Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز و به نقل از تسنیم، حسن نصراصفهانی در خصوص تعطیلی مسابقات لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: فعلا که لیگ تعطیل است و آینده آن هم مشخص نیست. تمرینات تیم تعطیل است و به توصیه بهنام سراج بازیکنان ضمن قرنطینه خانگی تمرینات اختصاصی انجام می دهند تا آمادگی خود را حفظ کنند.

وی در خصوص تعطیلی مسابقات لیگ برتر یا ادامه دادن آن تصریح کرد: اگر فدراسیون و سازمان لیگ بخواهند لیگ را برگزار کنند باید به دو نکته توجه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابتدا باید تکلیف کرونا مشخص شود و دستوراتی که ستاد کرونا داده اطاعت شود. تجمیع بازیکنان در تمرینات و حتی برگزاری مسابقات بدون تماشاگر هم مشکل ساز است. از طرف دیگر باید تکلیف لیگ آینده را هم مشخص کنند که چه زمانی می خواهند مسابقات فصل آینده را شروع کنند چون اگر قرار باشد مثل سال‌های گذشته مسابقات در مردادماه شروع شود امکان آن با این شرایط وجود ندارد.

رئیس هیئت مدیره باشگاه صنعت نفت افزود: مسئولان سازمان لیگ اگر هم بخواهند لیگ را تعطیل کنند باید چند نکته لحاظ شود. منافع باشگاه ها و بازیکنان باید به طور یکسان رعایت شود چون قراردادی بین باشگاه و بازیکن وجود دارد و از طرفی هم باشگاه ها تعهداتی به اسپانسرهای خودشان دارند. الان در شرایطی یکسان در لیگ های اروپایی می بینیم که بازیکنان درصد بالایی از قراردادشان را بخشیده اند. اگر قرار است که سازمان لیگ درباره آینده لیگ تصمیمی بگیرد باید به همه این مسائل توجه کند.

نصراصفهانی در پاسخ به این سوال که کار شکایت باشگاه نفت آبادان از اسکوچیچ به فیفا به کجا کشید، به تسنیم گفت: پیگیر شکایت مان هستیم. فیفا به اسکوچیچ نامه زده و از سرمربی تیم ملی دفاعیه خواسته است و قرار است این موضوع را تا خردادماه تعیین تکلیف کنند.

وی در پایان در پاسخ به این سوال که باشگاه به کادرفنی و بازیکنان پرداختی داشته است؟ خاطرنشان کرد: تا آخرین لحظات سال 98 پیگیر این موضوع بودیم ولی متاسفانه تعطیلات پایان سال مانع این شد که پرداختی داشته باشیم. در سال جدید هم بانک‌ ها در آبادان تعطیل هستند و در اولین فرصت که بانک ها فعالیت شان را شروع کنند به حساب بازیکنان پول واریز می کنیم.

104 / 351 دراگان اسکوچیچ حسن نصراصفهانی صنعت نفت آبادان فیفا

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دراگان اسکوچیچ صنعت نفت آبادان فیفا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۱۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باشگاه استقلال تکلیف نکونام را مشخص کرد

قرار است سهام باشگاه استقلال همانند باشگاه استقلال به گروه‌های جدید واگذار شود و علی الظاهر قرار است استقلال در اختیار شرکت‌های پتروشیمی قرار گیرد. این واگذاری ممکن است تغییر مدیریت را هم در باشگاه به همراه داشته باشد، اما نمی‌تواند منجر به تغییر در کادرفنی آبی‌ها شود. به این خاطر که باشگاه قبلا با جواد نکونام قرارداد سه ساله امضا کرده است.

فرشید سمیعی یکی از اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال در مورد آینده جواد نکونام در این تیم گفت: «نکونام قرارداد ۳ ساله دارند و فعالیت خود را ادامه خواهند داد. با توجه به اینکه مالک جدید باشگاه در این هفته مشخص خواهد شد، باید تیم مدیریتی جدید مشخص شود و حداقل تا آخر فصل تیم مدیریتی جدید مستقر خواهد شد و برنامه‌ریزی‌های جدید بر مبنای اتفاقات آینده پیش خواهد رفت.»

منبع: خبر ورزشی

tags # جواد نکونام ، استقلال سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • تایید شد: لالیگا از دو فصل دیگر در آمریکا!‏
  • زمان پایان لیگ تنیس روی میز مشخص شد
  • تکلیف ماندن یا رفتن مدیرعامل پرسپولیس مشخص شد
  • مدیرعامل بانک شهر تکلیف درویش را مشخص کرد
  • مدیر یووه: تکلیف آلگری را آخر فصل مشخص می‌کنیم
  • تکلیف «گرایی»های فرنگی مشخص شد
  • تکلیف «گرایی»ها مشخص شد/ محمدعلی المپیک را از دست داد
  • تکلیف برادران گرایی برای المپیک مشخص شد
  • زمان جلسه سرنوشت‌ساز ژاوی و بارسا مشخص شد
  • باشگاه استقلال تکلیف نکونام را مشخص کرد