Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه رامین خوزستان گفت: کانون خیریه حس هفتم دانشگاه رامین با هدف کمک مالی به دانشجویان کم‌توان ایجاد شده است.

 

حجت الاسلام جولای، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه رامین خوزستان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: کانون خیریه حس هفتم سال‌هاست که در دانشگاه رامین ایجاد شده و هر ماهه مبالغی از سوی اعضای هیئت علمی و کارکنان دانشگاه، در اختیار این کانون قرار می‌گیرد تا صرف کمک به دانشجویان کم‌توان دانشگاه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام جولای اضافه کرد: این هزینه‌ها به این صورت تامین می‌شود، که هر ماهه به درخواست اساتید دانشگاه، مبلغی از حقوق آنان کسر می‌شود و به حساب کانون خیریه حس هفتم واریز می‌شود تا دانشجویانی که از نظر مالی، شرایط خوبی ندارند را مورد حمایت قرار دهد.
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه رامین خوزستان ابراز کرد: تا چند سال پیش، متولی این خیریه، نهاد رهبری دانشگاه بود، اما بنا به تصمیم هیئت رئیسه دانشگاه و با توجه به اینکه مراجعان این خیریه دانشجو بودند، مسئولیت اداره آن به معاونت دانشجویی واگذار شد، اما همچنان هزینه‌هایی برای کمک به این دانشجویان، جمع آوری و صرف امور آنان می‌شود.
وی ابراز کرد: این کانون در حوزه‌های مختلف به دانشجویانی که توان مالی ندارند، کمک می‌کند و از جمله آن می‌توان به کمک هزینه‌های تحصیلی، ایاب و ذهاب، اسکان و تغذیه، درمان و... اشاره کرد.
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه رامین خوزستان ابراز کرد: هدف از ایجاد این کانون خیریه، کمک به دانشجویان کم‌توان بوده و همچنان فعالیت این کانون در این راستا است و سعی داریم تا جایی که می‌شود برای کمک به دانشجویان، از طریق این کانون فعالیت‌هایی با همکاری دانشگاه داشته باشیم و حتی هزینه‌هایی که از محل دریافت خمس جمع آوری می‌کنیم، را به صورت مجزا در اختیار دانشجویانی که توان مالی ندارند، قرار دهیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه رامین خوزستان تسهیلات دانشجویی حمایت از دانشجویان دانشجویان کم توان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۰۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توصیه داور مسابقه «میدون» به دانشجویان برای تجارت موفق/ چگونه می‌توان نرم‌افزارهای جهانی را تبدیل به مدل ایرانی کرد؟

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، علیرضا یونچی کارآفرین و داور مسابقه تلویزیونی میدون در هشتمین رویداد نوآورانه «ترنج» که با هدف توانمندسازی راهبردی نوآوران جوان برگزار شده بود، اظهار کرد: من نخستین کارت بازرگانی‌ام را سال ۱۳۵۴ گرفتم.

وی با بیان اینکه کارآفرینی مانند مسابقه دوی ۴۰۰ متر است، افزود: اگر سه تا پنج درصد مخاطبان من متمایز باشند و پیشرو در تولید شوند، حرکت اساسی در کشور صورت می‌گیرد.

این تاجر و کارآفرین با بیان اینکه پول و سرمایه مورد علاقه بسیاری از مردم است، عنوان کرد: شاید پول به‌تنهایی خوشبختی نیاورد، اما در رسیدن به بسیاری از آرزو‌ها و آمال نقش مؤثری دارد و هرگز تأثیر آن به اندازه یک ایده خوب نیست.

کارآفرین و داور مسابقه تلویزیونی میدون افزود: هرکس بخواهد پول در بیاورد طبیعی است که با موانعی مواجه شود؛ اما تجارت به‌معنای کلاهبرداری و دزدی نیست و توصیه می‌کنم برای فهم تجارت کتاب رمز و راز تجارت و مکاسب حوزه
علمیه را بخوانید.

یونچی متذکر شد: معتقدم کار هست و دانشجویان شانس بزرگی که دارند اینکه دارای انگیزه هستند؛ چراکه رسیدن به ثروت را دوست دارند.

وی، خطاب به دانشجویان تأکید کرد: سرمایه نقش اول کار کردن و تولید نیست؛ بلکه باید به خوبی هدف بگیرید و طرح توجیهی خوب داشته باشید تا به هدف برسید.

داور مسابقه تلویزیونی میدون بیان کرد: در زمانه‌ای زندگی می‌کنیم که زیر ۱۷ هزار شغل در جهان باقی مانده، اما من خوشحالم با افزایش تکنولوژی و کاهش مشاغل، مشاغل‌ جدید بسیاری متولد خواهد شد.

یونچی، خطاب به دانشجویان یادآور شد: امروز هوش مصنوعی در تمامی عرصه‌های زندگی به میدان آمده و اگر هوش مصنوعی را در خدمت رشته تحصیلی و کسب و کار خود به کار نگیرید در آینده بی‌سواد مطلق خواهید بود.

وی درباره شیوه‌های کارآفرینی در شرایط امروز کشور گفت: همانگونه که شرکت‌هایی نمونه خارجی تاکسی‌های اینترنتی را به نمونه‌های داخلی تبدیل می‌کنند؛ بنابراین همه می‌توانیم مدل ایرانی هزاران نرم‌افزار جهانی ویژه سیستم‌عامل‌های مختلف تلفن همراه را تولید کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کمبودهای مالی، مقر سازمان ملل در ژنو را در خاموشی فرو برد
  • توصیه داور مسابقه «میدون» به دانشجویان برای تجارت موفق/ چگونه می‌توان نرم‌افزارهای جهانی را تبدیل به مدل ایرانی کرد؟
  • میکرو بلاگرهای اقتصادی در کمین جیب مردم
  • تولید پاک کننده های فاقد مواد سمی، به همت دانشجویان قمی
  • حمایت ۳.۵ میلیاردی دانشگاه امیرکبیر از پایان‌نامه‌های صنعتی
  • دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران از پاسخ تنبیهی ایران علیه رژیم صهیونیستی حمایت کرد
  • اجتماع دانشگاهیان دانشگاه خواجه نصیر در حمایت از وعده صادق
  • در کره شمالی دانشگاه رفتن هم عجیب و غریب است!
  • کانون بسیج اساتید دانشگاه بوعلی سینا از عملیات مقتدرانه وعده صادق حمایت کرد
  • تجمع دانشگاهیان و دانشجویان دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی در حمایت از پاسخ قاطع سپاه ایران علیه رژیم صهیونیستی +تصاویر