Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@19:42:13 GMT

تولید و توزیع هشت هزار لیتر آب ژاول در باشت

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۴۹۵۷۹

تولید و توزیع هشت هزار لیتر آب ژاول در باشت

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، رئیس اداره آب و فاضلاب روستایی باشت گفت: این میزان کننده آب ژاول در اداره آب و فاضلاب روستایی باشت برای ضدعفونی سطوح اداری، خانگی و مکان‌های عمومی به صورت رایگان در این شهرستان برای پیشگیری از سرایت ویروس کرونا تولید و توزیع شد.

امین محمدی افزود: این میزان مایع ضدعفونی کننده آب ژاول بین مردم، پایگاه‌های بسیج، دستگاه‌های اجرایی، دهیاری‌ها و شورای‌های اسلامی باشت توزیع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او بیان کرد:آب ژاول برای گندزدایی، سفید کردن و بو زدایی به کار می‌رود و خاصیت ضدعفونی‌کننده آن به دلیل کلر محلول در آن است.

رئیس اداره آب وفاضلاب روستایی باشت اضافه کرد: این اداره تا پایان کنترل بیماری ویروس کرونا آماده همکاری با دستگاه‌های اجرایی برای تامین مایع ضدعفونی آب ژاول است.

محمدی عنوان کرد:مسدود کردن پل شاه بهرام در جاده باشت به چرام برای پیشگیری تردد خودرو‌های مسافران از دیگر خدمات این اداره برای کمک به رفع بحران کروناست که از سوی گروه تعمیر و نگهداری آب روستایی باشت انجام شده است.

از زمان شیوع ویروس کرونا شرکت‌ها و دستگاه‌های اجرایی مختلف برای کمک به مردم و کادر درمان به تولید کالا‌های بهداشتی روی آورده اند.

شهرستان ۲۲ هزار نفری باشت در جنوب شرقی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد. انتهای پیام/غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا ویروس بسیج آب و فاضلاب دهیاری کهگیلویه و بویراحمد روستایی باشت آب ژاول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۹۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان پیرانشهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، در مراسمی با حضور فرماندار پیرانشهر و مسؤلان استانی، مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان پیرانشهر در محل فرمانداری برگزار شد.

در این مراسم  کاوه خلیلی  به عنوان سرپرست جدید اداره تعاون روستایی شهرستان پیرانشهر معرفی و از زحمات  سیامند اهتمام رئیس سابق اداره؛ تقدیر و تجلیل شد.

خلیلی  قبلآ در پست های مختلف کارشناسی در اداره تعاون روستایی پیرانشهر مشغول به فعالیت بود.

دیگر خبرها

  • کشف ۳ هزار لیتر سوخت قاچاق از ۱۰ خودرو
  • معرفی رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان پیرانشهر
  • توزیع بیش از ۳۵ میلیون لیتر مواد سوختی در بین روستائیان استان قزوین
  • احیا و بازسازی ۵۰ قنات قدیمی در شهر باشت
  • توزیع بیش از ۴۷ هزار تن آرد روستایی در بین روستائیان استان قزوین
  • جهش همزمان تولید و فروش شرکت نفت ایرانول در سال جدید
  • توزیع بیش از یک هزار لیتر سم رایگان در نیشابور
  • بایدن حین کنایه به ترامپ گاف داد!
  • نجات 666 میلیون لیتر بنزین توسط وزارت صمت
  • ویزیت رایگان در‌ مناطق روستایی کنت