Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندهی نیروی دریایی آمریکا احتمال تنبیه ناخدای ناوهواپیمابر روزولت را رد نکرد کسی که طی نامه‌ای خواستار اتخاذ اقدامات جدی و فوری برای مهار شیوع ویروس کرونا در این ناو شده است. ۱۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۹ بین الملل آمریکا نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، رویترز گزارش داد، «تامس مودلای» سرپرست نیروی دریایی در واکنش به سوال های متعدد درباره احتمال تنبیه ناخدای ناوهواپیمابر روزولت گفت: « من نمی دانم چه کسی نامه را به رسانه ها افشا کرده اما اگر او مسئول این افشا باشد به معنای نقض اصول است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

روز سه شنبه رسانه های آمریکایی گزارش دادند، ناخدا برت کروزیر فرمانده ناوهواپیمابر روزولت در نامه‌ای به پنتاگون، وزارت دفاع آمریکا پیشنهاد داده که کل ملوانان و خدمه این ناو قرنطینه شوند و تاکید کرده: «ما در حال جنگ نیستیم و نیازی نیست که ملوانان من بمیرند.»

ناخدا کروزیر در نامه خود به پنتاگون نوشته همه‌گیری در این کشتی جنگی قابل کنترل نیست و هم اکنون «با شتاب و تصاعدی» در حال گسترش است.

فرمانده ناو روزولت تاکید کرده است که مشخصات فیزیکی عرشه و فضای داخلی این ناو و شرایط ویژه فعالیت‌های روزانه ملوانان که در حال انجام وظایف نظامی روزانه هستند اجازه فاصله گذاری فیزیکی میان آنها را نمی‌دهد و به همین علت شکستن حلقه انتقال بین فردی ویروس کرونا را «بسیار بسیار مشکل» کرده است.

ناو هواپیمابر روزولت با چهار هزار خدمه هم اکنون در سواحل گوآم در دریای فیلیپین و واقع در آبهای جنوب ژاپن و کره‌جنوبی است.

بر اساس گزارش رویترز، این نامه باعث خشم و یاس سربازان و خانواده های آنها شده است.

ادعای عجیب کشیش آمریکایی در روزهای کرونایی: خدا بنده‌اش را به کلیسا نمی‌آورد تا مبتلا به کرونا کند !سندرز: ده‌ها میلیون آمریکایی در خطر گرسنگی هستندآسوشیتدپرس: اکثریت مردم آمریکا از عملکرد دولت ترامپ در مبارزه با کرونا ناراضی هستندادعای واهی ترامپ: می‌خواهند به نیروهای آمریکایی در عراق حمله کنندآمار مبتلایان به کرونا در آمریکا از 200هزار نفر گذشت


انتهای پیام/

R1016169/P/S8,1128/CT10 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونای جدید ویروس کرونا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونای جدید ویروس کرونا ویروس کرونای جدید ویروس کرونا ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۹۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت تیم‌های قایقرانی ملوان نیروی دریایی ارتش و سکان تهران

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مسابقات دراگون‌بوت قهرمانی باشگاه‌های خاورمیانه در رده‌های مختلف سنی ۳۱ فروردین تا ۲ اردیبهشت با حضور ۲۰۰۰ ورزشکار در شارجه امارات برگزار شد.

در این مسابقات ۵۰ باشگاه از کشور‌های قزاقستان، ترکیه، امارات، فیلیپین، قطر، بحرین، مصر، ایران، مالزی و باشگاه‌های اروپایی مقیم در امارات شرکت کردند.

دو باشگاه دراگون‌بوت کشورمان در بخش بانوان (تیم سکان تهران) با ۲۲ ورزشکار و در بخش آقایان (ملوان نداجا) با ۲۳ ورزشکار به نمایندگی از کشورمان در این رقابت‌ها حضور داشتند.

قایقرانان تیم ملوان نیروی دریایی ارتش موفق به کسب طلای آزاد و زیر ۲۴ سال در رشته ۲۰۰ متر و نقره آزاد در رشته ۵۰۰ متر شدند.

به این ترتیب پرونده تیم دراگون بوت ملوان با ۲ طلا و یک نقره در رقابت‌های جام باشگاه‌های خاورمیانه بسته شد.

دختران تیم سکان تهران در مرحله نهایی مسابقه به مصاف رقیبانی از ابو دبی جت، گلادیاتور، دراگون فایر، دبی بارا کدز و آتلانتیر رفتند و با قرار گرفتن در جایگاه نخست مدال طلای ۵۰۰ متر آزاد را از چنگ رقبا در آوردند.

تیم دراگون بوت سکان تهران در جام باشگاه‌های خاورمیانه با طلای زیر ۲۴ سال دختران و طلای ۵۰۰ متر آزاد به کار خود در رقابت‌های امارات پایان داد.

دیگر خبرها

  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • تنبیهِ متجاوز؛ از طوفان شن تا وعده صادق
  • بازگشت تیم‌های قایقرانی ملوان نیروی دریایی ارتش و سکان تهران
  • (ویدیو) فوجیان؛ بزرگ‌ترین و پیشرفته‌ترین کشتی جنگی چین
  • برخورد ۲ بالگرد نظامی در مالزی با ۱۰ کشته
  • ۱۰ کشته در برخورد دو بالگرد نظامی در مالزی+ فیلم
  • فوجیان؛ بزرگ ترین و پیشرفته ترین کشتی جنگی چین (+فیلم و عکس)
  • آغاز رزمایش دریایی آمریکا-فیلیپین با حضور ۱۷ هزار نیروی نظامی
  • بزرگترین رزمایش نظامی آمریکا و فیلیپین آغاز شد
  • آمریکا سکوهای نفتی را به پایگاه‌‌های موشکی تبدیل می کند