Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-29@05:02:10 GMT

کرونا نسخه کاغذی روزنامه‌های زنجان را تعطیل کرد

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۵۱۱۶۹

کرونا نسخه کاغذی روزنامه‌های زنجان را تعطیل کرد

ایسنا/زنجان معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: توقف نسخه کاغذی روزنامه‌ها را تا پایان محدودیت کرونایی خواهیم داشت.

ابراهیم قاسمی در گفت‌وگو با ایسنا، در رابطه با توقف نسخه کاغذی روزنامه‌ها بر اثر شیوع ویروس کرونا، اظهار کرد: طبق بیانیه و آیین‌نامه کشوری، در استان زنجان نیز تا زمانی که طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در حال اجرا است نسخه کاغذی روزنامه‌ها متوقف می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کاغذ چون از لحاظ فیزیکی قابل لمس است امکان دارد باعث ایجاد مشکلاتی در رابطه با شیوع کرونا شود.

این مسئول تصریح کرد: از روز نخست شروع تعطیلات که روزنامه‌ها تعطیل بودند و تا پایان محدودیت کرونایی نیز این تعطیلی ادامه خواهد داشت و از پایگاه‌های خبری برای دسترسی به اخبار می‌توان استفاده کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری زنجان روزنامه نسخه کاغذی روزنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۱۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) ترفندی حیرت‌انگیز برای درست کردن شمعی که تا ابد روشن می‌ماند!

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

زی‌سان: برای داشتن یک شمع زیبا نیاز نیست پول خرج کنید و با این ترفند می‌توانید شمعی درست کنید که تا ابد روشن می‌ماند و از طرف دیگر زیبا باشد. برای تهیه این شمع مراحل ترفند زیر را دنبال کنید: 

به گزارش زی‌سان، ابتدا یک لیوان مانند ویدئوی بالا تهیه کنید. تا حد امکان لیوان مورد نظر شیشه‌ای و دارای عمق کم باشد تا شمع زیباتری داشته باشید. سپس تعدادی بلور شیشه‌ای کوچک و زیبا را درون لیوان بریزید. می‌توانید از صدف، مروارید و الماس‌های اکریلیک نیز به جای بلور‌های شیشه‌ای با رنگ‌های مختلف استفاده کنید. سپس آب درون ظرف بریزید و مهم است که هر آنچه داخل لیوان است و قرار است دکور شمع باشد را با آب بپوشانید. سپس درون ظرف روغن تا نزدیکی لبه لیوان روغن بریزید. می‌توانید از روغن زیتون یا آفتاب‌گردان استفاده کنید، اما ترجیحا از ارزان‌ترین نوع روغن استفاده کنید. بعد از آن چند قطره رایحه یا هر نوع عطری روی ترکیب بریزید که شمع بوی خوبی تراوش کند دقیقا مانند ویدئوی بالا. 

بعد از این مراحل به یک بطری خالی آب نیاز دارید البته نه همه بطری بلکه فقط کف پایینی آن. با یک چیز تیز کف پایینی آن را جدا کنید و با یک قیچی لبه‌های آن را مرتب برش دهید و تا جای ممکن فقط قسمت تخت آن را در بیاورید. بعد از اینکه کف آماده شد یک سوراخ دقیقا مانند ویدئوی بالا وسط آن ایجاد کنید.

بیشتر بخوانید راهنمای تمیزکاری و چیدن یک کمد لباس در پنج مرحله؛ این کمد لباس جادویی را امروز بسازید چند ترفند ساده و کاربردی برای تمیز کردن طلا و جواهر؛ با این روش ساده جواهرات را با مسواک تمیز کنید! پنج ترفند برای پختن باقالی خشک در کوتاه‌ترین زمان

این سوراخ ترجیحا با چاقو نباشد و اگر از یک حدیده داغ (یا هر چیزی که سوراخ گرد ایجاد کند) استفاده کنید سوراخ بهتری درست می‌کنید. بعد یک دستمال کاغذی تهیه کنید و آن را به صورت یک رول بسیار باریک مانند ویدئوی بالا بپیچانید تا نخ شمع شما آماده شود. رول باریک دستمال کاغذی را از وسط سوراخ بطری رد کنید. سپس قسمت پایینی دستمال را که قرار است درون روغن قرار بگیرد برش می‌دهیم تا کوچکتر شود. به گزارش زی‌سان؛ دلیل این امر این است که دستمال کاغذی رول شده نباید به آب درون لیوان برسد بلکه فقط باید درون روغن قرار بگیرد. اگر دستمال کاغذی به آب برسد شمع شما روشن نخواهد شد. سپس نوک دستمال کاغذی که قرار است روشن شود را با همان روغن آغشته کنید و سپس کف بطری را روی روغن قرار دهید. در انتها نیز شمع خود را روشن کنید. برای اینکه بدانید دقیقا چگونه باید این ترفند را دنبال کنید ویدئو را حتما ببینید و مانند آن یک شمع زیبا و خوشرنگ درست کنید؛ شمعی که قرار است هیچوقت خاموش نشود.

tags # ترفند سایر اخبار (تصاویر) لئوپون، پادشاهِ پادشاهان؛ حیوان عجیب و غول‌پیکری که حاصل جفت‌گیری پلنگ و شیر است! (تصاویر) دانشمندان چهرۀ یک انسان اولیه را شناسایی کردند؛ انسان اولیه این شکلی بود! (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ انسان‌هایی که خوراکشان گوشت انسان است!

دیگر خبرها

  • (ویدئو) ترفندی حیرت‌انگیز برای درست کردن شمعی که تا ابد روشن می‌ماند!
  • دستگیری ۲۸ سارق و کشف ۵۹ فقره انواع سرقت
  • بازدید و زیارت بیش از ۵۰ هزار نفر از امامزادگان و بقاع متبرکه زنجان
  • تا چند روز آینده زنجان بارشی در زنجان رخ نمی‌دهد
  • دایر شدن پایگاه‌های حامی‌یابی به مناسبت شب‌های قدر در زنجان
  • برخورد با ۳۶۰ واحد صنفی متخلف در طرح نظارتی رمضان و نوروز زنجان
  • پایداری هوای زنجان تا هفته آینده
  • آمادگی اوقاف استان زنجان برای تحقق شعار سال در حوزه سرمایه‌گذاری و تولید
  • پایداری هشدار زرد هواشناسی در زنجان
  • نوزاد عجول زنجانی در آمبولانس متولد شد