Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-16@17:22:59 GMT

(ویدیو) لایی وحید امیری به پیکه در صفحه فیفا

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۴۹۶۴۹

(ویدیو) لایی وحید امیری به پیکه در صفحه فیفا

‍‍‍‍‍‍

یکی از جذاب‌ترین صحنه‌ها برای ایرانی‌ها در خلال جام جهانی فوتبال در روسیه صحنه‌ای بود که وحید امیری توانست به زیبایی توپ را از بین پا‌های جرارد پیکه، مدافع صاحب نام اسپانیایی و عضو تیم بارسلونا عبور دهد. در ادامه ارسال زیبای این بازیکن روی سر مهدی طارمی نشست، ولی ضربه سر طارمی با اختلاف ناچیز از بالای دروازه به بیرون رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینستاگرام جام جهانی فوتبال فیفا با انتشار این صحنه نوشت: برای قدردانی از این مهارت زیبا. کسانی که توانایی این مهارت را دارند تگ کنید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: فرارو

کلیدواژه: وحید امیری جرارد پیکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۹۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلیل مخالفت فیفا با VAR گزینشی در لیگ ایران

لیگ برتر تا هفته پایانی بدون VAR برگزار خواهد شد و دلیل مخالفت فیفا با درخواست فدراسیون ایران مشخص شد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ روز گذشته خبری مبنی بر اینکه فیفا با برگزاری ادامه مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران با استفاده از کمک داور ویدئویی مخالفت کرده، منتشر شده بود.

دلیل مخالفت فیفا این بوده که برگزاری تک بازی با VAR از نظر رعایت اصل جوانمردی در برگزاری لیگ منافات دارد و با پیگیری خبرنگاران مشخص شد فیفا در پاسخ به درخواست فدراسیون فوتبال برای برگزاری برخی مسابقات حساس با کمک داور ویدئویی مخالفت کرده و تاکید داشته دیگر به صورت «تک بازی» اجازه استفاده از VAR را نمی دهد و فدراسیون فوتبال اگر می خواهد از این سیستم استفاده کند باید در همه مسابقات داشته باشد.

این در حالی است که بازی دربی تهران به عنوان تک بازی لیگ برتر ایران با کمک داور ویدئویی برگزار شده است. هنوز مشخص نیست در آن بازی ، مجوز رسمی فیفا برای استفاده از وی ای آر گرفته شده بود یا خیر؟

با توجه به این مخالفت فیفا به احتمال بسیار زیاد برگزاری فینال جام حذفی هم با کمک داور ویدئویی منتفی است. البته مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال نیز در تازه ترین گفت وگویی که داشته اعلام کرده سعی می کنند فصل آینده همه مسابقات با VAR برگزار شود.

دیگر خبرها

  • دلیل مخالفت فیفا با VAR گزینشی در لیگ ایران
  • تقابل جذاب دفاع چپ‌ها در پرسپولیس (عکس)
  • مرکز جذب اعضای هیات علمی وزارت علوم «امریه سربازی» جذب می‌کند
  • اولی هونس: فیفا آن‌قدر فاسد بود که می‌توانستید به خرید جام جهانی فکر کنید!
  • وزارت علوم امریه سربازی جذب می‌کند
  • فیفا آنقدر فاسد بود که می‌شد جام جهانی را خرید!‏
  • گزارش فیفا از تیم‌های مدعی در آسیا برای صعود به جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴
  • فیفا؛ تیم‌های فوتسال ایران و ژاپن مدعیان اصلی صعود به جام جهانی
  • گزارش فیفا درباره وضعیت ایران در جام ملت‌های فوتسال آسیا
  • فیفا: ایران و ژاپن بخت‌های نخست صعود به جام جهانی فوتسال