Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-24@13:03:24 GMT

سیزده بدر امسال ۱۹ خودرو در زنجان اعمال قانون شد

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۵۰۸۸۱

سیزده بدر امسال ۱۹ خودرو در زنجان اعمال قانون شد

سرهنگ علی اصغر شیرمحمدی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: چهار دستگاه از این خودروها علاوه بر جریمه صورت گرفته، توقیف و به پارکینیگ منتقل شدند.

وی اظهار داشت: از رانندگان انتظار می رود برای مقابله با بیماری ویروس کرونا، هشدارها و توصیه‌های پلیس و دیگر مسوؤلان ذیربط را جدی تر بگیرند و از آمد و شدهای غیرضرور خودداری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

شیرمحمدی با بیان اینکه در راستای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و قطع زنجیره این بیماری، طرح ممنوعیت ورود خودروهای غیربومی به داخل شهرهای استان با دقت و جدیت در حال اجرا است تاکید کرد: طرح ممنوعیت ورود خودروهای غیربومی به زنجان تا ریشه‌کنی این بیماری ادامه خواهد داشت.

وی با تاکید براینکه از هموطنان انتظار می‌رود تا پایان طرح و عادی شدن شرایط حاکم از سفر به زنجان پرهیز کنند، خاطرنشان کرد: از آغاز اجرای طرح ممنوعیت ورود خودروهای غیربومی به استان تاکنون ۱۶۵ خودرو اعمال قانون شده‌ است.

شیرمحمدی با بیان اینکه ۴۵ دستگاه خودرو نیز علاوه‌ بر جریمه ۵۰۰ هزار تومانی، توقیف شده و به پارکینگ منتقل شدند، تصریح کرد: خودروهایی که در شهر دور دور می‌کنند از سوی پلیس راهور این استان اعمال قانون می شوند و از شهروندان درخواست می‌شود برای شکست ویروس کرونا در خانه‌های خود بمانند.  

وی اظهار داشت: مسیرهای منتهی به مجموعه تفریحی، فرهنگی و گردشگری گاوازنگ زنجان نیز به علت جلوگیری از ترددهای غیرضرور همچنان از سوی پلیس راهور این استان بسته است که در صورت بازگشایی، اطلاع رسانی خواهد شد.

رییس پلیس راهور استان زنجان گفت: آن دسته از خودروهای غیربومی که قبل از اجرای طرح ممنوعیت پلیس، وارد استان شده اند برای بازگشت به استان‌های خود مشکلی ندارند و پلیس مانع از این کار نمی‌شود.  

شیرمحمدی از رانندگان و مسافرانی که قصد ورود به شهرهای این استان را دارند خواست در برابر راهنمایی و ارشاد پلیس راهور مبنی بر بازگشت به استان های خود، اصرار بر ورود نداشته باشند که در صورت سرپیچی از این امر، مورد اعمال قانون قرار خواهند گرفت.  

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا استان زنجان پلیس راهور خودرو فرهنگی و گردشگری قانون بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی خودروهای غیربومی طرح ممنوعیت اعمال قانون پلیس راهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۰۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت ورود گردشگران به منطقه دریاچه تار دماوند

به گزارش خبرگزاری مهر، نقی میرزاکریمی رئیس اداره و فرمانده یگان حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند از بازگشایی پاسگاه محیط بانی دریاچه تار این شهرستان خبر داد.

میرزاکریمی گفت: هر ساله در فصل زمستان به دلیل بارش‌های سنگین برف موقتاً پاسگاه محیط بانی دریاچه تار تعطیل شده و در فصل بهار مجدداً بازگشایی می‌شود و به فعالیت خود در راستای حفظ و حراست از این منطقه ارزشمند ادامه می‌دهد.

وی افزود: این پاسگاه امروز بازگشایی و محیط‌بانان در محل مستقر شده و به دلیل نا مساعد بودن مسیر و خطرات احتمالی همچنان به استناد مصوبات ستاد بحران فرمانداری شهرستان، بازدید از منطقه برای طبیعت‌گردان و گردشگران ممنوع بوده و از ورود به منطقه جلوگیری به عمل می‌آید.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند اظهار داشت: در حال حاضر شهرستان دماوند دارای دو پاسگاه محیط بانی کوه سفید و دریاچه تار است و امیدواریم در سال جاری پاسگاه رودافشان هم احداث و فعال شود.

کد خبر 6085579

دیگر خبرها

  • ممنوعیت ورود بانوان به ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک
  • ممنوعیت‌های تردد در محور‌های شمالی در پایان هفته اعلام شد
  • برخورد پلیس راهور اصفهان با تغییر وضعیت ظاهری خودرو‌ها
  • برخورد قانونی با ۶۰هزار خودرو در سمنان/ تخلفات رانندگی رشد داشت
  • کلاف سردرگم واردات خودروهای کارکرده/ چرا کسی اجرای قانون را گردن نمی‌گیرد؟
  • کلاف سر در گم واردات خودروهای کارکرده/ چرا کسی اجرای قانون را گردن نمی‌گیرد؟
  • توقیف و اعمال قانون ۵۷۴ خودروی شوتی و تغییر وضعیت در بم
  • ممنوعیت ورود گردشگران به منطقه دریاچه تار دماوند
  • رییس قوه قضاییه: برای فراجا وظایف و مسئولیت‌هایی در حوزه عفاف و حجاب مقرر شده/ اگر قانون مرتبط با عفاف و حجاب نیز که اکنون در مجلس است، نهایی شود، باز هم در بخشی از این قانون، پلیس باید ورود داشته باشد
  • هزینه ای جدید برای شماره گذاری خودرو در ایران