Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-19@21:25:31 GMT

گاف عجیب نتانیاهو درباره ایران

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۴۹۵۴۶

شبکه ۱۳ رژیم صهیونیستی در گزارشی گاف نخست وزیر این رژیم درباره قربانیان ویروس کرونا در ایران را فاش کرد. ناطقان: بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در نشست اخیر کابینه مدعی می‌شود فیلمی از انتقال اجساد قربانیان ویروس کرونا در ایران برای دفن در میان زباله‌ها در اختیار دارد؛ اما مشخص می‌شود که فیلم ادعایی نتانیاهو بخشی از یک سریال منتشر شده در سال ۲۰۰۷ بوده است!

دو وزیر کابینه به «باراک راوید» خبرنگار شبکه ۱۳ گفتند: «بنیامین نتانیاهو، در نشست کابینه ویدئویی را پخش کرد و مدعی شد که در این ویدئو شواهدی وجود دارد که ایران در حال پنهان کاری درباره قربانیان ویروس کرونا بوده و اجساد قربانیان این ویروس را در زباله‌ها دفن می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

اما چند ساعت بعد، دفتر نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد که فهمیده این ویدئو هیچ ارتباطی به ایران یا بحران شیوع ویروس کرونا نداشته است. این فیلم مربوط به یک مینی سریال بوده که در سال ۲۰۰۷ منتشر شده است.

نتانیاهو در نشست روز دوشنبه کابینه رژیم صهیونیستی به وزیران کابینه می‌گوید که ویدئویی دیده که در آن سربازان ایرانی در حال انتقال اجساد به کامیون‌ها بوده تا آنها را به محل دفن زباله‌ها ببرند.

بر اساس گفته دو وزیر کابینه، نتانیاهو گفته که «مئیر بن شبات» مشاور امنیت اسرائیل این ویدئو را به نتانیاهو نشان داده است.

به گزارش العالم، بسیاری از وزیران کابینه خواستار دیدن این فیلم بودند و نتانیاهو نیز از شبات خواسته تا این فیلم را برای وزیران ارسال کند.

این فیلم هفته پیش توسط برخی در رسانه‌های اجتماعی منتشر شده بود و نتانیاهو بدون هیچگونه اعتبارسنجی یا تاییدی اقدام به مطرح کردن آن در نشست کابینه می کند.
منبع: مهر برچسب ها: گاف ، نتانیاهو ، ناطقان ، ایران

منبع: ناطقان

کلیدواژه: گاف نتانیاهو ناطقان ایران رژیم صهیونیستی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۹۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انگلیس درخواست نتانیاهو برای «تروریستی» خواندن سپاه را رد کرد

«دیوید کامرون» وزیر خارجه انگلیس با درخواست «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی برای قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست سازمان‌های تروریستی مخالفت کرد.

به گزارش المیادین، یک منبع ارشد در دولت انگلیس اعلام کرد که وزیر خارجه این کشور شخصا این پیام را به نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و وزیر خارجه این رژیم منتقل کرده است.

نتانیاهو و وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در دیدار چهارشنبه خود با کامرون در اراضی اشغالی با اشاره به پاسخ ایران، خواستار تروریستی خواندن سپاه پاسداران شده بودند.

به گفته مقام انگلیسی که نخواست نامش فاش شود، وزیرخارجه این کشور ضمن مخالفت با این درخواست، با جدیت بسیار گفت که لندن ترجیح می‌دهد راه‌های ارتباطی خود با تهران را باز نگه دارد.

رژیم صهیونیستی در حالی خواستار درج نام سپاه در فهرست نهاد‌های تروریستی انگلیس شد که حمله ایران به مواضع این رژیم در پاسخ به حمله رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولی سفارت ایران در دمشق صورت گرفت، حمله‌ای که شهادت هفت مستشار نظامی ایران را در پی داشت.

منبع: ایسنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • مشاجره نتانیاهو و وزیر خارجه آلمان
  • انگلیس درخواست نتانیاهو برای «تروریستی» خواندن سپاه را رد کرد
  • ببینید | شکاف سیاسی در اسرائیل؛ وزیر کابینه هم نتانیاهو را مسخره کرد!
  • نتانیاهو: نباید اختلافات داخلی را علنی کنیم/ با تهدید وجودی روبرو هستیم
  • نتانیاهو : موجودیت اسراییل در خطر است
  • یونیسف: ۱۴ هزار کودک فلسطینی کشته شدند
  • تشدید اختلافات میان اعضای کابینه جنگ رژیم صهیونیستی بر سر جنگ غزه
  • اعتراف رئیس اسبق ستاد کل ارتش اسرائیل به شکست در نوار غزه
  • پایان نشست کابینه جنگی اسرائیل بدون تصمیم‌گیری نهایی
  • ناامیدی رسانه‌های صهیونیستی از کابینه نتانیاهو + فیلم