Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@19:13:43 GMT

انگلیس تست ۵ دقیقه ای تشخیص ویروس کرونا می سازد

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۵۰۹۳۰

انگلیس تست ۵ دقیقه ای تشخیص ویروس کرونا می سازد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دیلی میل،  یک محقق انگلیسی ادعا می کند تستی برای کووید۱۹ ساخته که در ۵ دقیقه ابتلای فرد به این ویروس را مشخص می کند و هزینه هر کیت آن فقط ۲ پوند است.

در حال حاضر بیماران مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا باید ۴۸ ساعت منتظر نتیجه آزمایش خود بمانند. البته برخی بیماران اعلام کرده اند مدت زمان بیشتری برای دریافت نتیجه منتظر مانده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درهمین راستا پروفسور مانیش سینگ معتقد است شرکت او (بیوسل آنالایتیکز) روشی نوین برای تست ابتلا به ویروس کرونا یافته است.

روش سینگ شامل یک میدان میکروسپتروسکوپی مادون قرمز  است که برای شناسایی و مطالعه محتوای مواد شیمیایی استفاده می شود. برای این منظور از بزاق بیمار با سواب نمونه برداری می شود تا در دستگاه در آزمایشگاه بررسی شود. داخل دستگاه  نور مادون قرمز  از یک الماس آزمایشی گذر و موجی ایجاد می کند که با نمونه گرفته شده از بیمار واکنش می دهد به این ترتیب یک طیف خاص به وجود می آید که نتیجه ابتلای فرد به ویروس کرونا را نشان می دهد.

ادعای سینگ در حال مطرح می شود که شرکت آمریکایی «آبوت لابراتوریز» بارگیری کیت های  تست ۵ دقیقه ای ویروس کرونا را برای سراسر آمریکا آغاز کرده است.

کد خبر 4890588 شیوا سعیدی قوی اندام

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا آزمایشگاه انگلیس ویروس کرونا اینترنت شرکت دانش بنیان ایالات متحده آمریکا ماهواره فناوری فضایی تحقیقات علمی هوش مصنوعی شرکت هواوی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گوگل سیلاب نوآوری موبایل ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۰۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست برابر بایرن فقط تقصیر من است

به گزارش "ورزش سه"، یونیون برلین روز شنبه در چارچوب رقابت‌های هفته سی‌ام بوندسلیگا روبه‌روی بایرن مونیخ به میدان رفت و با نتیجه 1-5 برابر این تیم شکست خورد تا خطر سقوط در هفته‌های پایانی بیش از پیش آنها را تهدید کند. 

در حالی که این تیم تنها با دو گل از حریف عقب بود، در عرض 13 دقیقه در نیمه دوم سه گل دریافت کرد تا از هم بپاشد و دیگر فرصتی برای جبران این نتیجه و بازگشت به بازی پیدا نکند و تنها یک گل در دقیقه 90 به ثمر رساند که به کمک آنها نیامد. 

بلیتسا بین دو نیمه تصمیم گرفت از دفاع چهار نفره استفاده کند که نتیجه نداد اما پس از سوت پایان بازی تلاش کرد از تیمش دفاع کند و به خبرنگاران گفت: «ما می‌خواستیم فشار بیشتری روی آنها بگذاریم. 10 دقیقه بسیار بد را سپری کردیم که در آن دو گل دریافت کردیم و مقصر این اتفاق من هستم. 

شرایط در بازی بد و اشتباه پیش رفت که به‌خاطر اشتباهی بود که من مرتکب شدم. این تیم نباید به‌خاطر این باخت احساس گناه داشته باشد. ما از این شکست درس خواهیم گرفت و پیش خواهیم رفت. 

در این بازی از نظر تاکتیکی منظم و خطرناک ظاهر شدیم و اولین فرصت‌ها برای این که از حریف پیش بیفتیم برای ما بود. اگر عملکردی که در نیمه اول در چهار بازی گذشته داشتیم را به اجرا بگذاریم، در لیگ خواهیم ماند و تردیدی در این باره وجود ندارد.»

کوین فولاند هم درباره عملکرد تیمش در نیمه دوم گفت: «ما در نیمه دوم کاملا از هم پاشیدیم. این اتفاق نباید برای ما رخ دهد. حق‌مان بود که ببازیم. عملکرد خوبی در خط حمله نداشتیم و در دفاع عمقی نشستیم. این چیزی است که تیمی مانند بایرن از آن استفاده می‌کند. حالا چند بازی مهم داریم و باید کاری انجام دهیم. همه چیز به خودمان بستگی دارد.»

دیگر خبرها

  • واکنش آزمون بعد از زدن سومین گل فصل
  • شکست برابر بایرن فقط تقصیر من است
  • برتری پورتو با پاس گل طارمی
  • نجات شیاطین از کابوس کاونتری و صعود به فینال
  • یونایتد مرد و زنده شد/ همسایه‌ها به فینال جام حذفی انگلیس رسیدند
  • منچستریونایتد حریف سیتی در فینال جام حذفی انگلیس شد
  • منچستریونایتد حریف من‌سیتی در فینال جام حذفی انگلیس شد
  • گل هفتم تفنگدار ذوب آهن برای تثبیت پیروزی
  • خلاصه بازی فولام و لیورپول امروز یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • نتیجه‌ گرفتن مس رفسنجان با پشت سر گذاشتن بحران بدنسازی!