Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابرهیم عزیزی روز پنج‌شنبه در نشست قرارگاه بهداشت و سلامت حرم شاهچراغ(ع) با بیان اینکه تلاش بر این است که از ظرفیت های حرم مقدس احمدبن موسی(ع) برای کمک به مردم در مقابله با کرونا استفاده شود،گفت: در این رابطه هماهنگی کامل با دانشگاه علوم پزشکی شیراز صورت گرفته تا فعالیت تخصصی در این حوزه انجام شود.

وی ادامه داد: در این نشست مقرر شد که جهت ویزیت یا تشخیص بیماری کرونا، جمعی از پزشکان متخصص و فوق تخصص به ویژه  فوق تخصصان ریه در دارالشفای حرم شاهچراغ(ع) مستقر شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عزیزی اضافه کرد: از شنبه ۱۶ فروردین ۹۹ هرروز صبح در دارالشفای حرم شاهچراغ(ع) فوق تخصصان ریه کار ویزیت یا تشخیص بیماری کرونا را انجام خواهند داد.

از جمله مسائل مطرح شده  دیگر این نشست، پخش برنامه های شاد و معنوی به مناسبت نیمه شعبان در رسانه ملی بود که اعضا جلسه و قرارگاه از مدیر رسانه ملی خواستند تا با بهره گیری از ظرفیت های صدا و سیما و سایر اشخاص توانمند این امر مهم نیز دنبال شود.

توجه به فعالیت های محله محور، نظارت بر تولید و توزیع اقلام مورد نیاز مردم توسط  متولیان، رصد و پایش فعالیت های کارگروههای قرارگاه برای ایجاد هماهنگی و انسجام بیشتر خدمات به مردم، از دیگر مصوبات نشست مذکور بود.

علاوه بر شیراز، در شهرستان های فسا، نی ریز، اقلید، خرم بید، استهبان، داراب، خفر ، کوهچنار ، فراشبند ، خرامه ، لامرد ، ارسنجان، لارستان، کازرون، آباده ، اوز ، خنج ، مرودشت، سپیدان ، قیروکارزین، فیروزآباد، جهرم، گراش، بوانات، زرقان، سرچهان و کوار بیماران مبتلای به کرونا شناسایی شده است.

بیمارستان حضرت علی اصغر (ع) و دو بیمارستان شهید چمران و شهید فقیهی در شیراز به عنوان مراکز پشتیبان در کنار معرفی ۹ مرکز در شیراز و ۳۶ مرکز در دیگر شهرستان‌های استان فارس برای مراجعه افراد مشکوک به کرونا به این بیماران خدمات می دهند ، همچنین نقاهتگاه بیماران مبتلا به کرونا با ظرفیت ۲۰۰ تخت نیز در ورزشگاه شهید آیت الله دستغیب توسط ارتش جمهوری اسلامی در شیراز تجهیز شده و مورد استفاده قرار می گیرد.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا استان فارس بیمارستان حضرت علی دانشگاه علوم پزشکی صدا و سیما بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی حرم شاهچراغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۰۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده باش راهداران رودبار جنوب

داوود جهانگیری رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان رودبار جنوب گفت: در پی اطلاعیه‌های سطح قرمز هواشناسی راهداران و ماشین آلات راهداری این شهرستان در رودبار جنوب و جازموریان مستقر و در حالت آماده باش هستند.

وی افزود: ضمن رصد مداوم و گشت زنی سه گشت راهداری در سطح راه‌های حوزه استحفاظی دو شهرستان جازموریان و رودبار جنوب، یک دستگاه لودر و یک دستگاه کامیون در شهرستان رودبار، یک دستگاه لودر و یک دستگاه گریدر در شهرستان جازموریان برای مواقع بحرانی مستقر شده اند.

وی از اقدامات این مجموعه در جهت حفظ راه‌ها و ابنیه فنی طی ماه‌های اخیر شامل اصلاح رادیه و برید ۴ دستگاه پل در محور‌های زهکلوت_دلگان و رودبار جنوب_کهنوج و لایه روبی ۸ دستگاه پل در محور رودبار_ایرانشهر خبر داد و بیان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته نیز اقدامات بازگشایی مسیر آبرو یک دستگاه پل در محور رودبار_زهکلوت توسط عوامل راهداری این شهرستان انجام شده است.

شروع بارش ها از صبح امروز درجنوب کرمان بسیاری رودخانه های فصلی را طغیانی کرده است. 

 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • آماده باش راهداران رودبار جنوب
  • برگزاری نشست فصلی ترجمان دانش در دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • قیمت ویزیت‌ پزشکان در سال ۱۴۰۳ اعلام شد
  • بالگرد اورژانس هوایی در فرودگاه خرم‌آباد مستقر شد
  • نشست خبری معرفی کتاب «توسعه سیاسی و امنیت ملی» در شیراز برگزار شد
  • نشست مدیریت بحران در استانداری هرمزگان/ بارش‌ها در هرمزگان شدید است
  • تعرفه‌های پزشکی ۱۴۰۳؛ پزشک عمومی ۱۲۶ و فوق تخصص ۲۴۱ هزار تومان
  • کمک علمی دانشگاه شیراز برای احیا تالاب‌ها
  • طرحی معنوی برای کاهش نگرانی بیماران قبل از جراحی + فیلم
  • حرم سید علاالدین حسین و دارالسلام با اعتبار نفتی ساماندهی می‌شوند