Web Analytics Made Easy - Statcounter

کامران اصغری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این تعداد نیروی کار مربوط به بخش تولید و از جمله افراد داری بیمه اشتغال هستند که به دلیل شیوع ویروس کرونا و کاهش تولید ناشی از این ویروس تعلیق شدند. 

وی افزود: این تعداد نیروی کار تعلیقی مازندران مربوط به تقریبا ۸۰ واحد تولیدی هستند که بیشترین تاثیرپذیری را از شیوع ویروس کرونا و غیر فعال شدن بازار داشته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی مازندران همچنین به همزمانی شیوع ویروس کرونا با فصل جابه جایی نیروها در واحدهای تولیدی اشاره کرد و گفت: بخش قابل توجهی از نیروهای تعلیق شده با عادی شدن شرایط به واحدهای تولیدی بازخواهند گشت.

اصغری با اشاره به اینکه حدود ۳۰۰ هزار نیروی کار بیمه شده در واحدهای تولیدی استان مشغول هستند، افزود: باقی نیروهای کار استان به صورت عادی به فعالیت خود مشغول بوده و مشکل خاصی در این زمینه وجود ندارد. 

تمامی نیروهای کار تعلیقی از بیمه بیکاری بهره مند هستند

مدیرکل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی مازندران همچنین تاکید کرد: تمامی نیروی کاری استان که به دلیل شیوع ویروس کرونا معلق از کار شدند ، از بیمه بیکاری بهره مند هستند.

وی همچنین این افراد را مشمول بسته حمایتی دولت عنوان کرد و گفت: این بسته ها به صورت ماهیانه به حساب سرپرست خانوارها واریز می شود.

اصغری بار دیگر تعلیق نیروی کارگری استان را موقتی و مربوط به شیوع ویروس کرونا عنوان کرد و گفت: امیدواریم به زودی شاهد بازگشت به کار این نیروها باشیم. 

ویروس کرونا که از ابتدای اسفندماه سال گذشته همزمان با کشور در مازندران نیز شیوع پیدا کرد، بر بخش قابل توجهی از اشتغال استان تاثیر منفی گذاشت و موجب بیکاری بخش قابل توجهی از مردم شد. 

این ویروس علاوه بر تعطیلی صنعت گردشگری که اشتغال قابل توجهی از مازندران را شامل می شود، بر بخش های صنعتی و تولیدی استان نیز اثر گذاشت. 

همچنین این ویروس ناخواسته بخش قابل توجهی از بازار استان را برای پیشگیری از شیوع کرونا به تعطیلی کشاند که این تعطیلی تا ۲۰ فروردین ادامه خواهد داشت. 

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا اشتغال صنعت گردشگری مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی نیروی کار بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی بخش قابل توجهی شیوع ویروس کرونا نیروی کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۰۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) انتشار ویروس جدیدی به نام پزشک‌بلاگری

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!
  • شرکت ۲۷ واحد تولیدی مازندران در نمایشگاه اکسپو
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • یک همه‌گیری دیگر در راه است!
  • بلاتکلیف شدن کارکنان شرکت فروسیلیس ملایر در پی تعطیلی این شرکت
  • شیوع آنفلوانزای پرندگان در آمریکا
  • احیای واحدهای تولیدی در مازندران اولویت است
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • (ویدئو) انتشار ویروس جدیدی به نام پزشک‌بلاگری