Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-23@08:39:50 GMT

آمریکا دو میلیون ماسک سفارشی فرانسه از چین را ربود

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۵۰۸۶۵

مقامات فرانسوی می‌گویند تاجران آمریکایی در فرودگاه‌های چین برای خرید محموله ماسک‌های سفارشی کشورهای اروپایی از چین تا چند برابر قیمت پیشنهاد می‌دهند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛فرماندار منطقه «پروانس-آلپ-کوت دازور» در فرانسه گفت ایالات متحده محموله ماسک‌های چینی که برای فرانسه در نظر گرفته شد، مستقیما در باند فرودگاه و پس از بارگیری خریداری کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



«رونو موزله» در گفت‌وگو با پایگاه خبری روسیا الیوم گفت: «در شرایطی که فرانسه با کمبود تجهیزات حفاظت پزشکی در بحبوبه شیوع ویروس کرونا روبه رو است، برای خرید ماسک به چین متوسل شده است».

وی در این باره توضیح داد: «پس از اینکه وضعیت اضطراری پزشکی در فرانسه اعلام شد، مقامات محلی توانستند برای خرید تجهیزات از چین اقدام کنند و از قبل بهای آن را پرداخت کردند و این سفارش شامل ۶۰ میلیون ماسک بود».

گزارشی از روزنامه فرانسوی «لیسبون» حاکی است که آمریکایی‌ها در تلاشند هرگونه ماسک موجود در بازار دنیا را خریداری کنند  که این امر مانع تحویل سفارشات از کشورهای دیگر می‌شود.

این روزنامه با استناد به یک منبع آگاه ، گفت که آمریکایی‌ها  حتی قبل از دیدن کالاها بهای آن را به دو برابر و نقدی می‌پردازند.

شبکه خبری المیادین به نقل از منابع آگاه فرانسوی گزارش داد آمریکایی‌ها ماسک‌های سفارش شده از سوی فرانسه را از فرودگاه‌های چین به سرقت می‌برد.

بنا بر این گزارش آمریکایی‌ها به شرکت‌های چینی تولید ماسک مبالغی تا چهار برابر قیمت عرضه این کالا برای خرید ماسک از آنها پیشنهاد می‌دهند.

المیادین گفت: تاجران آمریکایی در فرودگاه شانگهای پول‌های هنگفتی با خود دارند تا محموله ماسک‌های سفارشی از سوی کشورهای اروپایی را قاپ زنند.

دولت فرانسه هفته گذشته از ایجاد یک «پل هوایی» ویژه میان این کشور و چین به هدف انتقال ماسک و دیگر لوازم ضروری برای کادر درمانی در بحران کرونا خبر داده بود.

اولیویه وران، وزیر بهداشت فرانسه گفته است که این کشور سفارش بیش از یک میلیارد ماسک را به تولیدکنندگان از جمله در چین داده است.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: آمریکایی ها برای خرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۰۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان کشتی‌گیران افسانه‌ای آمریکا | ترکیب کامل برای المپیک پاریس مشخص شد

به گزارش همشهری آنلاین رقابت‌های انتخابی تیم ملی کشتی آزاد آمریکا موسوم به «فاینال‌ایکس» بامداد امروز با تعیین دوبنده‌پوشان آمریکایی در المپیک ۲۰۲۴ پاریس پایان یافت و مسافران پرواز فرانسه مشخص شدند.

ترکیب تیم ملی کشتی آزاد آمریکا به شرح زیر است:

۵۷ کیلوگرم: اسپنسر لی
۶۵ کیلوگرم: زین ردیرفورد
۷۴ کیلوگرم: کایل دیک
۸۶ کیلوگرم: آرون بروکس
۹۷ کیلوگرم: کایل اسنایدر
۱۲۵ کیلوگرم: میسون پاریس

پس از مدت‌ها در المپیک خبری از دیوید تیلور و جردن باروز نخواهد بود و در اوزان مهم ۷۴ و ۸۶، «کایل دِیک» و پدیده ۲۳ ساله‌ای به نام «آرون بروکس» راهی فرانسه می‌شوند.

کد خبر 845956 برچسب‌ها ویژه ورزشی کشتی

دیگر خبرها

  • گربه‌ای که خواب از چشم محمدرضا گلزار ربود
  • ایلان ماسک با ممنوعیت تیک‌تاک مخالفت کرد
  • وزارت کشور و شهرداری تهران، صلاحیت یکدیگر را برای واردات واگن مترو قبول ندارند / سفارشی که ۷سال پیش به چینی ها داده شده، بلاتکلیف است
  • ایلان ماسک مخالف فیلتر شدن تیک‌تاک در آمریکا است
  • مخالفت ایلان ماسک با ممنوعیت تیک تاک در آمریکا
  • پایان کشتی‌گیران افسانه‌ای آمریکا | ترکیب کامل برای المپیک پاریس مشخص شد
  • پایان «باروز» و «تیلور» در المپیک/ ترکیب کشتی آمریکا اعلام شد
  • نقش هکرهای روسی برای خرابکاری در شرکت‌های آب آمریکا
  • ایلان ماسک با ممنوعیت تیک‌تاک در آمریکا مخالفت کرد
  • آمریکا و جاسوسی جهانی