Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد کشاورز در این باره اظهار کرد: ناگفته پیداست که تعلل در بیمه خبرنگاران، گرانی کاغذ و بالا رفتن هزینه‌های چاپ و نشر در سال‌های اخیر، وضعیت مطبوعات را بحرانی کرده است.

وی افزود: پیش‌بینی بسته حمایتی و اقلام معیشتی برای خانواده رسانه‌ها که در خط مقدم جبهه فرهنگی انقلاب و این روزها در صف مدافعان سلامت فعال هستند، انتظار بجایی است، که انشالله مورد نظر قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول بسیج رسانه استان قزوین بیان کرد: در روزهای اخیر اصحاب رسانه بیشترین نقش را در آموزش عمومی و آرام‌سازی فضای ذهنی جامعه و ایجاد عزم عمومی برای مقابله با این ویروس منحوس داشته اند و شایسته است متولیان امر به جز تشکر زبانی از زحمات اصحاب رسانه، ضمن تعیین ضرر و زیان حاصل شده از تعطیلی نشریات مکتوب، ارائه یارانه حمایتی و توزیع اقلام معیشتی به نیروهای شاغل مانند خبرنگاران، مُوَضعان و شاغلین بخش‌های مرتبط با صنعت چاپ و نشر را نیز پیش بینی کنند.

وی یادآور شد: همچنین برای مطبوعاتی که در این ایام به‌درستی درصدد راه‌اندازی رسانه برخط و فعال‌سازی بیش از پیش ظرفیت مجازی خود هستند، حمایت‌های فن‌آورانه در نظر گرفته شود. چه خوب است در راستای حمایت عملی از رسانه‌ها آگهی‌های دولتی نهادها و نیز پیام‌های ستاد ملی کرونا در قالب رپورتاژ به آگاهی مخاطبان برسد.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا استان قزوین اصحاب رسانه انقلاب گرانی ویروس بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۰۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهپیمایی روز قدس مانع از تحقق عملیات رسانه‌ای صهیونیست‌ها می‌شود

رئیس ستاد انتفاضه و روز جهانی قدس گفت: راهپیمایی روز قدس در زنده نگه داشتن آرمان فلسطین و بازخوانی پرونده‌های جنایت‌های رژیم صهیونیستی حتماً منشأ اثر بوده و نگذاشته که عملیات روانی و رسانه‌ای صهیونیست‌ها در به فراموشی سپردن مسئله فلسطین تحقق پیدا کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سردار رمضان شریف امروز _سه‌شنبه هفتم فروردین_ در چهارمین جلسه ستاد مرکزی انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران به برکت هدایت‌ها و رهبری‌های امامین انقلاب همواره حامی مردم فلسطین بوده و نام گذاری روز قدس موید این حمایت‌ها است.

وی با اشاره به اینکه راهپیمایی روز قدس هرساله در ایران دومین راهپیمایی سراسری و ملی بعد از ۲۲ بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی است، افزود: این راهپیمایی در زنده نگه داشتن آرمان فلسطین و بازخوانی پرونده‌های جنایت‌های رژیم صهیونیستی حتماً منشأ اثر بوده و نگذاشته که عملیات روانی و رسانه‌ای صهیونیست‌ها در به فراموشی سپردن مسئله فلسطین تحقق پیدا کند.

رئیس ستاد انتفاضه و روز جهانی قدس با بیان اینکه امروز شاهد هستیم که موضوع فلسطین و مقاومت آن‌ها و ظلم صهیونیست‌ها خبر اول دنیا است، گفت: همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید کرده رند رژیم صهیونیستی حتماً به برکت مقاومت، استقامت، شجاعت و پایمردی مردم فلسطین که صاحبان اصلی آن سرزمین هستند نابود خواهد شد و رو سیاهی به کسانی که به آرمان فلسطین خیانت کردند، می‌ماند.

شریف خاطرنشان کرد: حتی در همین جنگ نابرابری که در ۶ ماه گذشته در جریان بود شاهد هستیم که برخی خائنین در امت اسلامی و امت عربی به صهیونیست‌ها کمک کردند و این ظلم مضاعفی بود که در این شرایط صورت گرفت.

وی ادامه داد: امید است با برقراری آتش بس، مردم ما که همیشه در کمک به ملت فلسطین پیش قدم بوده‌اند در روز جهانی قدس نیز در کنار راهپیمایی، کمک‌های خود را ارائه کنند تا در صورت فراهم شدن شرایط برای مردم فلسطین ارسال شود.

