Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-18@11:02:55 GMT

تصادف‎های خودرویی بوشهر ۶۴ درصد کاهش یافت

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۵۰۶۳۱

تصادف‎های خودرویی بوشهر ۶۴ درصد کاهش یافت

به گزارش همشهری آنلاین سرهنگ حیدرسوسنی روز پنجشنبه در این رابطه افزود: همچنین در این مدت فوتی‌های ناشی از تصادف‌های جرحی استان بوشهر نیز ۶۰ درصد کاهش یافته است.

وی با اشاره به حضور بیش از ۱۵۰ گشت انتظامی در شهرهای استان بوشهر  بیان  کرد: از زمان ابلاغ طرح فاصله گذاری اجتماعی حدود ۴۶ نقطه از ورودی و خروجی‌های استان با همراهی نیروهای هلال احمر و بسیج کنترل می‌شود و ۸۵ درصد از ترددها کم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سوسنی ادامه داد: طبق قانون رانندگان متخلف به پنج میلیون ریال جریمه محکوم می‌شوند و خودروی آن‌ها به مدت یک ماه توقیف می‌شود.

وی با اشاره به حضور پلیس در کنار یگان‌های امدادی از زمان شیوع ویروس کرونا، گفت: اقدام‌های متعددی در خصوص پیشگیری و کنترل بیماری کرونا انجام گرفته و تا کنون به همت پلیس ۲۰ نوبت گند زدایی در استان انجام شده است.

سوسنی با اشاره به کنترل ترددها از سوی پلیس به مردم توصیه کرد تا با هدف پیشگیری از انتقال ویروس کرونا در منزل بمانند.

کد خبر 497116 برچسب‌ها استان بوشهر پلیس راهور - جاده‌ها

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان بوشهر پلیس راهور جاده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۰۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ فوتی و ۵ مصدوم در تصادف محور قاینات

رئیس پلیس راه خراسان جنوبی گفت: امروز ظهر در کیلومتر یک جاده کمربندی قاین بر اثر برخورد دو سواری سمند، ۲ نفر جان خود را از دست دادند و ۵ نفر مصدوم شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، سرهنگ علیرضا رضایی با اعلام این خبر اظهار داشت: ساعت 12:15 دقیقه ظهر امروز با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر وقوع حادثه رانندگی در کیلومتر یک کمربندی قاین بلافاصله مأموران و نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: مأموران با حضور در محل حادثه مشاهده کردند یک سواری سمند که از بیرجند به سمت گناباد در حرکت بوده با یک سواری سمند دیگر که از سمت مقابل در حرکت بوده، برخورد کرد که دو نفر جان خود را از دست دادند و 5 نفر مصدوم شدند که با اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

رئیس پلیس راه استان خراسان جنوبی افزود: علت حادثه توسط کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است.

انتهای پیام/252/

دیگر خبرها

  • حذف ۷ نقطه پر تصادف جاده‌ای استان بوشهر
  • افزایش ۹ درصدی دستگیری؛ کاهش ۲۲ درصدی سرقت
  • کاهش ۲۲ درصدی سرقت در نوروز امسال
  • افزایش ۳۲درصدی مجموع کشفیات پلیس در نوروز
  • ۲ فوتی و ۵ مصدوم در تصادف محور قاینات
  • مجموع کشفیات پلیس در نوروز ۳۲ درصد افزایش یافته است
  • سرقت‌ها در استان بوشهر ۷ درصد کاهش یافت
  • کسب رتبه اول مهاباد دراستان به لحاظ کاهش تصادفات درون شهری منجر به فوت
  • ◄ عدم کنترل پلیس راه چه بر سر کامیون های حمل پالت قیر آورد؟
  • (ویدیو) حمله با چاقو به کشیش کلیسای آشوری