Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-25@22:57:53 GMT

بیرانوند در بین ۵ قهرمان آسیا در مسابقات جام جهانی

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۵۰۱۵۵

بیرانوند در بین ۵ قهرمان آسیا در مسابقات جام جهانی

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) با اشاره به درخشش فوتبالیست‌های آسیایی در ادوار مختلف مسابقات جام جهانی از کاربران خود خواست تا از بین پنج بازیکن، قهرمان خود در این رقابت‌ها را انتخاب کند که در این بین نام علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان ملی‌پوش کشورمان در کنار بازیکنانی همچون پارک جی سونگ از کره‌ جنوبی، سامی الجابر از عربستان، تیم کیهیل از استرالیا و کیسوکه هوندا از ژاپن دیده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخشی از این گزارش آمده است: «دروازه‌بان پرسپولیس در برتری یک بر صفر ایران مقابل مراکش در اولین بازی از مرحله گروهی جام جهانی 2018 درخشید و سپس یکسری واکنش‌ عالی دیگر از خود در شکست خفیف یک بر صفر ایران مقابل اسپانیا به نمایش گذاشت، دیداری که تنها گل تصادفی دیه‌گو کاستا بر نگهبان بزرگ تیم ملی ایران غلبه کرد.

ایران که در بازی سوم خود با نتیجه یک بر صفر از پرتغال عقب بود، یک پنالتی هم به حریف داد که کریستیانو رونالدو این شانس را داشت تا با گل کردن آن، صعود پرتغال به مرحله حذفی را مسجل کند. لحظاتی بعد اما بیرانوند بزرگ‌ترین اتفاق زندگی‌اش را با شیرجه به سمت چپ دروازه و مهار ضربه یکی از بزرگ‌ترین بازیکنان تاریخ رقم زد و امید ایران به صعود را هم زنده نگه داشت.

در ادامه کریم انصاری‌فرد در وقت‌های اضافه بازی از روی پنالتی نتیجه را به تساوی کشاند و دقایقی بعد مهدی طارمی موقعیتی فوق‌العاده را از دست داد تا تیم ملی فرصت صعود به مرحله حذفی جام جهانی برای اولین بار را از دست بدهد. بیرانوند نه تنها برای ایرانیان، بلکه اثر خود را بر مسابقات جام جهانی گذاشت و روسیه را ترک کرد».

AFC همچنین از مهدی مهدوی‌کیا، علی دایی و حمید استیلی به‌عنوان دیگر قهرمانان ایران در تاریخ مسابقات جام جهانی یاد کرد.

این نظرسنجی تا ساعت 18 به وقت محلی کوالالامپور (14:30 به وقت تهران) روز 15 آوریل (27 فروردین) ادامه خواهد داشت.

104 / 351 علیرضا بیرانوند مهدی مهدوی کیا علی دایی حمید استیلی تیم ملی ایران کریم انصاری فرد نظرسنجی کنفدراسیون فوتبال آسیا

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: علیرضا بیرانوند مهدی مهدوی کیا علی دایی حمید استیلی تیم ملی ایران کریم انصاری فرد نظرسنجی کنفدراسیون فوتبال آسیا مسابقات جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۰۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام ملت‌های آسیا| برد پرگل تیم ملی فوتسال مقابل قرقیزستان/ صعود شاگردان شمسایی به جام جهانی ۲۰۲۴

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم‌های ملی فوتسال ایران و قرقیزستان در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ از ساعت ۱۲:۳۰ در ورزشگاه بانکوک آره نا تایلند به مصاف هم رفتند و در خاتمه این دیدار ایران ۶ بر یک به برتری رسید.

بهروز عظیمی، سالار آقاپور، سعید احمدعباسی، علی‌اصغر حسن‌زاده و مهدی کریمی (۲) گل‌های تیم وحید شمسایی را وارد دروازه قرقیزها کردند.   با این پیروزی تیم ملی فوتسال ایران ضمن صعود به مرحله نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا، جواز حضور در جام جهانی ۲۰۲۴ ازبکستان را که در شهرهای بخارا، تاشکند و اندیجان برگزار می‌شود کسب کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عراق حذف شد؛ صعود میزبان به نیمه نهایی جام ملت های فوتسال با بردی نفس گیر
  • صعود میزبان به نیمه نهایی جام ملت‌های فوتسال با بردی نفس‌گیر
  • تاج صعود به جام جهانی را تماشا کرد (عکس)
  • صعود ایران به جام‌جهانی فوتسال و نیمه‌نهایی جام‌ملت‌ها
  • صعود ایران به جام جهانی فوتسال و نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا
  • جام ملت‌های آسیا| برد پرگل تیم ملی فوتسال مقابل قرقیزستان/ صعود شاگردان شمسایی به جام جهانی ۲۰۲۴
  • صعود بیرانوند به مرحله حذفی رقابت‌های جهانی اهداف پروازی
  • بیرانوند از صعود به فینال مسابقات تراپ قطر باز ماند
  • بیرانوند از صعود به فینال باز ماند
  • صعود ایران به جام جهانی: چهارشنبه!