رئیس ستاد انتفاضه و روز جهانی قدس با یادآوری این نکته که در چندماه گذشته شاهد کمک‌های مردمی بوده‌ایم اما پشت مرزهای ناگشوده هم مرز با صهیونیست‌ها باقی مانده است، افزود: به طور قطع کمک‌ها در روز جهانی قدس به اوج خود می‌رسد و مردم در پایان ماه مبارک رمضان در این کار خیر همانند سال‌های گذشته پیش قدم می‌شوند.

شریف در ادامه گفت: هفتاد و یکمین روز از شروع عملیات طوفان الاقصی می‌گذرد که تقریباً در این ۶ ماه گذشته افکار عمومی جهان مهم‌ترین مسأله‌ای را که پیش روی خود داشت رفتارهای جنایتکارانه رژیم صهیونیستی با مردم مظلوم فلسطین بود.

وی با یادآوری اینکه فلسطینی‌ها و لبنانی‌ها و همه کسانی که دل در گرو آزادی مسجد الاقصی و رفع ظلم از مردم فلسطین داشتند، تلفات زیادی دادند، تصریح کرد: در پرتو آگاهی افکار عمومی و استقامت و پایمردی مردم غزه، هدایت‌های الهی، تلاش‌ها و مساعدت‌های جبهه مقاومت، اسرائیلی‌ها با وجود پشتیبانی آمریکایی‌ها نتوانستند به اهدافی که اعلام کرده بودند برسند و تا این لحظه پیروز میدان هم در صحنه رویارویی نظامی، دفاعی و امنیتی و هم در صحنه افکار عمومی که به اعتقاد من دومی بسیار اهمیتش بیشتر از اولی است، مردم فلسطین و غزه بوده‌اند.

رئیس ستاد انتفاضه و روز جهانی قدس ادامه داد: شاید صهیونیست‌ها در گذشته هم شکست‌های نظامی را در کارنامه ۷۴ ساله خود داشته‌اند اما آن شکست‌ها به عظمت و بزرگی طوفان الاقصی نبوده است و نکته مهم این عملیات این بود که صهیونیست‌ها در صحنه افکار عمومی با وجود داشتن امپراتوری رسانه‌ای بسیار کارکشته و حرفه‌ای نتوانستند بر ظلم و جنایتی که در این اشغال چندین ساله داشتند سرپوش بگذارند و شاید برای اولین بار بود که افکار عمومی جهان پی به ماهیت رژیم صهیونیستی برد.

شریف یادآور شد: رویکرد و استراتژیکی که امام راحل بنیانگذار انقلاب اسلامی در معرفی صهیونیست‌ها به دنیا داشت را همه افکار عمومی و نخبگان عالم درک کرده و آگاه شدند که آن نگاه دوراندیشانه امام چه میزان دقیق بود که این رژیم جعلی را جرثومه فساد و مساله اول مسلمانان دانستند و وجود این رژیم صهیونیستی را برای بشریت خطرناک معرفی کردند.

وی گفت: نه تنها بعد از انقلاب، قبل از انقلاب هم امام همین نگاه و دوراندیشی را راجع به رژیم صهیونیستی داشتند و امروز بعد از گذشت بیش از ۴۵ سال از انقلاب اسلامی افکار عمومی دنیا درستی راه انقلاب اسلامی و نگاه امام به مساله فلسطین را به عینه دیدند و همه دنیا شاهد بود که در ۶ ماه گذشته انواع جنایت‌ها توسط صهیونیست‌ها انجام شد.

رئیس ستاد انتفاضه و روز جهانی قدس افزود: صهیونیست‌ها با بمباران‌های وحشیانه ادعای ظالمانه‌ای مطرح کردند که هدف ما کوچاندن مردم غزه از این سرزمین، نابودی حماس و ترور رهبران آن‌ها و در نهایت آزادی گروگان‌ها و اسرا با عملیات نظامی است که ماحصل آن در این ۶ ماه بمباران بیمارستان‌ها، مساجد، کلیساها، اردوگاه‌های محل سکونت مردمانی بی دفاع بود که همه جهان شاهد آن بود و آن‌ها واقعیت نژادپرستی صهیونیست‌ها و جنایتکاری آن‌ها را مشاهده کردند.

شریف با تاکید بر اینکه در ۶ ماهه گذشته یک فرصت تاریخی برای همه دنیا بود که با نیات رژیم صهیونیستی و با پدیدآورندگان این رژیم آشنا شوند، یادآور شد: رئیس جمهور جنایتکار آمریکایی بعد از طوفان الاقصی که صهیونیست‌ها تقریباً ساختار ذهنی و فکری شأن فروپاشیده بود برای روحیه دادن آن‌ها اعلام کرد که اگر اسرائیل نبود ما باید به وجودش می‌آوردیم و با این حرف می‌خواست بگوید که ما با تمام وجود و توان پشت سر صهیونیست‌ها هستیم.

