Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر کشور طی پیامی از اقدامات اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری، در جهت اجرای موفقیت‌آمیز طرح فاصله‌گذاری اجتماعی تقدیر کرد.

 متن پیام عبدالرضا رحمانی فضلی بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اجرای موفقیت‌آمیز طرح فاصله‌گذاری اجتماعی تا این لحظه، مرهون تلاش و مجاهدت شبانه روزی تمامی مسئولین به ویژه جنابعالی به عنوان رییس استانی ستاد ملی مبارزه با کرونا است که نتیجه و ثمره این مجاهدت فی سبیل‌الله تحقق شکوه حماسه همبستگی و اتحاد ملی در مبارزه با این بیماری منحوس عالمگیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه آمده است: جا دارد از زحمات شما و همه همکاران عزیز و سختکوشم اعم از معاونینتان، فرمانداران، بخشداران و دهیاران و سایر افتخارآفرینان این حماسه ملی که برگ دیگری از افتخارات تاریخ تمدن ساز فرهنگ دیارمان می باشد، صمیمانه تشکر و قدردانی کنم و انشاالله با نهایت جدیت در تداوم این عزم خداپسندانه با تلاش و اقدامات لازم وهماهنگی های پیوسته تا پایان اجرای این طرح در ایفای حق الناس، موجبات رضایت حق تعالی را بیش از پیش فراهم سازید./ ایسنا

آخرین اخبار مربوط به کرونا در ایران و جهان را اینجا بخوانید

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۰۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بدهی ۴۰۰ میلیارد تومانی بیمه‌ها به دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال‌وبختیاری

رئیس دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال‌وبختیاری گفت:۴۰۰ میلیارد تومان سازمان‌های بیمه به دانشگاه علوم پزشکی استان بدهکار هستند که پرداخت این مطالبات در تحقق اهداف علوم پزشکی استان می‌تواند بسیار موثر باشد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا در چهارمحال‌وبختیاری، محمدحسین اعرابی، امروز_ یکشنبه دوم اردیبهشت_ در نشست خبری با اشاره به هفته سلامت اظهار کرد: بالا رفتن سلامت جامعه نیازمند مشارکت حداکثر همه افراد جامعه است و رسانه‌ها می‌توانند در بالا بردن سطح سلامت و سواد سلامت نقش مؤثری ایفا کنند.

وی تصریح کرد: در پنج ماه گذشته سعی شد معوقات پرسنل که بیش از یک سال پرداخت نشده بود، پرداخت شود، همچنین با دریافت مطالبات دانشگاه علوم پزشکی از شرکت‌های بیمه این پرداخت‌ها نظم بهتری خواهند گرفت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال‌وبختیاری ادامه داد: ۴۰۰ میلیارد تومان سازمان‌های بیمه به دانشگاه علوم پزشکی استان بدهکار هستند که پرداخت این مطالبات در تحقق اهداف علوم پزشکی استان می‌تواند بسیار مؤثر باشد.

اعرابی با بیان اینکه حضور و مشارکت مردم باعث موفقیت کارها می‌شود و در بحث سلامت هم به این شکل خواهد بود، تاکید کرد: استفاده از ظرفیت خیران در حوزه سلامت می‌تواند موجب رشد زیرساخت‌ها و سلامت عمومی شود که در این راستا، لیست و مجموعه نیازمندی‌های حوزه سلامت استان احصا شده که در اختیار آنها قرار خواهد گرفت، این مجموعه می‌تواند در جهت هدفمند شدن کمک خیرین و حل مشکلات بر اساس اولویت‌ها بسیار حائز اهمیت باشد.

وی با بیان این‌که سرانه پزشکی و بهداشتی استان نسبت به متوسط کشور مناسب است، افزود: پروژه عمرانی الحاقی بخش هاجر در اولویت اول نسبت به پروژه‌های عمرانی دیگر است، این پروژه در سه فاز در حال اجراست که فاز اول آن شامل بخش اورژانس و رادیوتراپی است حداکثر در نیمه اول سال به شرط تأمین اعتبار تکمیل خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال‌وبختیاری ادامه داد: یکی از مشکلات اصلی در بیمارستان هاجر بخش اورژانس است که با تکمیل فاز اول این مشکل برطرف خواهد شد.

اعرابی گفت: سالانه ۲۰ درصد به دانشجویان پزشکی و پیراپزشکی استان اضافه می‌شود که در تلاش هستیم دو دانشکده پزشکی و پیراپزشکی تا پایان سال مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

وی اضافه کرد: تلاش شده رشته‌های که نیازمند بوم استان و کشور است در این دانشگاه توسعه داده شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال‌وبختیاری خاطرنشان کرد: در جهت تجهیز بیمارستان و مراکز درمانی استان نزدیک به هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان در دولت سیزدهم اعتبار جذب شده است.

پزشک خانواده در شش شهر بزرگ استان اجرایی خواهد شد

علی ضامن صالحی‌فرد رئیس مرکز بهداشت چهارمحال‌وبختیاری نیز با اشاره به شعار هفته سلامت اظهار کرد: ۳۰۸ خانه بهداشت فعال، ۹۴ پایگاه سلامت و ۲۴ مرکز شبانه روزی در استان در راستای ارتقا سلامت در حال خدمت‌رسانی هستند.

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم در حوزه سلامت پرچم‌دار سلامت خانواده و جوانی جمعیت است ادامه داد: در شش شهر بالای ۲۰ هزار نفر استان پزشک خانواده اجرایی خواهد شد.

رئیس مرکز بهداشت چهارمحال‌وبختیاری، تصریح کرد: چهارمحال‌وبختیاری به عنوان اولین استان مطالعه ارتقا سطح سواد دانش آموزان عشایری را اجرا خواهد کرد و نیازهای عشایر استان در حوزه سلامت احصا خواهد شد.

کد خبر 746649

دیگر خبرها

  • تصادف در محور لردگان جان یک نفر را گرفت
  • انتقال موفقیت‌آمیز نمک‌گیر برقی ۶۰ تنی در نفت و گاز مارون
  • مدیریت اجتماعی پسماند در ۱۵ شهر و روستای چهارمحال وبختیاری
  • امنیت سرمایه گذاری نیاز کشور است
  • در سفر ابراهیم رئیسی به پاکستان چه می گذرد؟/ از تعریف نقشه راه مشترک برای مبارزه با تروریسم تا تلاش برای توسعه تجارت رسمی دوجانبه / لاهور و کراچی میزبان رئیس جمهور ایران
  • میزان بارندگی امروز در چهارمحال‌وبختیاری اعلام شد
  • عملیات موفقیت‌آمیز «قسام» علیه عناصر صهیونیست در غزه
  • چهارمحال‌وبختیاری رتبه اول کشور در عملکرد محیط طبیعی و تالاب‌ها را کسب کرد
  • بدهی ۴۰۰ میلیارد تومانی بیمه‌ها به دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال‌وبختیاری
  • عمل جراحی موفقیت‌آمیز خونریزی مغزی کودک ۹ ساله در بیمارستان رازی سراوان