Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در نامه ای خطاب به گراوند استاندار بوشهر از ایشان، معاونان استاندار و مسئولان استان بوشهر به دلیل اجرای موفقیت آمیز طرح فاصله گذاری اجتماعی در استان قدردانی کرد.

در نامه رحمانی فضلی خطاب به استاندار بوشهر آمده است: اجرای موفقیت آمیز طرح فاصله گذاری اجتماعی تا این لحظه، مرهون تلاش و مجاهدت شبانه روزی تمامی مسئولین به ویژه جنابعالی به عنوان  استانی ستاد ملی مبارزه با کرونا می باشد که نتیجه و ثمره این مجاهدت فی سبیل الله تحقق شکوه حماسه همبستگی و اتحاد ملی در مبارزه با این بیماری منحوس عالمگیر می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نامه آمده است: جا دارد از زحمات شما و همه همکاران عزیز و سختکوشم اعم از معاونینتان، فرمانداران، بخشداران و دهیاران و سایر افتخارآفرینان این حماسه ملی که برگ دیگری از افتخارات تاریخ تمدن ساز فرهنگ دیارمان می باشد، صمیمانه تشکر و قدردانی کنم و انشاالله با نهایت جدیت در تداوم این عزم خداپسندانه با تلاش و اقدامات لازم وهماهنگی های پیوسته تا پایان اجرای این طرح در ایفای حق الناس، موجبات رضایت حق تعالی را بیش از پیش فراهم سازید.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا استانداری بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۰۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تماس‌ تلفنی وزیر کشور با استاندار کرمان و بررسی وضعیت منطقه 

به گزارش قدس آنلاین، محمدمهدی فداکار شامگاه ۲۸ فروردین ماه در بازدید و بررسی چند نقطه در معرض سیل شهرستان منوجان از جمله پل عباس‌آباد و سیل‌بند طالقان گفت: ۴۸ کیلومتر لایرویی رودخانه‌ها در حوزه استحفاظی شهرستان منوجان در سال گذشته انجام شده و با این اتفاق علیرغم اینکه بیشترین بارش را در منوجان داشتیم، اما شاهد کمترین خسارت هستیم. 

استاندار کرمان تصریح کرد: مسئولان کشور نیز پیگیر اوضاع استان و جنوب کرمان هستند و وزیر کشور از طریق تماس تلفنی جویای وضعیت منطقه بود.

فداکار با اشاره به استفاده از ظرفیت‌های استان برای مدیریت هرچه بهتر بارندگی در جنوب استان، اظهار کرد: یکی از کارهای مهم و موثر انجام شده در سال گذشته، راه‌اندازی پل «دهنو» بود که موجب تسهیل راه ارتباطی ۳۰ روستا شد و هم اکنون نیز تردد به خوبی در حال انجام است. 

استاندار کرمان همچنین از رودخانه چغوکی شهرستان منوجان بازدید کرد.

فداکار در ادامه با حضور در روستای ماه کنگان و ادای احترام به شهدای گمنام گفت: ماه کنگان سال گذشته هنگام‌ وقوع سیل به زیر آب رفته بود و خساراتی به بار آورد، اما به واسطه احداث سیل‌بند خوشبختانه در سال جاری هیچ مشکلی بوجود نیامده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • قدردانی نمازگزاران کردستانی از اجرای عملیات "وعده صادق"
  • در نامه ای به وزیر بهداشت: وزارت بهداشت حذف هپاتیت C در ایران را اعلام کند
  • تقدیر استاندار قزوین از افتخار آفرینی سپاه
  • قدردانی از زحمات نیروی انتظامی استان یزد
  • عملکرد کارکنان آموزش و پرورش بوشهر روی موج رادیو ایران
  • دیدار استاندار آذربایجان‌غربی با فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌غرب نزاجا
  • قدردانی فراجا از همکاری مردم در اجرای طرح نور
  • نامه مجمع کارآفرینان به رئیس‌جمهوری؛ چالش‌های گمرکی را برطرف کنید
  • نارضایتی استاندار همدان از عملکرد بانک‌ها در پرداخت تسهیلات
  • تماس‌ تلفنی وزیر کشور با استاندار کرمان و بررسی وضعیت منطقه