Web Analytics Made Easy - Statcounter

در پیام امین امینیان آمده است: مردم فهیم و آگاه هشترود سپاس و درود بیکران تقدیم شما باد که در  آیین ایرانی سیزده بدر را با همدلی و همبستگی اجتماعی بی نظیر دل ها ، ذهن ها و اراده ها را به هم نزدیک کرده در خانه ماندید تا گام بلندی برای قطع زنجیره انتقال کرونا باهم برداریم .
در این پیام با اشاره به اینکه مردم شهرستان از اولین لحظات اعلام و آغاز اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی نهایت همکاری و همراهی را با مسوولان و خدمتگذاران خود داشتند، خاطرنشان شده است: مردم در  سیزده فروردین و آیین ایرانی ‎سیزده بدر و جشن طبیعت به هشدارهای جدی متخصصان و پزشکان توجه کرده و برای شکستن زنجیره شیوع بیماری کرونا در خانه ماندید، امروز ‎اگرچه فاصله های فیزیکی از هم زیاد بود ولی با همدلی و همبستگی اجتماعی بی نظیر دل ها ، ذهن ها و اراده ها را به هم نزدیک کردید .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
رئیس ستاد پیشگیری از کرونای هشترود  از این مدنیت و تاب آوری و همکاری جمعی تشکر و قدردانی کرده و می افزاید: ما باید در این راه دشوار ثابت قدم تر و مصمم تر از قبل با یکدیگر همراه شویم. تا بتوانیم این مهمان ناخوانده را بیرون کنیم .
فرماندار هشترود همچنین از تلاش و زحمات دست اندکاران ادارات به ویژه از اقدامات شایسته و ارزنده کادر بهداشت و درمان ، دادگستری ، بخشداری‌ها، نیروی انتظامی ، بسیج ، هلال احمر ، صنعت ، معدن و تجارت ، شهرداری ها و دهیاریها ، فرهنگ و ارشاد ، اهالی اصحاب رسانه و خبرنگاران و به ویژه از زحمات شبانه روزی سرهنگ شهسواریان جانشین انتظامی و سرهنگ کریمی رییس راهنمایی و رانندگی هشترود در چند روز گذشته قدردانی و تشکر کرده است.

برچسب‌ها ویروس کرونا هشترود روز طبیعت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا هشترود روز طبیعت ویروس کرونا هشترود روز طبیعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۹۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد پست برق ۴۰۰ کیلو ولت در هشترود

قشلاقی در جلسه شورای اداری هشترود گفت:  پست برق ۴۰۰ کیلو ولت تا ۲ سال آینده احداث می‌شود و برق شهر‌های جنوب استان آذربایجان شرقی به ویژه شهرستان‌های هشترود و چاراویماق را که با مشکل انرژی در احداث برخی کارخانه‌ها و صنایع سنگین مواجه هستند تامین خواهد کرد.

وی افزود: با توجه به نیاز منطقه و سرمایه گذاری صنایع در این شهرستان در شهرک‌های صنعتی و پایاب سد سهند احداث این پست لازم و حیاتی است.

قشلاقی همچنین از راکد ماندن قطعه پنج آزاد راه هشترود ـ مراغه انتقاد کرد و گفت: این قطعه به طول ۶ کیلومتر مسیر حیاتی برای شهر هشترود است چرا که این شهر را به اتوبان پیامبر اعظم (ص) و آزاد راه هشترود ـ مراغه وصل کند.

وی گفت: مردم این شهرستان از راه ارتباطی روستایی دامناب که به جاده مرگ هم مشهور است رفت و آمد می‌کنند و هر روز شاهد بروز تصادف هستیم.

فرماندار هشترود ادامه داد: برخی کار‌های ساختمانی و عملیاتی این قطعه تمام شده و فقط مطالبات زمین‌های کشاورزان و ۲ دهنه پل و هموارسازی این‌مسیر مانده است که باید این مسیر تا پایان امسال به اتمام برسد.

وی از ممنوعیت به کارگیری اتباع افغانی در کارگاه‌ها، باغ‌ها و مزرعه‌های این شهرستان خبر داد و گفت: در صورت مشاهده برخورد جدی خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • میانه ظرفیت ایجاد و احداث کتابخانه مرکزی را دارد
  • ۱۲۰ روستای سردشت دارای تنش آبی هستند
  • پویش کاشت یکهزار و ۵۰۰  اصله نهال زالزالک در پیرانشهر
  • قدرداني فرمانده انتظامي از همکاري و مشارکت مردم و مسئولان در اجراي طرح نور
  • قدرداني از همکاري و مشارکت مردم و مسئولان از اجراي طرح نور در آذربايجان غربي
  • ضرورت استقرار و استقلال تمام ادارات در خلیل‌آباد بعد از ۲۰ سال
  • افتتاح نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در کوهبنان
  • تقدیر فرماندار دشت آزادگان از فرماندهی انتظامی شهرستان
  • ایجاد پست برق ۴۰۰ کیلو ولت در هشترود
  • احداث آرامستان مطالبه مردم شهریار