Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-25@20:35:45 GMT

فرانسه 4 میلیون ماسک ایتالیا و اسپانیا را مصادره کرد

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۴۹۸۵۹

فرانسه 4 میلیون ماسک ایتالیا و اسپانیا را مصادره کرد

فرانسه ۴میلیون ماسک متعلق به ایتالیا و اسپانیا را تملک کرده است!

به گزارش مشرق، کانال تلگرامی مطالعات فرانسه و اروپا نوشت: رسانه های فرانسه گزارش داده اند که دولت این کشور اوایل ماه مارس ۴میلیون ماسک اهدایی سوئد به ایتالیا و اسپانیا را هنگام عبور از شهر لیون تملک کرده است.

دولت فرانسه به دنبال شیوع کرونا و کمبود ماسک دستور داده بود همه ماسک های موجود در خاک این کشور به تملک دولت درآید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دستور بهانه ای برای تملک ماسک‌های ارسالی برای ایتالیا و اسپانیا شده است که وضعیت بدتری از فرانسه دارند. فرانسه پس از اعتراض‌های سوئد بعد از دو هفته قبول کرده است که نیمی از این ماسک‌ها را به ایتالیا و اسپانیا بدهد. قبل از این نیز تملک ماسک‌های متعلق به ایتالیا از سوی جمهوری چک خبرساز شده بود.

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا مدافعان سلامت سال جهش تولید ماسک فرانسه ایتالیا ویروس کرونا اسپانیا ایتالیا و اسپانیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۹۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب ۳۲۷ میلیارد تومان اعتبار تملک دارایی و نفت در شهرستان کبودراهنگ

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ فتح الله توسلی در شورای اداری شهرستان کبودراهنگ افزود: این نوع حمله از خاک ایران و رد کردن پایگاه‌های امنیتی آمریکا و رژیم صهیونیستی، یک عملیات گسترده و موفق بود که جای تبریک و تشکر دارد.

او همچنین گفت: شهرستان کبودراهنگ در سال ۱۴۰۲ دومین اعتبارات تملک دارایی استان را با ۱۶۷ میلیارد تومان داراست و با جذب ۱۶۰ میلیارد تومان اعتبارات نفت اعتبارات این شهرستان در استان در رتبه نخست است که در تاریخ شهرستان بی سابقه است.

نماینده مردم کبودراهنگ و بهار در مجلس شورای اسلامی افزود: با پیگیری‌های انجام شده اعتبارات حذف شده در محرومیت شهرستان به شهرستان برگشت و این رقم ۹۱ میلیارد تومان است.

فتح الله توسلی افزود: برای رفع مشکل آب آشامیدنی روستایی ۵۰ میلیارد تومان اعتبار جذب شده و مطالعات انتقال آب از سد تالوار به روستا‌ها و شهر‌های شهرستان انجام شده و در حال اخذ ماده ۲۳ است.

او همچنین به حوزه راه‌ها اشاره کرد و گفت: راه همدان- گل تپه و علیصدر و خلعت آباد کبودراهنگ- شیرین سو - قیدار در اولویت است و اعتبارات لازم برای تکمیل آن اخذ خواهد شد.

نماینده مردم کبودراهنگ و بهار در مجلس شورای اسلامی گفت: در سال ۱۴۰۲ از اعتبارات نوسازی و تجهیز مدارس استان فقط ۳ درصد به شهرستان تخصیص داده شده است، که مدیران باید برنامه خود را برای انجام طرح‌ها و جذب اعتبارات و رایزنی با مدیران کل و وزرا اعلام کنند.

فتح الله توسلی به ساخت درمانگاه تامین اجتماعی و کارخانه فرش در ناحیه صنعتی شیرین سو هم اشاره کرد.

فرماندارکبودراهنگ هم به کمبود سردخانه و شهرک گلخانه‌ها و تشکیل تعاونی‌ها در شهرستان اشاره کرد و گفت: تشکیل تعاونی‌ها به توسعه و پیشرفت کمک خواهد کرد.

مسلم غلامی افزود: امسال طرح‌های بهسازی و آسفالت ریزی در بیش از ۱۰۰ روستای شهرستان اجرا می‌شود.

حجت الاسلام عالمی، امام جمعه شیرین سو هم کمبود پاسگاه انتظامی، فضای ورزشی، زمین چمن فوتبال و آب آشامیدنی روستا‌ها را از جمله مشکلات این بخش برشمرد.

دیگر خبرها

  • یوفا تهدید کرد: احتمال محرومیت اسپانیا از یورو
  • ساعت سرکوب در دانشگاه‌های آمریکا / گسترش جنبش‌های مردمی حمایت از فلسطین همزمان با مشت آهنین غرب در برخورد با فعالان معترض
  • جذب ۳۲۷ میلیارد تومان اعتبار تملک دارایی و نفت در شهرستان کبودراهنگ
  • کمک دولت اسپانیا به رئال مادرید برای خرید امباپه
  • اعمال محدودیت در برگزاری تظاهرات حامی فلسطین در فرانسه و ایتالیا
  • در چه صورتی انتقال دارایی مشمول مالیات نمی‌شود؟
  • دست رد سوئیس به استفاده از سود اموال مصادره شده روسیه
  • جنجال جدید ماسک؛ «میلیاردر متکبر»!
  • هوندای برقی از کانادا سر درآورد
  • آمریکا آشکارا دارایی‌های روسیه را سرقت می‌کند