Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-25@20:57:23 GMT

النجباء آمریکا را تهدید کرد/

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۵۰۳۲۴

النجباء آمریکا را تهدید کرد/

الشمری از آمادگی محور مقاومت برای مقابله با آمریکا خبر داد و تاکید کرد که مقاومت اسلامی توانایی درهم‌کوبیدن همه پایگاه‌های آمریکای شرور و سامانه‌های کاغذی آن را دارد.

الشمری همچنین با اشاره به مشارکت نجبا در حمایت از کادر پزشکی در همه استان‌های عراق برای مبارزه با کرونا عنوان کرد که پنج هزار داوطلب این جنبش بیش از سه هزار سبد غذایی را به دست نیازمندان رساندند و به گند زدایی استان‌های مختلف عراق پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی جنبش نجبا در همین حال امروز در گفت‌ وگو با یکی از شبکه های تلویزیونی محور مقاومت تاکید کرد که مقاومت عراقی ها در برابر اشغالگران آمریکایی تا حضور غیرقانونی آنها در کشور هیچگاه متوقف نخواهد شد.

به گزارش کانال رسمی اطلاع رسانی مقاومت اسلامی نجبا، الشمری در گفت و گو با شبکه تلویزیونی «النجباء» اظهار داشت: اگر انتخاب بین آن باشد که ما کشته شویم، بمیریم و مورد هدف قرار گیریم و یا اشغالگری آمریکا را بپذیریم و آن هم با این میزان از گستاخی، جنایت و بی احترامی به خون، کرامت و حاکمیت عراق، بدون شک ما با کمال میل درگیری و مواجهه را انتخاب می کنیم.

وی با بیان اینکه ما در این راه مواجهه نظامی را بر خواهیم گزید، گفت: رویارویی ما با آمریکا و نیروهای اشغالگر عراق علنی شده است.

الشمری تاکید کرد که ما متوقف نخواهیم شد و بگذارید همگان از این پیام مطلع باشند تحت هیچ شرایطی خواه با روی کار آمدن دولتی نزدیک به آمریکا و یا دولتی غیر همپیمان با آن، مقاومت جز تا هنگام خروج آخرین سرباز اشغالگر آمریکایی از سرزمین عراق متوقف نخواهد شد و این یک تصمیم قطعی، واضح و نهایی است.

312 ٢٣310

کد خبر 1371715

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۰۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت از جنایات جنگی رژیم اسرائیل را متوقف کنید/ این رفتار گویای سیاست دوگانه و متناقض دولت آمریکا نسبت به آزادی بیان است

وزیر امور خارجه ایران امروز در واکنش به سرکوب دانشجویان معترض توسط پلیس آمریکا بر توقف فوری حمایت کاخ سفید از جنایات جنگی رژیم اسرائیل تأکید کرد.

به گزارش مشرق، «کاخ سفید باید حمایت از جنایات جنگی رژیم اسرائیل را فورا متوقف کند و پاسخگو باشد» این را وزیر امور خارجه ایران در پی سرکوب و برخورد خشن پلیس آمریکا با دانشجویان معترض به جنایات جنگی رژیم اسرائیل در دانشگاه‌های آمریکا بیان کرد. حسین امیرعبداللهیان امروز عنوان کرد که سرکوب و برخورد خشن پلیس و نیروهای امنیتی آمریکا با اساتید و دانشجویان معترض به نسل‌کُشی و جنایات جنگی رژیم اسرائیل در دانشگاه‌های مختلف این کشور، عمیقا مورد نگرانی و انزجار افکار عمومی جهان است.

تعدادی از دانشگاه‌های آمریکا این روزها شاهد برگزاری تظاهرات‌ دانشجویی در حمایت از فلسطین است که با برخورد خشن و سرکوب دانشجویان از سوی پلیس آمریکا همراه بوده و در همین خصوص پلیس نیویورک نیز اخیرا از دستگیری ۱۳۳ نفر در جریان تظاهرات در محوطه دانشگاه نیویورک خبر داد. این تظاهرات ضد اسرائیلی با واکنش نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم اسرائیل نیز روبرو شد و آنچه در این دانشگاه‌ها رخ داده را «وحشتناک» خوانده است.

رئیس دستگاه دیپلماسی ایران سرکوب دانشجویان و اساتید معترض در آمریکا را در راستای «تداوم حمایت و پشتیبانی تمام‌ عیار واشنگتن از رژیم اسرائیل» و «گویای سیاست دوگانه و رفتار متناقض دولت آمریکا نسبت به آزادی بیان» خواند.وزیر خارجه بیان کرد: در پی نسل‌کشی ده‌ها هزار تن از زنان و کودکان فلسطین، به ویژه پس از کشف گورهای دسته جمعی بیماران و مجروحان و کادر درمانی در محیط بیمارستان ناصر در نوار غزه، موج جهانی انزجار از رژیم اسرائیل و حامیان آن غیرقابل کتمان است.

دیگر خبرها

  • حمایت از جنایات جنگی رژیم اسرائیل را متوقف کنید/ این رفتار گویای سیاست دوگانه و متناقض دولت آمریکا نسبت به آزادی بیان است
  • محکومیت تهدید تحریم دولت اسلام آباد از سوی آمریکا
  • احمدیان: مشکل بزرگ‌تر در بقا و ثبات این کشورها خواهد بود
  • هشدار جدی مدیر اف.بی.آی درباره حمله احتمالی تروریستی در خاک آمریکا
  • دوران تهدید ملت ها به پایان رسیده است/روح تازه در رزمندگان مقاومت
  • هشدار پنتاگون به عراق درباره ادامه حملات علیه نیروهای آمریکا
  • چرا چین یک تهدید برای آمریکا به شمار می‌آید؟ + فیلم
  • خیز بلند چین در افغانستان؛ چالش‌ها و چشم‌انداز
  • هنیه: یمن اقتصاد اسرائیل را فروپاشید/حمایت قدرتمندانه ایران
  • دامی که آمریکا برای عراق پهن کرد