Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیرهنگ حمید عبدالملکی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ۲۰ درصد ترددهای دیروز هم مربوط به وسایل نقلیه سنگین بوده و تنها ۱۰ درصد از تردد مربوط به خودروهای سواری بوده است.

وی افزود: مردم روز گذشته با توجه به توصیه مسوولان و متخصصین پزشکی برای در خانه ماندن بسیار همراهی کرده و به تردد در جاده‌ها و تجمع در مسیرهای کنار جاده نپرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ عبدالملکی اضافه کرد: تاکنون جاده‌های کردستان چنین تردد کمی آن هم در روز ۱۳ فروردین به خود ندیده بود و تصادفات این روز هم به شدت کاهش پیدا کرد.

وی با اشاره به اینکه معدود خودروهایی که در این روز مرتکب تخلف شدند شامل ۹ خودرو بود که اعمال قانون پنج میلیون ریالی شدند، یادآور شد: در مجموع تردد در جاده‌های برون شهری استان کردستان از زمان اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی کاهش زیادی داشته است و مردم به طور جدی این طرح را رعایت می‌کنند.

طول شبکه راه های استان هفت هزار و ۸۳۴ کیلومتر است که این میزان شامل ۶ هزار کیلومتر راه روستایی، ٢٢٦ کیلومتر بزرگراه، ٣٠٨ کیلومتر راه اصلی و یک هزار و ٣٠٠ کیلومتر راه فرعی است.

راه‌های استان کردستان به دلیل کوهستانی، بعضا سخت گذر بودن و کمبود جاده‌های دوبانده شاهد تصادفات زیادی‌ بوده است. طرح فاصله‌گذاری اجتماعی که از هشت فروردین آغاز شد تا ۲۰ این ماه ادامه خواهد داشت که طی آن محدودیت‌هایی برای برخی اصناف و ترددها اعمال می‌شود.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا استان کردستان بزرگراه خودرو قانون وسایل نقلیه بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۰۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد آزاد؛ محور کندوان باز شد

به گزارش خبرگزاری مهر، مسیر جنوب به شمال جادهٔ کرج - کندوان که قرار بود از (۲ تا ۴ اردیبهشت) به‌دلیل انجام عملیات عمرانی مسدود باشد؛ امروز با توجه به شرایط جوی انسدادی لغو و تردد در جاده برقرار شد.

کد خبر 6086321 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • سیلابی شدن معابر شهری کاشان + فیلم
  • تردد در محور هراز برقرار است
  • خط کشی یکصد کیلومتر از جاده‌های ارتباطی مازندران
  • تردد آزاد؛ محور کندوان باز شد
  • بارش باران در اقصی نقاط استان سمنان/ جاده ها لغزنده هستند
  • محدودیت تردد در آزادراه کرج-قزوین
  • یزد ـ مهریز پرترددترین محور در فروردین ماه
  • تغییر سبک زندگی راه برون رفت از شیوع سرطان
  • ترافیک سنگین در ۳ محور برون شهری کشور
  • تصادفات جاده‌ای سالانه جان بیش از یک میلیون نفر را در جهان می‌گیرد