Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@10:48:26 GMT

حامیان خنداب به ۱۳۰ کودک یتیم کمک کردند

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۵۰۸۵۱

حامیان خنداب به ۱۳۰ کودک یتیم کمک کردند

 «محمدرضا نصیری نیک» روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این افراد حامی ۲ میلیارد و ۷۴۰ میلیون ریال به ایتام و ۹۴۰ میلیون ریال نیز به فرزندان محسنین زیرپوشش کمک کردند.

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان خنداب گفت: حامیان طرح‌های اکرام ایتام و محسنین علاوه بر پرداخت کمک‌های نقدی، برای رفع مشکلات تحصیلی، مسکن و جهیزیه فرزندان معنوی خود نیز ماهیانه به شیوه‌های گوناگون اقدام می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نصیری نیک افزود: ۱۰۱ نفر از مددجویان زیرپوشش از تجهیزات درمان کمیته امداد امام خمینی (ره) خنداب به ارزش ۱۶۰ میلیون ریال سال گذشته بهره‌مند شدند.

وی اظهار داشت: بهره‌مندی بیش از۴۲۵ نفر از مددجویان از خدمات مشاوره‌های شغلی، آموزشی ،تحصیلی و ازدواج، پرداخت ۴۵ مورد کمک هزینه تهیه جهیزیه و پرداخت کمک هزینه تعمیرات به ۷۶ مددجو با اعتبار ۲ میلیارد و ۶۷۰ میلیون ریال از دیگر اقدامات انجام شده کمیته امداد امام شهرستان خنداب در سال گذشته است.

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان خنداب گفت: ۴۳۱ فقره وام ضروری  نیز پارسال به نیازمندان زیرپوشش این نهاد حمایتی پرداخت شد که نسبت به مشابه سال قبل ۳۵ درصد رشد داشته است.

نصیری نیک افزود: این تسهیلات به‌منظور رفع مشکلات خانواده‌های زیرپوشش در زمینه‌های تعمیرات مسکن، ازدواج، درمان، تحصیل و آموزش پرداخت شده است.

شهرستان خنداب از توابع استان مرکزی است و در این منطقه حدود ۶۰ هزار نفر زندگی می‌کنند.

برچسب‌ها استان مرکزی کمیته امداد امام خمینی (ره) خنداب

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان مرکزی کمیته امداد امام خمینی ره خنداب استان مرکزی کمیته امداد امام خمینی ره خنداب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۰۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مددخواهی بیش از هزار نفر در سفر رییس‌جمهور به استان سمنان از کمیته امداد

وام خوداشتغالی، کمک بلاعوض، قرض‌الحسنه و خدمات در حوزه مسکن، جهیزیه، لوازم ضروری زندگی و درمان از جمله درخواست‌های مردمی در میز خدمت ستادهای استانی کمیته امداد امام خمینی(ره) در دور دوم سفر رییس جمهور به استان سمنان است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) سمنان برپایی ستادهای ارتباطات مردمی را یکی از مهم‌ترین برنامه‌های سفر رییس جمهور به این استان در بهار ۱۴۰۳ برشمرد و  گفت: برپایی میزهای خدمت و ستاد پاسخگویی، اصلی‌ترین برنامه‌های سفرهای استانی رییس جمهور و گواه مردمی بودن دولت آیت‌الله رییسی است.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • مددخواهی بیش از هزار نفر در سفر رییس‌جمهور به استان سمنان از کمیته امداد
  • پرداخت ۱۴۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه توسط بانک کشاورزی در سال ۱۴۰۲
  • حمایت ۶۲ ایرانی ساکن خارج کشور از ایتام زنجانی
  • سیستان‌ و بلوچستان در جذب حامی رتبه نخست کشوری را کسب کرد
  • کمک ۷ میلیارد ریالی حامیان خارج از کشور به ایتام زنجانی
  • اشتغال مددجویان کمیته امداد میامی با ۳۳۰ میلیارد ریال محقق شد
  • سیستان و بلوچستان در جذب حامی رتبه نخست کشوری را کسب کرد
  • ماه رمضان ۴۱۹۵ حامی جدید در استان مرکزی جذب شد
  • حامیان۵۳ میلیارد تومان به ایتام و فرزندان محسنین استان کمک کردند
  • معافیت ۱.۵ میلیون خانوار مددجو از پرداخت قبوض آب، برق و گاز