Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی کشورمان معتقد است صادق محرمی فقط یک نقطه ضعف دارد و آن هم علاقه اش به شرکت در کارهای تهاجمی و بازگشت های کندش است.

طرفداری- سرمربی تیم ملی کشورمان درخصوص روزهای نخست شیوع ویروس کرونا در ایران و عملکرد صادق محرمی صحبت هایی را انجام داده است.

به نقل از سایت Vecernji، شیوع ویروس کرونا در ایران نزدیک به 40 هزار نفر را مبتلا کرده و حدود 3 هزار نفر جان خود را از این تعداد از دست دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی ایران اکنون در کرواسی حضور دارد و منتظر پایان این بحران است تا به ایران برگردد و کارش را ادامه دهد.

سرمربی ایران درباره اولین تجربه اش از شنیدن شیوع ویروس کرونا در جهان، گفت:

اولین بار در فرودگاه مسکو بود که فیلم هایی از مبتلایان به کرونا را در فضای مجازی دیدم. واقعا از دیدن آن صحنه ها متاثر شدم. همان لحظه مسافران چینی را دیدم که با زدن ماسک به همراه تیم امنیتی حرکت می کردند. وقتی به تهران رسیدم با 4 نفر از دستیارانم در کمپ تیم ملی در تماس بودم. کمپ تیم ملی ایران مثل کمپ های بزرگ ترین باشگاه های فوتبال دنیا است. آنجا هر روز 2 بار تست دمای بدن می دادیم و همه چیز مرتب ضدعفونی می شد.

او درباره سفر سختی که با کمک سفارت کرواسی در ایران داشت تا موفق شد به کشور برگردد، گفت:

از آقای استامبوک تشکر می کنم. او با رفتار حرفه ای خود باعث شد تا بتوانم بلیت پرواز به اروپا را بگیرم. در آن هواپیما دیپلمات های زیادی بودند که از ایران خارج می شدند. اگر در آن زمان نمی توانستم از ایران خارج شوم چه کسی می دانست چه زمانی می توانستم به کرواسی برگردم.

سرمربی تیم ملی در ادامه درباره قرنطینه شدن 14 روزه اش در کرواسی، خبر داد و گفت:

وقتی به زاگرب رسیدم یک اتومبیل کرایه کردم و به شهر رجیکا رفتم. آنجا برای مدت 2 هفته در آپارتمان قرنطینه بودم و نتوانستم خانواده ام ببینم. در آن زمان همسر و عمویم برای من غذا می آوردند. سخت ترین لحظه برایم در دوران قرنطینه این بود که نمی توانستم دختر 9 ماهه خود را به آغوش بگیرم. در دوران قرنطینه نزدیک به 30 بازی تیم ملی را تماشا کردم.

اسکوچیچ درباره صادق محرمی، لژیونر ایرانی عضو باشگاه دیناموزاگرب، عنوان کرد: 

عملکردش در بازی با هایدوک را دیدم. البته این عملکرد خوب از او مرا شگفت زده نکرد چون او در سن 17 سالگی در زمان مربیگری ام در ملوان در ترکیب اصلی تیم قرار داشت. تنها نقطه ضعفش این است که دوست دارد در حملات مشارکت کند ولی در بازگشت کند است. اگر او این کار را نکند یک مدافع عالی است.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: سرمربی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۰۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی پورتو روی این چهار اسم خط کشید!

طبق گزارش رسانه‌های پرتغالی، سرجیو کونسیسائو از عملکرد برخی بازیکنان تیمش پس از تساوی (2-2) مقابل فامالیسائو، راضی نبود و 4 نفر را از تمرین کنار گذاشت.

چهار بازیکنی بودند که مورد غضب کونسیسائو قرار گرفته و از گروه حذف شدند عبارتند از: ایوان هایمه، آندره فرانکو، تونی مارتینز و خورخه سانچز. اینها به دلیل عدم تعهد در تمرین و بازی حق شرکت در تمرین را ندارند.

مدیر ورزشی باشگاه نیز مثل کادر فنی اصلا از عملکرد بازیکنان راضی نبود و به خصوص اشتباهات این چهار بازیکن را در نتایج ضعیف تیم تاثیرگذار می‌داند. این تصمیمی بود که با تایید لوئیس گونچالوز و ویتور بایا همراه شد. این چهار نفر شانس کمی برای بازی تا پایان فصل خواهند داشت.

 

منبع:ورزش سه 

 

دیگر خبرها

  • وعده داغ و جذاب محمدرضا زنوزی؛ سرمربی خارجی و بازیکنان بزرگ می گیریم!
  • زنوزی: سرمربی خوب خارجی برای تراکتور انتخاب می‌کنیم/ سال آینده بازیکنان بزرگ می‌گیریم
  • باز هم این تیم بیمار ایران را به من دادند | همه دنیا ما دو نفر را می‌شناسند
  • حقوق بیکاری در کرواسی؛ بازگشت اسکوچیچ به ایران؟
  • پنج فایده شگفت‌انگیز نوشیدن آب گرم
  • سرمربی پورتو روی این چهار اسم خط کشید!
  • واکنش جالب فرهاد قائمیان به عملیات نظامی ایران در خاک اسرائیل
  • دو گزینه اصلی تراکتور برای جانشینی خمز
  • اسکوچیچ و دقیقی؛ ۲ گزینه جدید تراکتور برای جانشینی خمس
  • واکنش جالب بازیگر سرشناس به عملیات نظامی ایران در خاک اسرائیل