وی با بیان این که چهره آمریکا و عدم توانمندی آنها برای همه دنیا ثابت شد، گفت: آن‌ها چندین مرحله قطعنامه‌های شورای امنیت سازمان ملل را رسماً وتو کردند و اجازه ندادند که بمباران‌ها قطع و آتش بس برقرار شود و کمکی حتی درمانی و معیشتی به مردم غزه برسد اما مردم فلسطین و غزه مقاومت و پایمردی کردند و نشان دادند که پای آرمان آزادی قدس شریف هستند و کار به جایی رسید که آمریکایی‌ها زیر فشار افکار عمومی مجبور شدند قطعنامه آخر را رأی ممتنع بدهند که ترجمه آن این است که آمریکا صد در صد پشت اسرائیلی‌ها قرار گرفته است.

رئیس ستاد انتفاضه و روز جهانی قدس گفت: اا واقعیت میدانی این است که تاکنون به طور مرتب ارسال تسلیحات توسط آمریکایی‌ها به سمت سرزمین‌های اشغالی و پر کردن ذرات خانه رژیم صهیونیستی همچنان ادامه دارد و آمریکایی‌ها هیچ ممانعتی در این موضوع ندارند و از طرفی به شدت مانع رسیدن کمک‌های بشردوستانه به مردم غزه و فلسطین هستند.

شریف افزود: این آوردگاه نشان داد که جریان حق و جبهه حق پیروز میدان است و باید خالصانه تشکر کرد از کسانی که مردانه وارد این میدان شدند و در این معرکه امتحان خوبی دادند.

وی ادامه داد: اما باید از مردم لبنان، عراق و جریان‌های انقلابی پیوسته به مقاومت در عراق از مردم بسیار فهیم و جهادگر یمن و انصارالله یمن که نفس صهیونیست‌ها در رساندن امکانات از راه دریای سرخ بند آوردند تشکر کنیم. بیش از ۶۰ کشتی که عازم سرزمین‌های اشغالی بود را متوقف کردند و هدف قرار دادند.

رئیس انتفاضه و روز جهانی قدس گفت: بخشی از امت اسلامی و بخش عمده‌ای از مردم دنیا در این صحنه توانستند راه را از چاه پیدا کنند و بسیار هوشمندانه از مردم فلسطین و غزه حمایت کردند و مطمئن باشید دیگر هرگز صهیونیست‌ها نمی‌توانند به قبل از طوفان الاقصی برگردند و به جنایتکاری خود ادامه دهند.

شریف افزود: کارشناسان نظامی و دفاعی صهیونیستی و همه کسانی که در این رژیم منشأ اثر بوده‌اند امروزه اعلام می‌کنند که رویارویی با مردم غزه و حماس برای صهیونیست‌ها دستاوردی ندار و سخنگوی سابق ارتش صهیونیستی اعلام کرد که به افکار عمومی دروغ نگویید ما اگر ۳ تا ۶ سال دیگر هم بجنگیم قادر نیستیم حماس را خلع سلاح کنیم و از بین ببریم.

منبع: ایرنا

کد خبر 739358

دیگر خبرها

  • خبرنگاران کارنامه اعمال مسئولان را گزارش کنند
  • رسانه‌ها با افکار عمومی در ماجرای غزه چطور رفتار کردند؟
  • هشدارهای بدون تعارف مجید انصاری /در لبه خطر ناامیدی و واگرایی اجتماعی هستیم /در گزینش‌های اداری و استخدام زندگی را بر خیلی‌ها دشوار کرده‌اند
  • آماده سازی پیوست فرهنگی شعار سال
  • درب‌های بهشت زهرا (س) در شب‌های قدر باز است
  • چاپ سه‌کتاب روانشناسی رسانه اجتماعی، هنر و شطرنج توسط دو ناشر
  • راهپیمایی روز قدس مانع از تحقق عملیات رسانه‌ای صهیونیست‌ها می‌شود
  • رئیس‌جمهور: رفع موانع مردمی‌سازی و مشارکت عمومی در امور خیر ضروری است
  • تاکید رئیسی بر ضرورت رفع موانع مردمی‌سازی و مشارکت عمومی در امور خیر
  • ضرورت رفع موانع مردمی‌سازی و مشارکت عمومی در امور خیر