Web Analytics Made Easy - Statcounter

موکب اربعینی آستان مقدس امام زاده زبیده خاتون (س) قزوین، روزانه ۲۰۰ تا هزار پرس غذای گرم، برای کادر درمان حاضر در بیمارستان‌ها و نقاهتگاه‌های شهر قزوین طبخ کرده و بین آنان توزیع می‌کند. ۱۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۱ استانها قزوین نظرات - اخبار استانها -

علی محمدپور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قزوین اظهار داشت: وقتی هدف خدمت باشد، جبهه‌ها فرقی نمی کنند؛ به دنبال فرصت هستید تا خالصانه در راه اعتلای میهن اسلامی و کمک به همنوعان خود جانفشانی کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدپور افزود: خادمان موکب آستان مقدس امام زاده زبیده خاتون (س) اوقاف قزوین، به سبب شیوع ویروس کرونا، از 25 اسفند سال گذشته با طبخ روزانه 200 تا هزار پرس غذای گرم، در حال خدمت رسانی به کادر درمان بیمارستان‌های مرجع، معین و صحرایی مقابله با کرونا و نقاهتگاه‌های شهر قزوین هستند.

وی با بیان اینکه تا ریشه کنی این ویروس منحوس در کشور خادم مردم و کادر درمان خواهیم بود، عنوان کرد: آشپزخانه موکب امام زاده زبیده خاتون (س) شهر قزوین، در صورت نیاز جامعه، ظرفیت طبخ 2 هزار عدد غذای گرم، باکیفیت و با تنوع غذایی بالا را دارد.

 محمدپور با تأکید بر اینکه به هیچ عنوان سنگر مقابله با بیماری کرونا را خالی نمی‌کنیم، تصریح کرد: افرادی که در این آشپزخانه مشغول طبخ غذا هستند، روزگاری در مرزهای کردستان از این مرز و بوم دفاع می کردند، روزی اسلحه به‌ دست در سوریه با داعش جنایت کار می‌جنگیدند و امروز نیز در آشپزخانه‌ به مردم و به خصوص کادر درمان که در خط مقدم مقابله با این ویروس منحوس قرار دارند، خدمت‌رسانی می‌کنند.
 
وی با بیان اینکه موکب این آستان مقدس در ایام اربعین، غذا برای زائران اباعبدالله الحسین(ع) طبخ می‌کند، ادامه داد: اعضای این موکب در بحران سیل سال گذشته، با توزیع غذای گرم به سیل زدگان، به کمک آنان برخاستند و امروزه با شیوع بیماری کرونا، به کادر درمان، جهادگران و داوطلبان عرصه سلامت که تمام وجود خود را صرف حفظ سلامتی مردم کرده‌اند، خدمت رسانی می‌کنند.

کرونا در کمین دورهمی‌های سیزده به‌در/روز طبیعت در خانه بمانیمگزارش| قرنطینه در روز طبیعت، کرونا را یک قدم به شکست نزدیک می‌کند+فیلمرزمایش پدافند بیولوژیکی در قزوین آغاز شد + فیل


 محمدپور با اشاره به اینکه 50 نفر داوطلب در قالب سه شیفت در روز مشغول طبخ غذا هستند، افزود: این داوطلبان جهادگر، ایثارگران، جانبازان و آزادگان دوران دفاع مقدس هستند که از سال 42 مبارزه خود را علیه رژیم طاغوتی آن زمان آغاز کرده‌ و در سال 59 نیز برای حفظ حریم میهن اسلامی، راهی جبهه‌های نبرد با دشمن بعث شدند.

وی در  ادامه گفت: این افراد، طی 5 سال اخیر درگیر دفاع از حرم عمه سادات در سوریه بوده‌، در سیل لرستان با خلوص نیت وارد عرصه کمک رسانی به مردم شدند و هم اکنون نیز همراه مردم به میدان مقابله با ویروس کرونا آمده‌اند.

 

 

گزارش و فیلم از سحر علیخانی

انتهای پیام/ی

R7541/P/S6,63/CT16 واژه های کاربردی مرتبط استانداری قزوین سازمان اوقاف ویروس کرونا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استانداری قزوین سازمان اوقاف ویروس کرونا استانداری قزوین سازمان اوقاف ویروس کرونا زبیده خاتون آستان مقدس کادر درمان غذای گرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۰۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درختان محور قزوین به اقبالیه جابه جا می‌شوند

صالح صالحی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به آغاز عملیات اجرایی پروژه احداث تقاطع غیر همسطح دفاع مقدس-نسیم شمال- اقبالیه و لزوم جا به جایی درختان واقع در مسیر اجرای این پروژه، با اخذ مجوز از کمیسیون حفظ و گسترش فضای سبز، عملیات انتقال این درختان آغاز شد.

وی افزود: مرحله اول جابجایی و انتقال درختان مذکور که مانع اجرای پروژه عمرانی می‌باشد، هم اینک در دستور کار قرار دارد، ضمن اینکه تاکنون تعدادی از درختچه‌های میدان دفاع مقدس نیز به گلخانه سازمان منتقل شده است.

مدیر عامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز، یادآور شد: در اجرای تمام پروژه‌های توسعه شهری، چنانچه درختانی در مسیر اجرای پروژه قرار داشته باشد، به هیچ وجه قطع و نابود نمی‌شود، بلکه با رعایت کامل مسائل فنی و ایمنی به گلخانه سازمان منتقل و در اجرای پروژه‌های توسعه فضای سبز مورد استفاده قرار گیرد.

وی ادامه داد: در اجرای مرحله اول این عملیات حساس و مهم، ۲۵ اصله درخت در دست جابجایی و انتقال قرار دارد و کار جابه جایی سایر درختان منتهی به میدان دفاع مقدس (دوراهی همدان) به قوت خود ادامه خواهد داشت.

کد خبر 6086577

دیگر خبرها

  • دسته عزاداری خدام حضرت عبدالعظیم (ع) روانه حرم شدند + فیلم
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • درختان محور قزوین به اقبالیه جابه جا می‌شوند
  • مبنای جشن‌های دهه کرامت باید «عارفاً بحقّها» باشد
  • ماموریت باغ موزه دفاع مقدس فرهنگی است نه عمرانی
  • درمان هپاتیت سی رایگان شد
  • برنامه‌های رحلت حضرت عبدالعظیم (ع) تشریح شد
  • درمان هپاتیت سی رایگان شد/ تخمین وجود ۲۰۰۰۰۰ بیمار در ایران
  • برخورد با مراکز غیر مجاز مداخله گر درمان در قزوین
  • پرداخت ۱۲۵ میلیارد تومان مطالبات کادر درمان بوشهر