Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اسپوتنیک، این در حالی است که جنبش مقاومت اسلامی (حماس) مشخص نکرده است که آیا این دو نظامی صهیونیست کشته شده و یا زنده هستند.

نوار غزه روز چهارشنبه از ثبت ۱۲ فرد مبتلا به ویروس کرونا خبر داد. مقام­ های غزه نگران ناتوانی مراکز بهداشتی محلی برای مهار این ویروس هستند، زیرا تنها ۹۶ دستگاه تنفس مصنوعی در نوار غزه وجود دارد د حالی که حدود دو میلیون نفر در آنجا بسر می­برند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقام ­های غزه برای مقابله با ویروس کرونا، کمک­ های خارجی درخواست کرده‌اند.

غزه از ۱۴ سال پیش تحت محاصره نظامیان اسرائیلی است و آنها از ورود غذا و دارو به این منطقه جلوگیری می‌کنند.

ویروس کرونا موسوم به کووید ۱۹ اواسط ماه دسامبر (۲۴ آذر) در شهر ووهان واقع در مرکز چین گزارش شد. ابتدا از این بیماری به عنوان ذات الریه نام برده می شد اما کمیسیون ملی بهداشت چین در ۳۰ دسامبر سال ۲۰۱۹ (۹ دی ماه ۹۸) به صورت رسمی شیوع این ویروس را در چین اعلام کرد.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۹۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتانیاهو برای جلوگیری از صدور قرار بازداشت توسط دادگاه لاهه دست به دامن اروپایی‌ها شد

 شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی در این باره گزارش داد که نتانیاهو خواستار اقدام وزیران امورخارجه انگلیس و آلمان برای جلوگیری از صدور قرار بازداشت وی در دیوان بین‌المللی دادگستری شده است.

ساعاتی پیش بود که رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند که اسرائیل نگران است دیوان بین‌المللی دادگستری (دادگاه لاهه) ممکن است در پایان ماه آتی میلادی برای مقام‌های امنیتی و سیاسی ارشد این رژیم قرار بازداشت صادر کند.

نتانیاهو از جمله کسانی است که ممکن است مشمول این اقدام از سوی دادگاه لاهه شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • نگرانی سازمان جهانی بهداشت از گسترش آنفلوآنزای پرندگان در بین انسان‌ها
  • رفع تصرف ۵۰ هکتار از اراضی ملی در بوکان
  • نتانیاهو برای جلوگیری از صدور قرار بازداشت توسط دادگاه لاهه دست به دامن اروپایی‌ها شد
  • چرا حمله موشکی «مشروع» بود؟ فهرست عملیات تروریستی و سایبری اسرائیل علیه ایران
  • ۲۱ عملیات تروریستی و سایبری اسرائیل علیه ایران /چرا حمله سپاه «مشروع» بود؟
  • سازمان ملل: اسرائیل در 6 ماه ۱۰ هزار زن را در غزه کشته است
  • «جنگ علیه زنان»؛ سازمان ملل: اسرائیل در 6 ماه ۱۰ هزار زن را در غزه کشته است
  • سازمان ملل: «جنگ علیه زنان»؛ اسرائیل در 6 ماه گذشته، ۱۰ هزار زن را در غزه کشته است
  • سازمان ملل: از 6 ماه گذشته اسرائیل ۱۰ هزار زن را در غزه کشته است
  • حمله موشکی سنگین حزب الله علیه مواضع اسرائیل/نبرد شدید مقاومت فلسطین با ارتش اسرائیل در مرکز نوار غزه/شمار شهدای نوار غزه به ۳۳ هزار و ۸۴۳ تن رسید