Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-23@09:30:24 GMT

ترافیک در جاده‌های خراسان رضوی سبک است

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۵۰۳۴۰

ترافیک در جاده‌های خراسان رضوی سبک است

سرهنگ محمد علی احسانبخش روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه طرح‌ فاصله‌گذاری اجتماعی در جاده‌های استان همچنان ادامه دارد افزود: در اجرای این طرح از ورود خودروهای دارای پلاک غیربومی جلوگیری می‌شود.
وی ادامه داد: همچنین از خروج خودروهای دارای پلاک مشهد نیز در خروجی‌های این شهر جلوگیری می‌گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: این طرح در تمام شهرستان‌های استان در حال اجراست.
طرح فاصله‌گذاری اجتماعی یک مصوبه ملی است که از سوی کمیته اجتماعی انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا مستقر در وزارت کشور، مدیریت، اجرا و نظارت می‌شود.

مدت تعیین شده برای اجرای این طرح هشتم تا بیستم فرودین ماه جاری است که در صورت تصویب ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا تمدید خواهد شد.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا ترافیک جاده های استان خراسان رضوی مشهد وزارت کشور بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۰۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸ هزار پرونده ناباروری در خراسان رضوی تشکیل شد

به گزارش قدس خراسان، علی رضازاده اظهار کرد: در این راستا طی یک سال گذشته از هشت هزار پرونده تقاضا که در این زمینه تشکیل شده است که سه هزار و ۷۰۰ پرونده به مرحله پرداخت هزینه رسیده است.

مدیر درمان اداره‌ کل تامین اجتماعی خراسان رضوی بیان کرد: برای درمان این شمار، افزون بر ۲۲۱ میلیارد ریال بابت هزینه‌های خدمات به بیمه شدگان تامین اجتماعی استان پرداخت شده است.

وی گفت: برای ارائه خدمات به زوج‌های نابارور طی سال گذشته با هفت مرکز دانشگاهی و خصوصی در استان عقد قرارداد و به بیش از هشت هزار پرونده رسیدگی شده است.

دیگر خبرها

  • غربالگری ۳ سرطان شایع در خراسان رضوی
  • فشارخون و دیابت، بیماری شایع متقاضیان حج تمتع
  • ۵۸۴ هزار دز واکسن فلج اطفال در خراسان رضوی خورانده و تزریق شد
  • مبنای کار در مدیریت منابع آبی مشارکت تشکل‌های کشاورزی است
  • تشکیل هشت هزار پرونده ناباروری در خراسان رضوی
  • تاسیس دفتر راه و شهرسازی بردسکن خراسان‌رضوی پس از ۳۰ سال به ثمر نشست
  • ۸ هزار پرونده ناباروری در خراسان رضوی تشکیل شد
  • ترافیک سنگین و کندی حرکت در معابر و بزرگراه‌های مشهد
  • تأکید رئیسی بر جلوگیری از عادی شدن مبارزه با قاچاق و اعتیاد
  • بیش از ۲۲۹ هزار کشاورز خراسان رضوی زیر پوشش صندوق بیمه اجتماعی