Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا، بهروز مهدوی فرماندار تبریز در گفت‌وگو با خبرنگاران، با اشاره به تعامل مردم با مسئولان در جلوگیری از شیوع گسترده ویروس کرونا اظهار داشت: همراهی مردم در روز سیزده بدر واقعا مثالزدنی و تاریخی بود. مردم با حضور در منازل خود ثابت کردند که به توصیه‌های پزشکی و بهداشتی مسئولان امر عمل می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: از صبح امروز طی بازدیدهایی که از برخی اماکن به عمل آمد به این نتیجه رسیدیم که همراهی مردم تبریز در تاریخ ماندگار شد، مردم به پویش در خانه بمانیم جامه عمل پوشانیدند و امیدواریم با ادامه همکاری مردم این ویروس منحوس را از بین ببریم.

فرماندار با اشاره به حضور پلیس و عوامل شهرداری در پارک ها و فضای سبز تبریز خاطرنشان کرد: تدابیر اتخاذ شده یک به یک عمل شد و مجموعه پلیس و شهرداری تبریز ما را در انجام این کار یاری کردند.

مهدوی تصریح کرد: تمامی پارک‌ها و بوستان‌ها تعطیل و ورود و خروج به شهر نیز ممنوع است. در حدود 3 هزار نفر مرکب از نیروهای نظامی، انتظامی و خدماتی پای کار هستند، مدیران مرتبط در صحنه حضور دارند، تعامل و همراهی مردم عالی است، از همراهی مردم باید تشکر کرد، امیدوارم در ساعات پایانی روز هم به این ترتیب عمل شود.

فرماندار تبریز با بیان اینکه کسانی که در روزهای گذشته از تبریز خارج شدند، بازگشت خود را به تاخیر بیاندازند، گفت: ورود و خروج در تبریز ممنوع است، کسانی که به هر دلیلی از شهر خارج شدند زمان بازگشت خود را چند روز به تاخیر بیاندازند چرا که امکان ورود به تبریز فراهم نیست؛ هم موجب ترافیک سنگین خواهند شد و هم اجازه ورود به داخل شهر داده نمی‌شود.

وی یادآور شد: مبادی ورودی و خروجی تمام روستاهای استان نیز بسته است، دهیاران و شوراهای روستایی به خوبی عمل کردند، آنچه در این میان مشهود است حضور ویژه بسیجیان برای کمک به مردم و مسئولان است. حضور بسیج در صحنه زبانزد است، هم بسیجیان سپاه کلانشهر تبریز و هم بسیج روستایی پابه پای نیروی انتظامی کمک حال ما بودند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی رشد طبیعت فضای سبز نیروی انتظامی همراهی مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۱۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور بانوان در ورزشگاه یادگار امام تبریز، تا اطلاع ثانوی ممنوع

 با اعلام سازمان لیگ هواداران خانم تا اطلاع ثانوی نمی‌توانند در دیدارهای خانگی تیم تراکتور حضور یابند.

به گزارش تسنیم، سازمان لیگ فوتبال ایران با ارسال نامه‌ای به باشگاه تراکتور و هیئت فوتبال استان آذربایجان شرقی اعلام کرد، به دلیل عدم وجود امکانات در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز، حضور بانوان تا برطرف شدن این معایب در ورزشگاه ممنوع است.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: اجازه حضور بانوان هوادار نساجی فقط در تمرینات! حضور بانوان در فینال لیگ قهرمانان آسیا قطعی شد

دیگر خبرها

  • پس از ورزشگاه یادگار تبریز، ورود زنان به ورزشگاه امام خمینی اراک هم ممنوع شد!
  • ورود زنان به بازی آلومینیوم- پرسپولیس ممنوع شد
  • حضور زنان در ورزشگاه تبریز تا اطلاع ثانوی ممنوع
  • عکس| ورود زنان تراکتوری به استادیوم ممنوع شد
  • حضور بانوان هوادار در تبریز ممنوع شد + نامه
  • حضور بانوان در ورزشگاه یادگار امام تبریز، تا اطلاع ثانوی ممنوع
  • حضور زنان در ورزشگاه تبریز ممنوع شد
  • ورود زنان تراکتوری به استادیوم ممنوع شد
  • حضور بانوان هوادار در تبریز ممنوع شد + تصویر نامه
  • حضور زنان در ورزشگاه یادگار تبریز ممنوع شد