Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسعود امامی یگانه در گفتگو با خبرنگار مهر از تمامی رسانه‌هایی که با عملکردهای مثبت فرهنگی مردم را ترغیب به حضور در منازل کردند، صمیمانه قدردانی کرده و ابراز امیدواری کرد این حرکت ثمر بخش تا پایان شکست کرونا ادامه دار باشد.

وی ضمن تقدیر از زحمات جامعه بهداشتی و درمانی عنوان کرد: کادر بهداشتی و درمانی اردبیل نیز به واسطه زحمات شبانه روزی که متحمل شدند سهم بزرگی در جلوگیری از شیوع ویروس و درمان بیماران دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار اردبیل مشارکت مناسب مردم در زمینه پیشگیری از شیوع ویروس کرونا را نیز ستود و یادآور شد: از برخورد مدنی و تعامل شایسته مردم فهیم شهرستان اردبیل نیز در روز سیزده بدر با تمام وجود قدردانیم.

وی افزود: دولت با تمام امکانات و توان خود برای مقابله با ویروس کرونا در میدان بوده و در این راستا ضروری است مردم نیز در کنار خدمتگزارانشان با حضور در منازل به شکست این بیماری یاری رسانند.

فرماندار اردبیل ضمن تشریح اقدامات صورت گرفته برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در اردبیل، تصریح کرد: تمهیدات بسیار ویژه ایی با کمک عوامل محترم پلیس راهنمایی، پلیس راه، انتظامی، شهرداران، بخشداران، دهیاران و نیروهای بسیج صورت پذیرفت که نتیجه آن خلوتی بی سابقه در سطح تفرجگاه‌ها و مراکز تفریحی اردبیل در روز گذشته بود.

امامی یگانه ادامه داد: بالغ بر ۷۰ نقطه را با همکاری عوامل محترم انتظامی، راهور و شهرداری مورد محدودیت ترافیکی و تردد قرار دادیم و مردم نیز همکاری بسیار ستودنی از خود نشان دادند.

کد خبر 4890538

منبع: مهر

کلیدواژه: فرمانداری اردبیل ویروس کرونا ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا شیوع کرونا بوشهر ایلام سیلاب گرگان سال جهش تولید طرح غربالگری بارش باران فاصله گذاری اجتماعی شهرکرد روز طبیعت تردد وسایل نقلیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۹۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای «طرح نور» ادامه دارد/ پلیس: 21 صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در تهران مسدود شد

به گزارش جماران؛ فرمانده انتظامی غرب استان تهران از شناسایی و برخورد با ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در غرب استان خبر داد.

سردار کیومرث عزیزی اظهار کرد: در راستای ترویج فرهنگ و عفاف و حجاب و در جریان اجرای طرح نور با رویکرد پایش فعالیت‌ها در فضای مجازی، با رصد مأموران پلیس امنیت عمومی و فتا در فضای مجازی، اطلاعاتی از فعالیت چند صفحه در خصوص انتشار تصاویر نامناسب و هنجارشکن به‌دست آمده و بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا مأموران پلیس امنیت عمومی، ۲۱ صفحه اینستاگرامی با مجموع مخاطبان زیاد را مورد شناسایی قرار داده و با پاکسازی و مسدودسازی صفحات اعلامی، با گرداننده آن‌ها نیز برخورد قانونی به‌عمل آمد.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران خاطرنشان کرد: پلیس به صورت مستمر، فعالیت صفحه‌های مختلف اجتماعی و فضای مجازی را مورد رصد قرار می‌دهد و در صورت بروز هرگونه جرایم در این فضا، برابر قانون با افراد خاطی برخورد خواهد کرد، بنابراین به افراد فعال در فضای مجازی توصیه می‌شود در این عرصه نیز با رعایت ضوابط و قوانین کشوری و رعایت هنجار‌های اجتماعی فعالیت کنند.

دیگر خبرها

  • تلاش های اصحاب رسانه در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری قابل تقدیر است
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • یک همه‌گیری دیگر در راه است!
  • شیوع آنفلوانزای پرندگان در آمریکا
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • ۸۴سالگی صدای دوست‌داشتنی
  • اعلام آمادگی مجموعه مدیریت سیستان و بلوچستان از گسترش و حمایت خانه های دین و زندگی
  • اجرای «طرح نور» ادامه دارد/ پلیس: 21 صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در تهران مسدود شد
  • شفافیت در هزینه‌کردها مردم را به پرداخت مالیات ترغیب می‌کند