Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@04:34:50 GMT

تمدید پویش "نوروز ۹۹، نوروز کتابخوانی"

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۵۰۰۵۱

تمدید پویش 'نوروز ۹۹، نوروز کتابخوانی'

دهبانی صابر مدیر منطقه یک شهرداری همدان در گفت و گو با خبر نگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، با اشاره به گستردگی شیوع ویروس کرونا و اقداماتی که در این زمینه صورت پذیرفته است بیان کرد: از روز‌های ابتدایی شیوع این بیماری کمیته‌های خدماتی و فرهنگی در این منطقه فعال شدند تا درصدد کاهش و کنترل این بیماری جهت خدمت هرچه بیشتر به شهروندان عزیز همدانی باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او ادامه داد: به هیمن منظور مقرر شد تا کمیته‌ی خدماتی با تجهیز مناسب نسبت به پاکسازی تمامی معابر، تاسیسات، ایستگاه‌های اتوبوس، مبلمان شهری به صورت روزانه و در دو نوبت صبح و عصر توسط دستگاه‌های مکانیزه پاکسازی و ضد عفونی اقدام نماید که این اقدامات تا زمان ریشه کن شدن کامل این بیماری همچنان ادامه خواهد داشت.

دهبانی صابراظهار داشت: در کمیته فرهنگی تصمیم بر آن شد که در ابتدا پویش "من دست نمی‌دهم، چون شما را دوست دارم" ایجاد گردد تا شهروندان از خطرات این بیماری آگاهی یافته و از امکان انتقال آن جلوگیری کنند که همشهریان عزیز با استقبالی که از این پویش نشان دادند راه‌های انتقال این بیماری تا حد امکان کاهش یافت.


مدیر منطقه یک شهرداری همدان با بیان اینکه پویش "نوروز ۹۹، نوروز کتابخوانی" با شعار "در خانه می‌مانیم" و با هدف مشارکت همه شهروندان در رعایت نکات بهداشتی و افزایش سرانه کتابخوانی ایجاد شد اظهار داشت: خوشبختانه استقبال گسترده‌ای از سوی همشهریان نیز در این پویش صورت پذیرفته است.

او اضافه کرد: با توجه به لزوم در خانه ماندن و همچنین استقبال گسترده و درخواست‌های شهروندان عزیز همدانی مبنی بر ادامه این پویش تصمیم بر آن شد که پویش "نوروز ۹۹، نوروز کتابخوانی" به مدت یک هفته دیگر تمدید شود.

مدیر منطقه یک شهرداری همدان ابراز داشت: بر اساس پویش "نوروز ٩٩؛ نوروز کتابخوانی"شهروندان همدانی می‌توانند با شماره تماس‌های فروشگاه شهر کتاب ۳۸۲۴۶۹۹۹ یا ایران زمین ۳۸۲۵۱۳۹۱ تماس گرفته و کتاب دلخواه خود را با ۲۰ درصد تخفیف سفارش دهند، ضمنا کتاب مورد نظر با پیک رایگان ارسال خواهد شد تا از تردد‌های غیرضروری جلوگیری و موجب کنترل شیوع کرونا گردد.
انتهای پیام/ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری پویش کتابخوانی نوروز کتابخوانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۰۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیفیت هوای ۶ منطقه مشهد «پاک» است

به گزارش «تابناک»، مهدی اله‌پور روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: میانگین شاخص کیفیت هوا در ۲۴ ساعت گذشته با عدد ۵۷ نشانگر هوای "سالم" است و شاخص های یک تا ۲ ساعت گذشته هم با عدد ۷۴ از شرایط "سالم" هوای این کلانشهر حکایت دارد.

وی ادامه داد: کیفیت هوای سایر ۱۷ منطقه دارای ایستگاه سنجش کیفیت هوای مشهد در وضعیت سالم است.

مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: به شهروندان توصیه می‌شود در روزهای دارای هوای سالم و پاک، پیاده‌روی را با هدف حفظ سلامت خود ترک نکنند.

اله پور افزود: شایسته است شهروندان مشهدی با کاهش رفت و آمدهای غیر ضروری، نقش موثر خود را در بهبود کیفیت هوای این شهر ایفا کنند.

دیگر خبرها

  • افتتاح ۲۷ پروژه در منطقه ۲ همزمان با یکصد و هفدهمین پویش امید و افتخار
  • کیفیت هوای ۶ منطقه مشهد «پاک» است
  • توزیع ۱.۵ میلیون لیتر سوخت میان ناوگان هوایی منطقه بوشهر در ایام نوروز
  • نوزادان منطقه ۲ تهران صاحب درخت شدند
  • شناسایی حدود۱۲ هزار بیمار مبتلا به دیابت و فشار خون درنیشابور
  • باجه بانک شهر در “شمشک دربندسر” افتتاح شد
  • تمدید ثبت نام آزمون مدارس استعداد‌های درخشان
  • تمدید ثبت نام آزمون مدارس استعداد‌های درخشان 
  • جزئیات بودجه شهرداری همدان در دسترس شهروندان قرار گرفت
  • تمدید مهلت شرکت در جشنواره مسطورا