Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@03:19:21 GMT

کارآفرین پیشکسوت خراسان رضوی درگذشت

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۵۰۹۷۲

کارآفرین پیشکسوت خراسان رضوی درگذشت

یزدان‌بخش متولد ۱۳۱۹ در شهرستان نیشابور است که حدود ۲۰ سال در پست‌های کارشناس، مدیرکل و معاون در مرکز آمار ایران خدمت کرد، وی پس از بازنشستگی وارد بخش خصوصی شد و در سال ۱۳۶۳ کارخانه پارت لاستیک را راه‌اندازی نمود.

در سال‌های آغاز فعالیت این کارخانه، تعداد کارکنانِ شاغل در آن ۱۰ نفر، مساحت کارخانه ۲ هزار مترمربع و زیربنای آن ۸۰۰ متر مربع بود و نخستین تولیدات آن را محصولات ساده‌ای نظیر پاشنه کفش و انواع اورینگ تشکیل می‌داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال حاضر افزون بر ۲ هزار و ۲۰۰ نفر در گروه کارخانجات پارت لاستیک فعالیت می‌کنند، وسعت کارخانجات این گروه حدود ۳۰۰ هزار متر مربع و زیربنای آنها بیش از ۱۰۰ هزار مترمربع است.

این مجموعه صنعتی، اکنون پیشرفته‌ترین قطعات لاستیکی مورد استفاده در خودروهای ساخت داخل را تولید می‌کند.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران در پیامی درگذشت "ایرج یزدان‌بخش"، از نام آوران و چهره‌های اثرگذار صنعت خراسان و ایران را به جامعه اقتصادی کشور تسلیت گفت.

غلامحسین شافعی افزود: یزدان‌بخش، کارآفرینی پرتلاش، الگو ساز و سخت‌کوش بود، شخصیتی مالامال از لطافت انسانی داشت و مردی از تبار سازندگی و خدمتگزاری بود که یادگارهای قابل توجهی از خود به میراث گذاشت، او از جمله کسانی بود که پر کردن خلاء ناشی از نبودنش بسیار سخت خواهد بود.

وی ادامه داد: "ایرج یزدان‌بخش" صنعتگری بود که اثرات او در فعالیت‌های اجتماعی و حتی فرهنگی برازنده بود و از دست دادنش حسرت سنگین به جا خواهد گذاشت.

برچسب‌ها مشهد وزارت صنعت معدن و تجارت مرگ و میر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشهد وزارت صنعت معدن و تجارت مرگ و میر مشهد وزارت صنعت معدن و تجارت مرگ و میر یزدان بخش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۰۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانک ها پنج شنبه ها باز هستند

تین نیوز

​معاون سازمان امور استخدامی گفت: حتی با کاهش ساعت کاری ادارات، بانک ها پنج شنبه ها باز هستند و مشمول تعطیلی نمی شوند.

به گزارش تین نیوز به نقل از تسنیم، مهدی یزدان پناه معاون سازمان امور استخدامی به شایعات درباره فعالیت بانک ها در روزهای پنج شنبه پایان داد و صراحتاً اعلام کرد: حتی با کاهش ساعات کاری ادارات، بانک ها پنج شنبه ها باز هستند و تعطیلی مشمول این بخش نمی شود.

یزدان پناه می گوید: اگر بانک ها پنج شنبه ها تعطیل باشند، به لحاظ فعالیت جاری کشور، رسما پنج شنبه ها را از دست خواهیم داد.

به گفته وی تمامی کارمندان مراکز خدمات رسان اداری از جمله بانک ها، مراکز نظامی، امنیتی و نیروهای مسلح، مراکز مرتبط با حوادث غیرمترقبه با توجه به نوع شغل مربوطه در روزهای پنجشنبه باز هستند و تعطیلی پنجشنبه ها شامل حال آنها نخواهد شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • مجتمع کُک طبس با حداکثر ظرفیت تولید به فعالیت خود ادامه دهد
  • نادر کاشانی پیشکسوت بسکتبال درگذشت | دلیل درگذشت نادر کاشانی چه بود؟
  • پیشکسوت بسکتبال ایران درگذشت
  • نادر کاشانی پیشکسوت بسکتبال درگذشت
  • نادر کاشانی پیشکسوت تیم ملی بسکتبال ایران درگذشت
  • پیام تسلیت فرمانده سپاه امام رضا (ع) به مناسبت درگذشت استاد برجسته جودو
  • پدر جدوی خراسان رضوی درگذشت/ پیام تسلیت فرمانده سپاه
  • فرمانده سپاه امام رضا (ع) درگذشت استاد جودوی خراسان رضوی را تسلیت گفت 
  • بانک ها پنج شنبه ها باز هستند
  • پدر جودو خراسان رضوی درگذشت