Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-23@09:45:05 GMT

ادعای اسپانسر و دردسر جدید استقلال

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۵۰۵۵۴

ادعای اسپانسر و دردسر جدید استقلال

باشگاه استقلال برای ادامه فصل دیگر توان دریافت پول از اسپانسرش را ندارد. این به دلیل پیشخور شدن بخش عمده‌ای از پول فصل است.

به گزارش مشرق، باشگاه استقلال فصل گذشته درآمد بسیار خوبی از اسپانسر و همینطور فروش بازیکنان خود به باشگاههای خارجی داشت ولی حتی این درآمدها کافی نبود چون همین حالا آبی‌ها با بحران بزرگی روبرو شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسپانسر استقلال بعد از حساب و کتاب پرداختی ها به این باشگاه اعلام کرده 25 میلیارد تومان اضافه بر مازاد پول گرفته‌اند و این رقم به حساب قرارداد فصل بعدشان خواهد بود! یعنی آبی‌ها تا پایان فصل نه تنها یک ریال هم از اسپانسر خود دریافت نخواهند کرد بلکه باید بخش عمده‌ای از پول اسپانسرینگ فصل بعد را هم دریافت نکنند.

منبع: خبرآنلاین

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا مدافعان سلامت سال جهش تولید استقلال اسپانسر مشکل مالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۰۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات برگزاری نوزدهمین حراج شمش طلا در مرکز مبادله

طبق اعلام مرکز مبادله ارز و طلای ایران، نوزدهمین جلسه حراج شمش طلای استاندارد یکشنبه (دوم اردیبهشت ۱۴۰۳)، برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، بر این اساس، زمان برگزاری جلسه حراج از ساعت ۱۲ الی ۱۶ است و وجه الضمان آن مبلغ سه میلیارد و۵۰۰ میلیون ریال (۳۵۰ میلیون تومان) به ازای هر قطعه شمش طلای استاندارد است. متقاضیان خرید می‌تواند تا ساعت ۲۴ روز شنبه مورخ یکم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ مبلغ وجه الضمان خود را پرداخت کنند. مبلغ وجه الضمان باید به حساب واسط مرکز مبادله ارز و طلای ایران، مشروط به تأیید واریز وجه از سوی این مرکز باشد.

«فروشندگان عمده شمش طلا دارای پروانه کسب مجاز و معتبر»، «تولیدکنندگان و سازندگان فعال مصنوعات طلا دارای پروانه کسب مجاز و معتبر»، «خرده فروشان طلای آبشده دارای پروانه کسب مجاز و معتبر» و «بانک عامل با تأیید بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران» می‌توانند متقاضیان خرید شمش طلای مرکز مبادله ایران باشد.

شمش طلای قابل عرضه در مرکز مبادله ایران، استاندارد و اصالت سنجی شده توسط آزمایشگاه و مورد تأیید سازمان استاندارد ایران است که در قالب شمش یک کیلوگرمی و حداقل عیار ۹۹۵ است.

علاوه براین، حراج حضوری در مرکز مبادله به دو شیوه حراج خرد و حراج عمده صورت می‌گیرد. متقاضی خرید می‌تواند در حراج خرد حداقل یک و حداکثر پنج قطعه شمش طلای یک کیلوگرمی خریداری کند و سقف خرید خرد در هر هفته تقویمی، صرفاً پنج قطعه شمش طلای استاندارد است.

متقاضی خرید در حراج عمده نیز مجاز به خرید حداقل یک و حداکثر چهار بسته شمش طلای استاندارد است. هر بسته شمش طلای استاندارد در مرکز مبادله ارز و طلای ایران، حاوی پنج قطعه شمش یک کیلوگرمی با عیار ۹۹۵ در هزار است.

سقف خرید عمده در هر هفته تقویمی، صرفاً ۲۰ قطعه شمش طلای استاندارد است.

دیگر خبرها

  • دردسر بزرگ استقلال و پرسپولیس در حساس‌ترین بازی
  • سود فروش میوه برای فروشنده چقدر است؟
  • کمبود اسپانسر به‌ضرر لیگ‌ برتر تمام می‌شود
  • کمبود اسپانسر در نهایت به‌ضرر لیگ‌برتر تمام می‌شود
  • استقلال و پرسپولیس در جنگ بزرگ تفاضل گل
  • جعفرپور: بدشانس بودم و سه گل از استقلال خوردم
  • دردسر جدید رئال: این ستاره جدا نمی‌شود
  • اتباع عمده کودکان کار و خیابانی در یزد /دستگاه‌ها وظایف خود را جدی‌تر دنبال کنند
  • اسپانسر صهیونیست‌ها نقره داغ شد
  • جزئیات برگزاری نوزدهمین حراج شمش طلا در مرکز مبادله