Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-23@12:45:31 GMT

رکورد توزیع ۱۲۲۰۰ تن کود اوره در ۱۲ فروردین ماه

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۵۱۰۴۴

رکورد توزیع ۱۲۲۰۰ تن کود اوره در ۱۲ فروردین ماه

شرکت خدمات حمایتی کشاورزی در ادامه تلاش‌های خود برای تأمین و تدارک و توزیع کود اوره از ابتدای سال ۱۳۹۹، در تاریخ ۱۲ فروردین ماه موفق شد بیش از ۱۲۲۰۰ تن کود اوره از پنج شرکت پتروشیمی تولیدکننده کود اوره تأمین و به اقصی نقاط کشور ارسال و توزیع نماید.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، حمید رسولی مدیرعامل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی با اعلام این مطلب، افزود: این شرکت که توانسته بود ظرف مدت ۱۰ روز ابتدایی سال جاری، بیش از ۱۰۵ هزارتن کود اوره از پنج شرکت پتروشیمی تولید کننده کود اوره تأمین و توزیع نماید، امروز موفق شد با رکورد ۱۲۲۰۲ تن توزیع کود اوره جدیت و تلاش خود را برای تأمین کود اوره مورد نیاز کشاورزان نشان دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی در جلسه ویدئو کنفرانس با مدیران استانی این شرکت  با حضور سایر اعضای هیأت مدیره و برخی مدیران ستادی در تاریخ ۱۰ فروردین ۹۹ برگزار شد، بیان کرده بود که این شرکت تلاش می‌نماید تا با حفظ میزان تحویل روزانه و توزیع روزانه کود اوره در مقدار ۱۰ هزارتن همه نیاز کشاورزان به این کود را براساس برنامه ابلاغی وزارت جهاد کشاورزی تأمین کرده و برنامه این شرکت حفظ این رقم تا پایان اردیبهشت ماه است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: اوره کشاورزی رکورد کشاورزان کود اوره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۱۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهم ۳ برابری شهرستان‌ها از کنسرت‌های فروردین/ علیرضا طلیسچی رکورد زد

به گزارش قدس آنلاین، در فروردین‌ماه امسال، ۱۶۲ نوبت کنسرت پاپ در سراسر کشور برگزار شد. این آمار تنها مختص به اجرای صحنه‌ای گونه پاپ است.

البته که با توجه به تعطیلی‌های شب‌های قدر، از تاریخ ۱۱ تا ۱۹ فروردین، هیچ کنسرت پاپی در کشور به روی صحنه نرفت و بنابراین این آمار، متعلق به دو دهه از فروردین‌ماه است.

طبق این گزارش، ۱۲۲ نوبت اجرا در شهرستان و ۴۰ نوبت نیز در تهران به روی صحنه رفت.

علیرضا طلیسچی با ۲۱ نوبت اجرا، پرکارترین خواننده فروردین‌ماه در حوزه برگزاری کنسرت به شمار می‌رود. مجید رضوی با ۱۴ نوبت و رضا صادقی با ۱۲ نوبت، در رده‌های بعدی این فهرست قرار می‌گیرند.

حامیم و مسعود صادقلو نیز هر یک با ۱۱ نوبت، مشترکا در رتبه چهارم قرار گرفتند.

در فروردین‌ماه، ۳۰ خواننده در حوزه پاپ به روی صحنه رفتند و توانستند باتوجه به تداخل ماه مبارک رمضان با فروردین‌ماه و تعطیلات مناسبتی، آمار خوبی را در این ماه به ثبت برسانند.

نکته جالب‌توجه این آمار، نسبت سه‌برابری حجم اجرای موسیقی پاپ در شهرستان‌ها در برابر تهران است که این اتفاق در چندین استان مسافرخیز کشور رخ داد و سبب شد تا پراکندگی جغرافیایی خوبی به لحاظ برگزاری کنسرت در سطح کشور برقرار باشد.

البته که این رخداد، طی دو سال اخیر، با مهندسی فعالی اجرایی شده است تا بسیاری از استان‌های کشور، در بسیاری از شب‌ها، پذیرای خوانندگان گونه‌های مختلف موسیقی باشند و عدالت فرهنگی از این منظر، رشد موجهی را به خود ببیند.

با توجه به کاهش تعطیلات مناسبتی طی اردیبهشت‌ماه، انتظار می‌رود که این آمار با افزایش قابل‌توجهی مواجه شده و اجرای کنسرت تا نیمه‌های تیرماه که آغاز ماه محرم است، رشد تصاعدی خوبی را شاهد باشد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • افزایش تولید در مناطق کمتر برخوردار با کودهای نانویی «ایران ساخت»
  • پرونده داروی هموفیلی روی میز شورای‌عالی بیمه
  • پرونده داروی هموفیلی روی میز شورای عالی بیمه
  • رکورد شکنی تولید در شرکت فولاد اکسین خوزستان
  • سهم ۳ برابری شهرستان‌ها از کنسرت‌های فروردین/ علیرضا طلیسچی رکورد زد
  • تعداد شرکت های فناوری و نوآوری کشاورزی به ۱۰۰۰ خواهد رسید
  • دهکده‌های فناوری و نوآوری کشاورزی به عدد ۱۰۰۰ خواهد رسید
  • سهم ۲۵ درصدی بخش کشاورزی از مصرف نفت‌گاز استان کردستان
  • رکورد جوجه ریزی در مازندران شکست
  • توزیع بیش از ۱۲۵ میلیون لیتر نفتگاز کشاورزی استان کردستان