیما برنامه‌های ویژه‌ای در رسانه ملی برگزار می‌کند تا همگان برای سلامتی و ظهور منجی عالم بشریت دست به دعا بردارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس این گزارش، این برنامه‌ها از شبکه یک سیما پخش مستقیم خواهد شد.

از روز شنبه 16 فروردین‌ماه تا سه‌شنبه 19 فروردین‌ماه حدود ساعت 24، قرائت مناجات شعبانیه از حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) با نوای محمدرضا طاهری، میثم مطیعی، سعید حدادیان و مرتضی طاهری برگزار خواهد شد. 

روز چهارشنبه شب نیمه شعبان 20 فروردین‌ماه حدود ساعت 24  قرائت دعای کمیل از حرم مطهر امام‌زاده علی‌اکبر چیذر(ع) با نوای محمود کریمی انجام خواهد شد.

پنج‌شنبه روز نیمه شعبان 21 فروردین‌ماه از ساعت 6 ‌صبح سخنرانی و قرائت دعای ندبه از حرم مطهر شیخ صدوق (ره) توسط حجت‌الاسلام مسعود عالی و مهدی رسولی برگزار می‌شود. همچنین در این روز از ساعت 24 قرائت دعای کمیل از مسجد مقدس جمکران با نوای حجت‌الاسلام میرزامحمدی برگزار می‌شود.

جمعه 22فروردین‌ماه از ساعت 6 صبح سخنرانی و قرائت دعای ندبه از حرم مطهر امام‌زاده صالح (ع) توسط حجت‌الاسلام بی‌آزار تهرانی و محمدرضا طاهری برگزار می‌شود.

لازم به تاکید است، تمام برنامه‌ها بدون حضور جمعیت برگزار خواهد شد.

منبع : فارس

انتهای پیام/

بازگشت به صفحه رسانه‌‌ها

R1437/P/S9,1299/CT12

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فروردین ماه حرم مطهر قرائت دعای برنامه ها خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۹۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویژه برنامه‌های روز ارتش در استان فارس اعلام شد

به گزارش خبرنگار مهر، امیر سرتیپ دوم ابوالقاسم رضایی بعد از ظهر دوشنبه در نشست خبری اعلام برنامه‌های ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در استان فارس، ابتدا عملیات غرورآفرین وعده صادق را تبریک گفت و خاطرنشان کرد: این عملیات حاصل وحدت مردم و حاکمیت و هماهنگی و همکاری میان قوای نظامی و فرماندهی هوافضای سپاه بود و سبب افزایش غرور مردم و جوانان ما شد.

فرمانده ارشد نظامی ارتش در استان‌های فارس و کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به نامگذاری روز ۲۹ فروردین به نام روز ارتش توسط معمار کبیر انقلاب گفت: ارتش با جان‌فشانی و فداکاری در برهه‌های مختلف از جمله هشت سال دفاع مقدس، جواب محبت امام و مردم نسبت به خود را داده است.

امیر رضایی بیان کرد: رژه خودرویی نیروهای مسلح، آئین نکوداشت یاد و خاطر امیر سپهبد شهید علی صیاد شیرازی، برگزاری یادواره شهدا، انجام خدمات عمومی پزشکی در سطح استان فارس، برگزاری همایش‌های مختلف فرهنگی و هنری، پیاده‌روی خانواده بزرگ ارتش، برپایی میز خدمت در نماز جمعه، دیدار با خانواده‌های شهدا، ایثارگران و جانبازان از جمله برنامه‌های هفته گرامیداشت ارتش در استان فارس است.

وی با بیان اینکه تاکنون ۱۸۳۰ قلم جهیزیه توسط ترابری ارتش به نیازمندان اهدا شده افزود: فعال کردن قرارگاه محرومیت‌زدایی ارتش با همکاری کمیته امداد امام خمینی و قرارگاه زیست محیطی و غبارروبی قبور مطهر شهدا از دیگر برنامه‌های روز ارتش است.

کد خبر 6078997

دیگر خبرها

  • ببینید | قدردانی بیش از ۲۲۰ نماینده مجلس از برنامه‌های نوروزی، قرآنی و انتخاباتی صداوسیما
  • رژه روز ارتش در تهران و مراکز استان‌ها برگزار می‌شود + جزئیات
  • برگزاری ۱۰۰ عنوان برنامه ویژه دهه ارتش در کردستان
  • خبر‌های رسانه بیست و هشتم فروردین
  • قاری نوجوان ایرانی به دعوت حسن عبدالکریم به تمرین پرسپولیس می‌رود
  • ویژه برنامه‌های روز ارتش در استان فارس اعلام شد
  • جشنواره تولیدات رسانه ای روایت خدمت با محوریت سفر رییس جمهوری به استان سمنان برگزار می شود
  • برنامه هیأت‌های مذهبی به مناسبت سالروز تخریب بقیع اعلام شد
  • برنامه‌های متنوع شبکه قرآن برای بینندگان رسانه ملی
  • برگزاری مراسم دعای زائران رضوی برای پیروزی رزمندگان اسلام