Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-18@07:00:30 GMT

بررسی وضعیت مبتلایان به کرونا، پس از ترخیص از بیمارستان

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۵۰۹۳۷

بررسی وضعیت مبتلایان به کرونا، پس از ترخیص از بیمارستان

دانشیار بیهوشی دانشگاه شهید بهشتی با اشاره به این که ماهیت روند رشد ویروس کووید ۱۹ نامشخص است بر ضرورت پیگیری وضعیت عمومی بیماران پس از ترخیص یا مراجعه به مراکز درمانی تاکید کرد.

به گزارش ایسنا، دکتر فدایی زاده با اشاره به راه اندازی طرح پیگیری وضعیت بیماران ترخیص شده از بیمارستان، اظهارکرد: این طرح در بیمارستان مسیح دانشوری در حال اجر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این که ممکن است برای برخی بیماران حتی پس از مرخص شدن از بیمارستان نیز مشکلاتی پیش بیاید، از پیگیری وضعیت بیماران با روش‌های مختلف توسط بیمارستان مسیح دانشوری خبر داد.

فدایی با اشاره به روش‌های مراقبت از بیماران مبتلا به ویروس کرونا پس از ترخیص از بیمارستان، ادامه داد: طبق اطلاعاتی که بیماران طی تماس‌ها و پیگیری‌هایی که انجام می‌شود به کارشناسان می‌دهند، تصمیم گیری‌های بعدی برای ارجاع مبتلایان و ادامه روند درمان اتخاذ می‌شود. ارسال پیامک به بیماران مرخص شده و طراحی اپلیکیشن های رایگان توسط این مرکز صورت گرفته و توسط این راه‌های ارتباطی وضعیت بیماران به لحاظ تشدید علائمی مانند تب، تنگی نفس و سرفه بررسی می‌شود و طبق پاسخ‌هایی که بیماران می‌دهند پیگیری‌های بعدی نیز انجام می‌شود.

رییس مرکز تحقیقات از راه دور بیمارستان دکتر مسیح دانشوری، افزود: به طور کلی هر فردی که با علائم مشکوک به کرونا به بیمارستان مسیح دانشوری مراجعه می‌کند و یا بستری می‌شود توسط راه‌های ارتباطی مختلف با این مرکز در ارتباط خواهد بود.

بهر اساس گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی، پیشتر نیز بیمارستان مسیح دانشوری اقدام به تدوین دفترچه‌ای به نام «راهنمای بیماران کرونا پس از ترخیص» کرد که در این دفترچه به نکات کلی بهداشتی، توصیه‌هایی برای شستن لباس‌ها، توصیه‌های لازم جهت شستشوی میوه و سبزی، نکاتی پیرامون استفاده از ماسک و دستکش، نحوه صحیح شستن دست‌ها و نکات مرتبط با داروهای تجویز شده اشاره شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کروناویروس بیمارستان مسیح دانشوری کووید 19 بیمارستان مسیح دانشوری پس از ترخیص

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۰۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت ارائه خدمات به افراد بی حجاب در ادارات

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ مهدی نادری در جلسه شورای اداری شهرستان فلاورجان با اشاره به لزوم رعایت حجاب و عفاف در جامعه و جلوگیری از هنجارشکنی گفت: ادارات و نهاد‌ها به افراد و مراجعه کنندگان بی حجاب خدمات ارائه ندهند.
وی همچنین با اشاره به فرسودگی دستگاه‌های دیالیز در بیمارستان شهر فلاورجان افزود: به منظور خدمات به بیماران کلیوی ۵ دستگاه دیالیز جدید تحویل بیمارستان امام خمینی شهر فلاورجان شد و به زودی به بیماران خدمت رسانی می‌کند.
فرماندار فلاورجان با اشاره به عملیات وعده صادق و پاسخ یه تجاوزات رژیم صهیونیستی افزود: جنایات این رژیم با همکاری مستکبران جهانی سالهاست که منطقه خاورمیانه را به آتش کشیده که با این پاسخ دندان شکن و هدفمند معادلات در منطقه به نفع دکترین دفاعی ایران اسلامی که همان دفاع بازدارنده است تغییر کرد.

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس بندرعباس - تهران / ترخیص ۱۰ مصدوم حادثه + اسامی
  • پیگیری اختلال سامانه نسخه الکترونیک سلامت
  • ممنوعیت ارائه خدمات به افراد بی حجاب در ادارات
  • اظهارات قهرمان مصدوم تور دوفرانس در پی ترخیص از بیمارستان
  • مبتلایان به دیابت در نیشابور ۳ برابر شد
  • سه برابر شدن مبتلایان به دیابت در نیشابور
  • برگزاری نشست فصلی ترجمان دانش در دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • اضافه شدن ۶ دستگاه همودیالیز به بیمارستان کامکار قم
  • هوش مصنوعی ناجی مبتلایان به آلزایمر خواهد شد؟
  • دیدار فرامرز ظلی با وزیر ورزش پس از ترخیص از بیمارستان