Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین از لرستان، «صارم رضایی» اظهار کرد: طرح ملی پایش سلامت جهت مبارزه با کرونا از هفدهم اسفندماه سال گذشته همزمان با چندین استان پر خطر کشور در استان برگزار شده و طی مدت اجرای طرح جمعیت هلال احمر لرستان ۳۶ پست در مبادی ورودی و خروجی شهر های استان دایر کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان بیان کرد: از آغاز طرح پایش سلامت در لرستان بیش از ۲هزارو ۳۰۰ نفر روز از اعضای داوطلب با خدمت افتخاری خود برگ زرینی دیگر در تاریخ پرافتخار جمعیت هلال احمر لرستان رقم زدند و با ایثار جان و سلامتی خود، هم پای با کادر درمان و در راستای مقابله با کرونا تلاش کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: از مجموع افراد مورد پایش سلامت مجموعا ۶۶نفر مشکوک به کرونا بودند که از این تعداد بعد از بررسی سایر علائم، ۳۵نفر به مراکز درمانی انتقال یافتند.

رضایی گفت: شرح اقدامات جمعیت هلال احمر لرستان در بحث مبارزه با کرونا بسیار وسیع و گسترده بود و در بخش های ضد عفونی و گند زدایی، منازل و معابر، توزیع اقلام بهداشتی، ارائه پروتکل های آموزشی، حساس کردن شهروندان جهت مراقبت بیشتر، تولید ماسک و ملزومات بهداشتی، اعضای داوطلب و جوانان ما حقیقتا نقش بسیار موثری داشتند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر لرستان اظهار کرد: هموطنان عزیز می توانند جهت مشارکت با هلال احمر و کمک جهت مبارزه با کرونا از طریق کد دستوری #۱۱۲* در تلفن همراه خود، وجوه نقدی خود را مستقیم به حساب جمعیت هلال احمر واریز نمایند

46

کد خبر 1371757

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان لرستان جمعیت هلال احمر لرستان پایش سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۰۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷ فوتی و مصدم بر اثر تصادف در خراسان شمالی

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان شمالی گفت: تصادف ۲ خودرو پراید در راز و جرگلان باعث فوت و مصدومیت ۷ نفر شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی و به نقل از روابط عمومی هلال احمر، ابوالفضل محبان اظهار کرد: حادثه برخورد ۲ دستگاه خودرو پراید امروز در محور آغمزار به تنگه راز شهرستان رازوجرگلان یک کشته و ۶ مصدوم داشت.

وی افزود: این سانحه رانندگی ساعت ۱۴:۲۲ در کیلومتر ۱۰ محور آغمزار به تنگه راز گزارش که بلافاصله دو تیم عملیاتی از پایگاه‌های امداد و نجات کریک و تنگه راز به محل حادثه اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی گفت: در این حادثه ۶ نفر مصدوم شدند که پس از انجام کمک‌های اولیه دو نفر از مصدومان توسط نجاتگران جمعیت هلال احمر استان و چهار نفر نیز توسط عوامل اورژانس ۱۱۵ به مراکز درمانی انتقال یافتند.

محبان گفت: در این سانحه رانندگی یک نفر نیز جان خود را از دست داد که پیکر وی به عوامل انتظامی تحویل داده شد.

کد خبر 747674

دیگر خبرها

  • ۷ فوتی و مصدم بر اثر تصادف در خراسان شمالی
  • یک کشته و شش مجروح در جاده آغمزار به راز
  • اعلام آمادگی هلال‌احمر ایران برای کمک به مردم سیل زده چین
  • تصادف در محور لردگان جان یک نفر را گرفت
  • از مناطق سیل‌زده جنوب چه خبر ؟
  • روزهای هفته هلال احمر نامگذاری شد
  • برخورد با شتر ۸ مصدوم برجای گذاشت
  • تصادف در گنبد ۷ مصدوم برجا گذاشت
  • غربالگری ۸۰۰۰۰۰ نفر از جمعیت استان اردبیل
  • جسد جوان غرق‌شده در رودخانه سزار لرستان پیدا شد