Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا سلم‌آبادی در گفت‌وگو با مهر اظهارکرد: در اسفندماه سال ۹۸ (بازه زمانی جشن نیکوکاری) خیرین پنج میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان به محرومان و نیازمندان خراسان‌جنوبی در آستانه سال نو کمک کردند.

مدیرکل‌کمیته امداد خراسان‌جنوبی بیان‌کرد: از این میزان کمک خیرین حدود یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به صورت نقدی و مابقی آن به صورت غیرنقدی کمک شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کمک دو میلیارد تومانی حامیان به فرزندان ایتام و محسنین

سلم‌آبادی با اشاره به اینکه در اسفندماه حامیان و خیران کمک‌های بسیار خوبی به فرزندان ایتام و محسنین داشته‌اند، گفت: در این بازه زمانی دو میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به صورت مستقیم از سوی خیران و حامیان به حساب فرزندان ایتام و محسنین واریز شده است.

وی یادآور شد: امسال جشن نیکوکاری در کل کشور به واسطه شیوع بیماری کرونا به صورت غیرحضوری و از طریق روش‌های الکترونیکی صورت گرفت که چون همیشه شاهد استقبال بسیار خوب مردم خیر خراسان‌جنوبی بودیم.

کد خبر 4890536

منبع: مهر

کلیدواژه: بیرجند ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا شیوع کرونا بوشهر ایلام سیلاب گرگان سال جهش تولید طرح غربالگری بارش باران فاصله گذاری اجتماعی شهرکرد روز طبیعت تردد وسایل نقلیه خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۹۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۳۰۰ نفر از ایتام و فرزندان محسنین میناب تحت حمایت قرار دارند

ایسنا/هرمزگان رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) میناب گفت: با جذب ۳۸۴ حامی جدید در ماه مبارک رمضان تعداد فرزندان ایتام و محسنین تحت حمایت خیرین در میناب به یک‌هزار و ۳۰۰ نفر رسید.

به گزارش خبرنگار ایسنا در هرمزگان، کاظم صالحی امروز ۲۷ فروردین با حضور در جمع خانواده‌های ایتام و محسنین گفت: حامیان در حوزه‌های مختلف معیشتی، تحصیلی، درمانی و مسکن به افراد تحت پوشش خود کمک می‌کنند.

وی ادامه داد: در سال گذشته ۸۷ میلیارد و ۴۴۰ میلیون ریال کمک نقدی و غیرنقدی توسط حامیان محسنین و ایتام در میناب جمع‌آوری شد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) میناب خاطرنشان کرد: مردم نوع دوست استان می‌توانند برای حمایت از ایتام و فرزندان محسنین عدد یک را به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳۷۶ ارسال کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۱۳۰۰ نفر از ایتام و فرزندان محسنین میناب تحت حمایت قرار دارند
  • بیش از ۹ هزار حامی در ماه رمضان به طرح اکرام ایتام پیوستند
  • ۳۸۴ حامی جدید به طرح اکرام ایتام میناب پیوستند
  • همه کودکان یتیم البرز حامی دارند
  • جذب ۳۸۴ حامی برای فرزندان ایتام و محسنین میناب
  • بیش از ۹ هزار نیکوکار البرزی به طرح اکرام ایتام و محسنین پیوستند
  • جذب سه هزار و ۳۰۰ حامی طی ماه رمضان در خراسان جنوبی
  • جذب حامی برای ۶۲۵ تن از فرزندان ایتام و محسنین در قشم
  • جذب ۳۳۰۰ حامی در ماه رمضان
  • جذب ۳۳۰۰ حامی در خراسان جنوبی