Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش صدای ایران، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان در واکنش به ادعای اخیر دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا علیه ایران در صفحه توییترش نوشت:

« توسط آتش‌افروزان جنگ گمراه نشو، دوباره، دونالد ترامپ، ایران دوستانی دارد؛ کسی نمی‌تواند میلیون‌ها «حلقه نیابتی» داشته باشد. برخلاف آمریکا که به طور مخفیانه دروغ گفته، تقلب کرده و ترور می‌کند، ایران فقط، آشکارا،اقداماتی دفاعی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایران هیچ جنگی را آغاز نمی‌کند، اما به آن‌ها که این کار را می‌کنند، درس‌هایی می‌دهد».

اظهارات وزیر امور خارجه کشورمان در پی این مطرح می‌شود که رئیس جمهور آمریکا روز گذشته در صفحه توییترش نوشت: بر اساس اطلاعات موجود و باوری که وجود دارد، ایران یا حلقه‌های نیابتی آن در حال برنامه‌ریزی یک حمله مخفیانه علیه نظامیان آمریکا یا دارایی‌های آن در عراق هستند»، گفت: اگر این اتفاق بیافتد، ایران واقعا هزینه گزافی خواهد پرداخت.

او همچنین در کنفرانس مطبوعاتی‌اش گفت: این یک هشدار حمله نیست. من به آن‌ها هشدار می‌دهم. تفاوت زیادی وجود دارد. من می‌گویم اگر کاری انجام دهند که به نظامیان ما آسیبی بزند، بهایش را خواند پرداخت.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: صدای ایران محمدجواد ظریف دونالد ترامپ آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۰۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش معین به ادعای حضور پنهانی‌اش در ایران: دروغ می‌گویند

بهمن بابازاده در صفحه شخصی خود اینطور نوشته است: یکی از اعضای خانواده «معین»، در متنی که مورد تایید «نصرالله معین»، که بصورت اختصاصی در اختیار من قرار داده، ضمن تکذیب اخبار رفت و آمد «معین» به ایران در این سالها، جزییاتی از آخرین روز‌های حضور این خواننده در زادگاهش را بازگو کرد.

در این متن آمده: «آقای «معین» آخرین بار سال ۱۳۶۰ ایران بود و پس از خروج قانونی از کشور، هرگز به ایران برنگشت. ایشان پاسپورت و شناسنامه ایرانی دارند، ولی هرگز از آن روز به بعد به کشور بازنگشته اند. اخبار و گزارش‌های مختلفی این روز‌ها با مقاصد مختلف در ایران منتشر میشود که هرگز صحت نداشته و ندارد و آقای معین هیچ درخواست یا پیشنهادی به مجموعه، واسطه یا نهادی ارائه نداده اند. از تکرار بی اندازه این گزارش‌های اشتباه و دروغ گلایه دارند و پس از کنسرت دُبی (۲۳ فروردین) در صورت تکرار این گزارشات دروغ، رسما اظهارنظر خواهند کرد.»

دیگر خبرها

  • واکنش چین به اتهامات آمریکا و انگلیس
  • ادعای بولتون: پوتین منتظر نتیجه انتخابات آمریکا است
  • ادعای بولتون: پوتین برای آتش‌بس با اوکراین منتظر نتیجه انتخابات آمریکا است
  • واکنش معین به ادعای حضور پنهانی‌اش در ایران: دروغ می‌گویند
  • ادعای مقام آمریکایی: ایران با یک کشتی اطلاعاتی در جیبوتی حملات حوثی‌ها را هدایت می‌کند
  • پیشنهادی برای احیای برجام از طریق پوتین به ترامپ داده شد (فیلم)
  • خلاصه بازی ایران و ترکمنستان + فیلم
  • حملات موشکی و پهپادی یمنی‌ها علیه کشتی‌ها وناوهای آمریکا و انگلیس
  • حملات هوایی رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان/ ۲ عملیات حزب الله علیه اشغالگران
  • شکست پروژه تندروها علیه روحانی در سال ۱۴۰۲ /سالی سخت تر از دوران ریاست جمهوری!