Web Analytics Made Easy - Statcounter

ریختن زباله های ساختمانی گریبان گیر خیلی از مناطق شهر یاسوج شده و این بار جاده کمربندی پارک ساحلی با این پدیده شوم رو به رو شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح زاگرس شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد به دلیل قرار گرفتن در میان رشته کوه های دنا  دارای شرایط آب و هوایی مطبوعی بوده که همه ساله تعداد زیادی از هم وطنان از نقاط  مختلف ایران را به  سوی خود می کشاند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همین امر باعث شده در دو دهه اخیر در حوزه گردشگری توجه ویژه ای به ساخت پارک های ساحلی رود بشار در مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد شود، با این وجود همان گونه که در تصاویر قابل مشاهده است فقر فرهنگی و عدم آگاه سازی شهروندان نسبت به مناطق گردشگری شهر ، ریختن زباله در کنار رودخانه بشار بخصوص جاده کمربندی پارک ساحلی و جنب پارک ولایت به صورت مشهود مشاهده می شود.

در حالی که مسولان شهری برای زیبا سازی شهر  بخصوص در حوزه پارک های کنار رودخانه بشار در چند سال اخیر هزینه های زیادی را انجام داده اند، ریختن زباله های ساختمانی در کناره این پارک ها باعث می شود  چهره زشتی از شهر در ذهن مخاطب به وجود بیایید.

تصاویر تکمیلی در زیر آمده است؛

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۰۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبگرفتگی و سیل آبشار یاسوج/ رعایت نکردن حریم رودخانه خسارات به بار آورد+ فیلم

باران شدید یک و نیم روز گذشته آبگرفتگی و سیل را از آبشار یاسوج روانه این شهر کرد.

به گزارش خبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، دانیال ولوی مقدم، بعد از دو شبانه روز نزول رحمت الهی سیلی خروشان آبشار یاسوج را درگیر کرد و آسیب جدی به زیر ساخت های این مکان تفریحی و باغات و امکان گردشگری وارد شد.

نکته حائز اهمیت این است که متاسفانه مالکان باغات حریم رودخانه را رعابت نکرده و باعث آسیب جدی به زیر ساخت‌های این مکان تفریحی و گردشگری شدند، از این رو ضرورت دارد که مسئولین در این زمینه نظارت بیشتری بر حریم رودخانه های استان داشته باشند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 خوشبختانه سازمان مدیریت بحران، شهرداری، آتش نشانی و نیروهای نظامی و انتظامی از ابتدا در حالت آماده باش کامل بودند و مدیریت نسبتا خوبی داشتند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

دیگر خبرها

  • کشف جسد اولین قربانی رودخانه بشار در سال‌ ۱۴۰۳
  • راه‌اندازی مجدد پارک آبی آزادگان تهران پس از ۱۲ سال تعطیلی
  • راه‌اندازی مجدد پارک آبی آزادگان بعد از ۱۲ سال تعطیلی در سال جاری
  • راه‌اندازی مجدد پارک آبی آزادگان بعد از ۱۲ سال
  • تعیین ۳۰ جایگاه جمع‌آوری زباله در مناطق گردشگری سیاهکل
  • برپایی افطاری خیابانی به مناسبت ولادت کریم اهلبیت در پارک ساحلی غدیر بندرعباس+عکس
  • امکان چادرخوابی در پارک کوهستانی صفه و حاشیه زاینده‌رود وجود ندارد
  • امکان چادر خوابی در پارک کوهستانی صفه و حاشیه زاینده‌رود وجود ندارد
  • همکاری گردشگران نوروزی در حفاظت از محیط زیست
  • آبگرفتگی و سیل آبشار یاسوج/ رعایت نکردن حریم رودخانه خسارات به بار آورد+ فیلم