Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-24@11:01:55 GMT

جاده چالوس - کرج بازگشایی شد

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۵۰۰۹۳

جاده چالوس - کرج بازگشایی شد

 فرمانده پلیس راه، ولی آباد کندوان روز پنجشنبه در این باره گفت که عوامل راهداری پس از ۳ شبانه روز انجام عملیات لق گیری و پیشگیری از ریزش کوه در این مسیر، سرانجام حوالی ساعت ۷ صبح امروز این محور به روی مسافران باز شد و مسافران برای تردد هیچ مشکلی در این حوزه ندارند.

به گزارش ایرنا، سروان محمد احمدی افزود: تعطیلات نوروزی به پایان رسیده، ولی به خاطر اجرای مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا محدودیت‌هایی برای سفر‌های نوروزی اعمال شد و به مسافران اجازه تردد به شمال کشور از این محور داده نشد و هم اینک این محور بسیار خلوت شده و هیچگونه ترافیکی شاهد نیستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چالوس نیز پیش از این به ایرنا گفت که پس از اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در ۲ نقطه از این مسیر، تردد خودرو‌ها روزانه در جاده چالوس - کرج محدوده کندوان به حدود ۵۰ دستگاه رسیده است.

طرح ملی فاصله‌گذاری اجتماعی با هدف کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا از بامداد جمعه هشتم فروردین ماه امسال در مبادی شهر‌های مختلف مازندران آغاز شد.

مهدی صفایی گفته بود که درحالی پیش از اجرای این طرح، طبق آمار ثبت شده دستگاه‌های تردد شمار، روزانه دستکم سه هزار خودرو در این مسیر تردد داشت.

جاده چالوس - کرج به علت نزدیکی پایتخت به شمال کشور خطه مازندران، همواره از گذشته تاکنون مورد اقبال چشمگیر مسافران و گردشگران بوده و جزو پرترددین جاده‌های اصلی کشور به شمار می‌آید.

از طول حدود ۱۸۰ کیلومتری این مسیر ارتباطی حدود نیمی از آن جزو حوزه استحفاظی استان مازندران شهرستان چالوس است.

منبع: فرارو

کلیدواژه: جاده چالوس کرج بازگشایی جاده چالوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۰۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی مرتفع‌ترین جاده برف گیر ایران در شهرستان دنا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گفت: این گردنه همه ساله با نخستین بارش برف در آبان ماه مسدود و در اوایل اردیبهشت بازگشایی می‌شود.
پیمان جو با بیان اینکه بازگشایی گردنه بیژن موجب سهولت در رفت و آمد و کاهش یک ساعت و سی دقیقه‌ای مسافت سی سخت به پادنا و سمیرم می‌شود، افزود: جاده سی سخت به سمیرم در مسیر جاده گردنه بیژن ۲۳ کیلومتر طول دارد که ۱۴ کیلومترآن برفگیر است.
وی با اشاره به اینکه گردنه بیژن در ارتفاع۳ هزار و ۲۰۰ متری از سطح دریا قرار دارد گفت: این گردنه یکی از مرتفع‌ترین گردنه‌های کهگیلویه و بویراحمد است
پیمان جو اضافه کرد: ارتفاع برف در برخی از نقاط گردنه بیژن در سال‌های پربارش تا ۷ متر هم می‌رسد.
شعبانی سرپرست فرمانداری دنا هم گفت: با بازگشایی این جاده برف گیر، علاوه بر تردد وسایل نقلیه، مسیر تردد عشایر کوچ رو نیز هموار می‌شود.
گفتنی است این گردنه استان اصفهان را به کهگیلویه و بویراحمد متصل می‌کند.

دیگر خبرها

  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های مازندران
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • جاده هراز بازگشایی شد
  • گردنه بیژن در کهگیلویه و بویراحمد بازگشایی شد
  • بارش باران در محور‌های البرز/جاده چالوس باز است
  • هشدار محدودیت تردد در محور کرج-چالوس
  • هشدار محدودیت تردد در محور کرج چالوس
  • بازگشایی گردنه بیژن پادنای سمیرم
  • بازگشایی مرتفع‌ترین جاده برف گیر ایران در شهرستان دنا
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت / تردد از محور چالوس تا ظهر ممنوع است