Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهور گفت: تصمیمات درباره کسب‌وکارهایی که باید بعد از 20 فروردین مجددا راه‌اندازی شود روز یکشنبه هفته آتی 17 فروردین اتخاذ و اطلاع‌رسانی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار دولت خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور ایران امروز در جلسه ستاد ملی مدیریت و مقابله با کرونا اظهار داشت: در خصوص فعالیت کسبه و کارها بعد از 20 فروردین در جلسه امروز بحث و گفت‌وگو شد که کسب و کارها بعد از 22 فروردین چگونه راه‌اندازی و پروتکل‌ها چگونه باشد که ما در مورد بُعد اقتصادی آن گفت‌وگو کردیم اما قرار شد بحث اصلی در وزارت کشور انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: روز یکشنبه 17 فروردین در خصوص نحوه راه‌اندازی کسب و کارها در کشور تصمیم‌گیری می‌شود و پس از اتخاذ تصمیمات به اطلاع مردم ایران خواهد رسید.

روحانی گفت: همه باید تلاش کنیم نیازمندی‌ها در کشور تأمین شود و آنهایی که بر سر کسب و کارشان باشد بروند و  اصول بهداشتی را نیز مراعات کند.

* مبارزه با فقر هم شبیه مبارزه با کرونا است

رئیس جمهور با بیان اینکه سلامت و اقتصاد مردم برای ما مهم است،‌گفت: مبارزه با فقر چیزی شبیه مبارزه با کرونا است و هر دوی این مهم باید مدنظر باشد.

ادامه دارد ...

منبع: فارس

کلیدواژه: حسن روحانی مدیریت وزارت کشور ایران راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۱۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظام بین‌الملل در مورد مبارزه با مواد مخدر به وظایف عمل نکرده‌اند

رئیس جمهور گفت: در مقایسه با اقدامات ایران، سازمان‌های بین‌المللی و کشور‌های اروپایی به وظایف خود در خصوص مبارزه با مواد مخدر عمل نکرده‌اند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور جلسه ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: هزینه‌های زیادی در زمینه مبارزه با مواد مخدر بر کشور تحمیل می‌شود.

وی افزود: ستاد مبارزه با مواد مخدر، نگاهی فراسازمانی و فرابخشی داشته باشد؛ این ستاد نیازمند تحول است.

رئیس جمهور گفت: مسئول‌سازی نظام بین‌الملل در زمینه مبارزه مواد مخدر بسیار اهمیت دارد. در مقایسه با اقدامات ایران، سازمان‌های بین‌المللی و کشور‌های اروپایی به وظایف خود در خصوص مبارزه با مواد مخدر عمل نکرده‌اند.

وی افزود: بخش‌های اطلاعاتی کشور بر شناسایی شبکه‌های توزیع تمرکز کنند. برخورد با عناصر توزیع محدود و خُرد لازم است، اما اساس اقدامات بر برخورد با شبکه‌های اصلی توزیع باشد.

دیگر خبرها

  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • راه‌اندازی رشته اینترنت اشیاء در قوچان
  • بیست‌وپنجمین استاندار مازندران معارفه شد
  • وصول ۹۳۵ میلیارد تومان از معوقات حق آلایندگی خوزستان
  • ۸ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان از معوقات حق آلایندگی خوزستان وصول شد
  • افزایش ۲۲ درصدی حوادث غرق‌شدگی در فروردین امسال
  • محمد مخبر حکم جدید صادر کرد
  • «سید محمود حسینی پور» رئیس دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی شد
  • نظام بین‌الملل در مورد مبارزه با مواد مخدر به وظایف عمل نکرده‌اند
  • رئیسی: تمرکز بر مبارزه با شبکه‌های اصلی توزیع مواد مخدر