Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-23@22:39:39 GMT

ستاد بازسازی شهر زهکلوت جنوب کرمان تشکیل شد

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۵۰۱۸۰

ستاد بازسازی شهر زهکلوت جنوب کرمان تشکیل شد

محمود قانعی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این ستاد وظیفه بررسی وضعیت مسکن مردم زهکلوت را برعهده دارد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه بیشترین حجم خسارات در شهرستان رودبار جنوب به منطقه زهکلوت وارد شده این ستاد تشکیل شد.

فرماندار رودبار جنوب به تشریح وظایف ستاد بازسازی شهر زهکلوت پرداخت و تصریح کرد: در این ستاد پیگیری و برنامه‌ریزی لازم برای احداث و بازسازی منازل فرسوده و تخریب شده انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرداخت ۱۰۰ میلیون ریال بلاعوض برا ساخت مسکن

فرماندار رودبار جنوب از پرداخت تسهیلات ۱۰۰ میلیون ریالی برای احداث مسکن در بخش زهکلوت خبر داد و گفت: این تهسیلات بلاعوض بوده و در ۲ قسط و بر اساس میزان انجام کار پرداخت می‌شود تا اعتبار در مسیر خود هزینه شود.

 قانعی از شناسایی ۴۵۰ خانوار در مرحله اول ستاد بازسازی شهر زهکلوت خبر داد و افزود: این تعداد در حال افزایش بوده و تا شناسایی کامل همه نیازمندان واقعی ادامه دارد.

وی ادامه داد: پس از مرحله شناسایی نیازمندان واقعی تا کنون به ۲۵۰ خانوار مبلغ ۵۰ میلیون ریال برای احداث و بازسازی منزل مسکونی تسهیلات بلاعوض پرداخت شد و این مهم نیز ادامه دارد.

رییس شورای تامین شهرستان رودبار جنوب با بیان اینکه سیلاب به ۱۵۰ روستا در این شهرستان خسارت وارد کرد: گفت: پیگیر رفع مشکلات مناطق سیل‌زده هستیم و این پیگیری بر اساس برنامه‌ریزی انجام می‌گیرد.

یکهزار و ۵۰ واحد مسکونی بر اثر سیل اخیر در  شهرستان روبار جنوب تخریب شده است.

 رودبار جنوب در فاصله ۳۳۳ کیلومتری مرکز کرمان واقع شده است.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا سیل مسکن ستاد جنوب زهکلوت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی رودبار جنوب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۰۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازسازی جاده‌های دسترسی به مزارع وقنات،جنوب سیستان وبلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان،  سیدحسینی برآورد‌های اولیه خسارت واحد‌های تولیدی، زیرساخت‌های بخش کشاورزی ناشی از بارندگی‌های سیل آسای فروردین امسال در ۱۵ شهرستان جنوبی استان را بیش از ۲۱۰۰ میلیارد تومان اعلام کرد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان افزود: عمده خسارات وارده به بخش کشاورزی در شهرستان‌های زرآباد، کنارک، چابهار، قصرقند، نیکشهر، دشتیاری، راسک است.

 وی افزود: بیشترین خسارت بارندگی سیل آسای اخیررا به بیش از ۱۷ هزار هکتار از اراضی زراعی آبی و دیم، هشت هزار و ۵۷۰هکتار اراضی باغی، ۱۹ واحد گلخانه، ۸۴۴ واحد دامداری روستایی و عشایری، سه هزار و ۵۱۶ راس دام سبک و سنگین، ۳۴۲ کلنی زنبورعسل، شش واحد صنعتی پرورش مرغ گوشتی،۸۸۸حلقه چاه کشاورزی، ۸۱ دستگاه ماشین آلات و ادوات کشاورزی، ۲۰۰ رشته قنات، ۷۷ هکتار اراضی تحت پوشش آبیاری تحت فشار، ۲۹۹ کیلومتر جاده بین مزارع، ۵۰۷ کیلومتر انتقال آب با لوله و کانال، هزار و ۱۱۵ بندسار و سازه آبخیزداری و ۹۸ باب استخر ذخیره برشمرد.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی سیستان وبلوچستان تاکیدکرد سازمان جهادکشاورزی با تمامی امکانات با تأمین نهاده‌های دام و طیور، ماشین آلات سنگین برای بازسازی بندسار‌ها و قنوات و بازگشایی جاده‌های دسترسی به مزارع و باغات آماده خدمت رسانی است.

دیگر خبرها

  • مدارس زرند فردا تعطیل است
  • بارش شدید باران در روستاهای انار
  • لزوم تعیین تکلیف بانک عامل برای پرداخت تسهیلات نهضت مسکن در کرمان
  • لزوم تعیین و تکلیف بانک عامل برای پرداخت تسهیلات نهضت مسکن در کرمان
  • انهدام باند زن و شوهری توزیع شیشه و هروئین در جنوب تهران
  • کود شیمیایی قاچاق در رودبار توقیف شد
  • بازسازی جاده‌های دسترسی به مزارع وقنات،جنوب سیستان وبلوچستان
  • ضرورت استفاده از مشوق ها برای بازسازی و توانمندسازی بافت های فرسوده لرستان
  • جزئیات سیل در ۲۵ شهرستان کشور / وضعیت در سیستان و بلوچستان اضطراری است
  • گرمای جنوب کرمان رسید، کولر‌های مددجویان بهزیستی نرسید