Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

رییس مرکز اورژانس تهران از واژگونی یک دستگاه خودروی پراید در اتوبان سعیدی به سمت اسلامشهر خبر داد و گفت: این حادثه ۳ کشته برجا گذاشته است.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از مهر، پیمان صابریان در گفتگو با خبرنگار مهر، از واژگونی خودرو پراید خبر داد و اظهار داشت: در این حادثه ۳ تن کشته شده‌اند.

صابریان با بیان اینکه زمان اولیه تماس و اطلاع به اورژانس در خصوص این حادثه ساعت ۱ و ۳۶ دقیقه بامداد بوده است گفت: این حادثه بامداد امروز پنج شنبه در منطقه ۱۹ تهران در اتوبان سعیدی به سمت اسلامشهر، جنب مترو آزادگان، ۲۰۰ متر پایین تراز مترو آزادگان، ۲ کیلومتر بعد از نعمت آباد رخ داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صابریان افزود: طی تماس اولیه و اطلاع حادثه به اورژانس نیروهای امدادی در کوتاه‌ترین زمان ممکن در محل حادثه حاضر شدند.

رئیس اورژانس تهران با اشاره به کشته شدن ۳ نفر در این حادثه، گفت: کشته شدگان ۳ آقای مجهول الهویه و ۲۸، ۲۶ و ۲۵ ساله بودند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: خودرو مترو کشته تین اتوبان سعیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۹۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی اتوبوس در یزد/ ۱۳ نفر مصدوم شدند

آفتاب‌‌نیوز :

بنابر اعلام سازمان اورژانس یزد، واژگونی یک دستگاه اتوبوس مسافربری متعلق به تعاونی جهان گشت مهر که از بندرعباس عازم تهران بود در جاده کمربندی دچار واژگونی شد.

این اتوبوس ۱۵ نفر مسافر داشت که از این تعداد ۱۳ نفر دچار مصدومیت شدند و ۱۱ نفر از این مصدومین به بیمارستان به منتقل شدند و دو مصدوم دیگر نیز در محل حادثه توسط عوامل اورژانس درمان سرپایی شدند.

به گفته سازمان اورژانس یزد، تریاژ و درمان اولیه مصدومان حادثه در کمتر از ۴۰ دقیقه مدیریت و هم اکنون تمام مصدومان حادثه در دو بیمارستان شهید صدوقی و شهید رهنمون یزد تحت نظر می‌باشند. 

سرهنگ «رحیم حاجی ده‌آبادی» رئیس پلیس راه استان در خصوص جزئیات این حادثه گفت: این حادثه در ساعت ۵:۲۴ بامداد امروز (چهارشنبه ۲۹ فروردین) در کیلومتر چهار جاده کمربندی (مهریز به میبد) رخ داد.

وی افزود: عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از لغزندگی جاده به دلیل بارش باران علت این حادثه بوده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • بالگرد اورژانس استان تهران جان دو نفر را در اتوبان تهران-قم نجات داد
  • تصادف زنجیره‌ای در اتوبان ذوب‌آهن با ۷ مصدوم
  • تصادف زنجیره‌ای اتوبان ذوب‌آهن با ۷ مصدوم
  • آخرین وضعیت مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس بندرعباس - تهران / ترخیص ۱۰ مصدوم حادثه + اسامی
  • واژگونی اتوبوس در یزد/ ۱۳ نفر مصدوم شدند
  • تصادف در محور ایذه یک کشته و ۴ مصدوم برجا گذاشت
  • واژگونی اتوبوس عازم تهران/ عکس
  • واژگونی اتوبوس بندرعباس _ تهران در یزد
  • واژگونی اتوبوس در یزد / ۱۳ نفر مصدوم شدند
  • تصادف در جاده گچساران_ بهبهان چهار کشته و مصدوم برجا گذاشت