Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد صالح جوکار در گفتگو با خبرنگار مهر درباره اولویت‌های مجلس یازدهم، گفت: در وهله اول باید تنگناهای اقتصادی و معیشتی حل و فصل شود و به ویژه آنکه باید برای مشکلات درآمدی دهک‌های پایین جامعه چاره‌اندیشی شود.

وی با تأکید بر اینکه مشکلات ما ناشی از عوامل بیرونی نیست، ادامه داد: مشکلات کشور به ویژه در زمینه اقتصادی بر اثر ناکارآمدی برخی از سیستم‌های داخلی و عدم هماهنگی لازم بین دستگاه‌های مختلف ایجاد شده است و باید در سال آینده این مسئله حل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منتخب مردم یزد در مجلس یازدهم تصریح کرد: مجلس آینده باید توجه اساسی به حل مشکلات اقتصادی، معیشتی و اشتغال و مسکن داشته باشد چرا که این مسائل دغدغه اصلی مردم است.

جوکار با اشاره به اینکه دولت در ۶ سال گذشته توجه به بخش مسکن را تعطیل کرد، گفت: البته این روزها دولت می‌خواهد اقداماتی را در زمینه بهبود وضعیت مسکن انجام دهد که بعید است نتیجه‌ای در بر داشته باشد و بهتر است دولت زمین رایگان در اختیار مردم قرار دهد تا آنان خودشان اقدام به ساخت خانه کنند و دولت باید از تصدی گری دست بردارد.

وی تأکید کرد: ممکن است تحریم‌ها باعث بخشی از مشکلات کشور شده باشد اما بخش قابل توجهی از مشکلات ما به دلیل عملکرد نامطلوب برخی از مسئولان است و ربطی به تحریم‌ها ندارد. بانک‌ها باید در سال آینده تسهیلات لازم را در اختیار بنگاه‌های اقتصادی بگذارند و همچنین باید اقدامات حمایتی صورت گیرد تا واحدهای تولیدی تعطیل شده، مجدداً فعالیت خود را انجام دهند.

کد خبر 4881925 زهرا علیدادی

منبع: مهر

کلیدواژه: مجلس یازدهم هیئت دولت بانک ها ویروس کرونا حسن روحانی علی لاریجانی مجلس شورای اسلامی ایالات متحده آمریکا اسحاق جهانگیری ایران سپاه پاسداران هیئت دولت سال جهش تولید ارتش جمهوری اسلامی ایران سید عباس موسوی دولت دوازدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۱۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانک‌ها در توسعه بخش درمان استان بوشهر مشارکت کنند

به گزارش خبرنگار مهر، علی باستین صبح پنجشنبه در نشست با مدیران بانک‌های استان بوشهر اظهار داشت: از بانک‌های استان بوشهر انتظار داریم ۵۰ درصد تسهیلات خود را در تقویت تولید و اشتغال مصرف کنند تا در تحقق شعار سال نیز به توفیق برسیم.

وی خواستار تغییر رویکرد بانک‌ها در پرداخت تسهیلات از مشتری محوری به توسعه‌محوری شد و افزود: طرح‌هایی که در توسعه و پیشرفت استان و رفاه و آسایش مردم تأثیرگذار هستند باید مورد نگاه ویژه بانک‌ها قرار گیرند.

معاون اقتصادی استاندار بوشهر گفت: تسهیل و تسریع در پرداخت تسهیلات بویژه در حوزه تقویت فضای کسب و کار مورد توجه و تاکید قرار دارد و بانک‌ها در این راستا باید نگاه خود را تغییر دهند.

باستین با اشاره به انتخاب مدیر جدید بانک تجارت اضافه کرد: مختاری، از مدیران موفق و با کیفیت استان بوشهر هستند و در ۲ سال اخیر در بیشتر شاخص‌ها، رتبه‌های برتر بانکی را کسب کرده و امیدوارم در مسئولیت جدید در استان فارس نیز همانند گذشته، موفق باشد.

وی افزود: علیپور مدیر جدید بانک تجارت استان نیز از نیروهای بومی و متخصص و متعهد است که برای ارتقای سطح کیفی فعالیت‌های این مجموعه تمام توان خود را به کار می‌گیرد.

لزوم تأمین مالی طرح‌های پیشران توسعه استان 

معاون اقتصادی استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: مشارکت بانک‌ها در طرح‌های عمرانی و اقتصادی استان بوشهر در یک سال اخیر با موفقیت اجرایی شد و چند طرح و پروژه با کمک بانک‌ها، عملیاتی شدند که امسال این روند با شتاب بیشتری تداوم خواهد داشت.

باستین تصریح کرد: بانک‌ها باید در راستای تأمین مالی طرح‌های پیشران توسعه استان و طرح‌هایی که مطالبه عمومی است اهتمام ورزند.

وی اضافه کرد: بانک‌های استان در تکمیل زنجیره ارزش محصولات راهبردی از جمله آبزی پروری و خرما به ویژه در صنایع تکمیلی و بسته بندی مشارکت کنند.

معاون اقتصادی استاندار بوشهر، خواستار مشارکت بانک‌های استان بوشهر در طرح‌های درمانی شد و گفت: بوشهر نیازمند طرح‌ها و پروژه‌های درمانی با کیفیت است تا از مراجعه بیماران به استان‌های همجوار جلوگیری شود و نقش بانک‌ها در تأمین مالی این پروژه‌ها مهم است.

باستین ابراز داشت: بانک تجارت در پرداخت تسهیلات تکلیفی در استان پیشتاز بوده که امیدوارم این روند تداوم یابد.

کد خبر 6081870

دیگر خبرها

  • تسهیلات بانکی در اختیار تولیدکنندگان واقعی قرار گیرد
  • بررسی مشکلات کارخانه روغن نباتی گلناز با حضور مسئولین قضایی استان کرمان/گوش شنوا برای حل مشكل واحدهای توليدی
  • اجرایی نشدن ماده ۶۵ احکام دائمی توسعه کشور اصلی ترین عامل مشکلات تولید کنندگان
  • جهادگران اقتصادی را لَنگ تسهیلات نگذارید
  • بانک تجارت؛پیشتاز در تسهیلات تکلیفی
  • بانک‌ها در توسعه بخش درمان استان بوشهر مشارکت کنند
  • رشد اقتصادی نشان دهنده امید ملت ایران به آینده است
  • موانع پرداخت نشدن تسهیلات به واحدهای تولیدی شناسایی شود
  •  قاچاق کالا خنجری بر پشت تولید است/ رشد تولید بسیاری از مشکلات اقتصادی را حل می‌کند
  • اعطای ۲۴ هزار و ۹۴۱ فقره تسهیلات مسکن روستایی به مبلغ ۴ هزار و ۴۹۷ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۲