Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@20:54:37 GMT

یزدی ها به محل سکونت خود بازگردند

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۴۹۶۹۸

یزدی ها به محل سکونت خود بازگردند

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، محسن صادقیان، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد، گفت: به منظور لوگیری از شیوع کرونا محدودیت‌های ترافیکی در استان تا ۱۵ فروردین ماه جاری تمدید شد.

او افزود: تا کنون تصمیمی در خصوص اعمال محدودیت تا 20 فروردین قطعی نشده اما در صورت تصمیم گیری در ستاد مبارزه با ویروس کرونا تصمیم گیری و اطلاع رسانی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محسن صادقیان بیان کرد: بازگشت مسافران حاضر در یزد به محل سکونت خود از اهداف اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی است.

صادقیان ادامه داد: شهروندان یزدی که از شهر خارج شده اند نیز باید هر چه سریع تر به یزد بازگشته و در بدو ورود غربالگری شوند.

معاون استانداری یزد تصریح کرد: شهروندان یزدی هم که به هر دلیلی به استان دیگر سفر کردند، هرچه زودتر به محل سکونت خود بازگردند که در این زمینه مشکلی وجود ندارد البته هنگام ورود از آنها تب سنجی و غربالگری می شود.

صادقیان ادامه داد: به غیر از خودروهایی با پلاک‌های ۶۵ و ۶۴ شهروندانی که از استان های دیگر هستند می تواند از استان خارج شوند و در این زمینه مشکلی وجود ندارد.

انتهای پیام/و

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا ویروس محدودیت ترافیکی مسافران یزد معاون استاندار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۹۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یحیی گل‌محمدی سکوتش را شکست؛ مشکلی برای کار ندارم و آماده خدمت به جوانان کشورم هستم!

یحیی گل‌محمدی گزینه اصلی تراکتور برای هدایت این تیم است.

طرفداری | یحیی گل‌محمدی سرانجام سکوت خود را شکست.

یحیی گل‌محمدی پس از کش و قوس‌های فراوان از هدایت پرسپولیس استعفا کرد و نیمکت این تیم را به اوسما ویرا واگذار کرد. این روزها نام یحیی گل‌محمدی به عنوان گزینه اصلی هدایت تراکتور مطرح می‌شود اما طبق شایعات مشکلاتی برای قطعی شدن این قرارداد وجود دارد.

یحیی گل‌محمدی در مصاحبه‌ای گفت:

من هیچ مشکلی برای کارکردن ندارم، با تراکتور مذاکرات زیادی داشتم. من بازیکن و مربی این تیم بودم و روزهای خوبی را همراه با مردم تبریز گذراندم. شهر تبریز و هواداران تراکتور را خیلی دوست دارم و باید از این فرصت استفاده کنم و از لطفی که هواداران تراکتور در این چند روز به من داشتند، تشکر کنم. من عاشق کار کردن در کشورم هستم و همیشه آماده خدمت به جوانان کشورم خواهم بود.

یحیی در مورد تاخیر در امضای قرارداد با تراکتور گفت: 

به دلیل مشکلات شخصی از باشگاه زمان خواستم تا به آنها رسیدگی کنم.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • عارف آقاسی مشکلی برای حضور در بازی با ذوب‌آهن ندارد
  • یحیی با «کریم» به تبریز می‌رود
  • یحیی گل‌محمدی سکوتش را شکست؛ مشکلی برای کار ندارم و آماده خدمت به جوانان کشورم هستم!
  • AFC واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد
  • وزارت راه : ۴٩ درصد از جمعیت ایران بر روی فرونشست و مجاور آن سکونت دارد
  • ۱۵۰آبکشی معابرشهری زرند در پی بارش شدید باران
  • پلیس مانع فروش سکه‌های دوره اشکانی شد
  • وزیر خارجه مصر: باید از تشکیل کشور فلسطین حمایت شود
  • هوشیاری پلیس فسا مانع از فروش سکه‌های دوره اشکانی شد
  • رئیس سازمان محیط زیست: دیگر پروژه‌ ای به نام میانکاله وجود ندارد