Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@21:02:27 GMT

برزگر، پدیده جدید فوتبال ایران

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۵۱۰۸۳

برزگر، پدیده جدید فوتبال ایران

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، آریا برزگر ۱۸ ساله متولد شیراز است و پس از درخشش در تیم ملی جوانان در لیگ نوزدهم به باشگاه پرسپولیس پیوست. او بلند قامت است و سرعت بالایی دارد و همین ویژگی‌ها سبب شده تا مهاجمی خوب لقب بگیرد.

آریا در مهرماه ۱۳۹۸ پس از درخشش در تیم ملی جوانان با پیشنهاد مدیران پرسپولیس به این تیم پیوست و قرارداد خود را با این تیم به مدت ۳ سال امضاء کرد تا بتواند در تیم قهرمان ایران بازی کند که تاکنون این اتفاق در بازی‌های رسمی رخ نداده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هرچند کالدرون و یحیی گل محمدی نام او را در لیست ۱۸ بازیکن قرار می‌دهند، اما این بازیکن تاکنون در پرسپولیس نتوانسته عملکرد خوبی ارائه دهد.

در زمان جذب این بازیکن توسط پرسپولیسی ها، گفته می‌شد باشگاه استقلال نیز به دنبال آریا برزگر است، اما به هرحال سرخ‌ها موفق به جذب او شدند، هرچند در این راه موانعی نیز وجود داشت، اما تیم مدیریتی انصاری فرد، برزگر که در آینده به نظر می‌رسد مهاجم اصلی تیم ملی می‌شود را جذب کرد.

برزگر یکی از بازیکنان تیم ملی فوتبال جوانان ایران است که درخشش خوبی در بازی‌ها و مسابقات ملی از خود نشان داده و توانسته در بیشتر بازی‌ها به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شود.

برزگر تاکنون بیش از ۳۰ گل در تیم جوانان به ثمر رسانده است و در تورنمنت کافا از سری مسابقات فوتبال غرب آسیا با چهار گل به مقام آقای گلی دست یافت.

او در بازی‌های دور مقدماتی جام ملت‌های آسیا در رده جوانان که در تهران برگزار شد موفق شد ۲ گل بزند. او به همراه حسین نخودکار، عرفان روحانی، آریا برزگر، امیر حسین نیک پور، یاسین سلمانی، احمد رضا جلالی و ... ستاره‌های تیم جوانان هستند و باید دید می‌توانند به جام جهانی صعود کنند یا خیر.

تیم‌های ملی فوتبال جوانان عراق، قطر، تاجیکستان، جمهوری اسلامی ایران، بحرین، عربستان سعودی، مالزی، استرالیا، کره‌جنوبی، ژاپن، اندونزی، لائوس، ویتنام، یمن و کامبوج در کنار ازبکستان میزبان رقابت‌ها در مسابقات قهرمانی آسیا حضور خواهند داشت و ۱۶ تیم از ۱۴ تا ۳۱ اکتبر ۲۰۲۰ (۲۲مهر تا ۹ آبان سال ۱۳۹۹) در تاشکند برای کسب یکی از ۴ سهمیه صعود به جام جهانی جوانان رقابت می‌کنند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال نقل و انتقالات بازی ها تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۱۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام ترکیب ملی پوشان ایران برابر ترکمنستان

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، دومین دیدار تیم ملی فوتبال جوانان بانوان برابر ترکمنستان امروز از ساعت ۱۳:۳۰ در شهر دوشنبه برگزار می شود که مریم جهان نجاتی، سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان ترکیب ایران را به شرح زیر اعلام کرد:

فاطمه صالحی-فاطمه محسنی - ستایش فیض الهی-مینا بابویه -عسل قاچاریان-فاطمه رضایی-تانیا جهانشاهی-مائده بی رنگ-سمیه اسماعیلی - مریم دینی -زهرا خانلرزاده

به گزارش مهر، تیم‌ فوتبال جوانان بانوان ایران روز گذشته در جام کافا برابر ازبکستان به برتری رسید.

مائده بی رنگ، تانیا جهانشاهی، مریم دینی و سمیه اسماعیلی گل های ایران را در این بازی به ثمر رساندند.

کد خبر 6085229

دیگر خبرها

  • بازیکنی که در ۷سال فقط ۱۶دقیقه بازی و تمدید کرده!
  • آخرین وضعیت مصدومان تیم فوتبال سپاهان
  • تشریح آخرین وضعیت مصدومان تیم فوتبال سپاهان از زبان پزشک تیم
  • احمدزاده به بازی با پرسپولیس می‌رسد/ وضعیت نامشخص اسدی
  • اعلام ترکیب ملی پوشان ایران برابر ترکمنستان
  • برزگر: امیر حسین صادقی فرافکنی و مغلطه کاری می کند/ واگذاری پرسپولیس به نفع فوتبالمان است
  • رضاییان مقابل پرسپولیس بازی می‌کند (+سند)
  • وزیر ورزش به دیدار مایلی کهن رفت (+عکس)
  • پیروزی تیم فوتبال جوانان بانوان برابر ازبکستان
  • بازیکن هوادار: تساوی برابر پیکان برای ما فرقی با باخت نداشت