Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-19@06:32:09 GMT

تکاب، پربارش‌ترین شهر آذربایجان‌غربی طی ۲۴ ساعت گذشته

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۵۱۳۹۲

تکاب، پربارش‌ترین شهر آذربایجان‌غربی طی ۲۴ ساعت گذشته

مهدی کریمی روز پنج‌شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در این مدت ۲۶ میلی‌متر بارش نیز در ارومیه به عنوان مرکز استان ثبت شد که رقم قابل توجهی بود.

وی با اشاره به ادامه بارش‌های پراکنده در سراسر استان تا پایان امروز، اضافه کرد: بررسی و تحلیل نقشه‌های پیش‌بینی و پیش‌یابی حاکی از عبور امواج کم دامنه تراز میانی از جو استان است که طی امروز و در برخی مناطق سبب رگبار باران با احتمال رعد و برق همراه با وزش باد خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: از بعداز ظهر فردا، جمعه با تقویت سامانه بارشی بر گستره بارش‌ها در آذربایجان‌غربی افزوده می‌شود و تا اواخر وقت روز شنبه این شرایط ناپایدار تداوم می‌یابد.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی آذربایجان‌غربی ادامه داد: هوای استان طی روزهای جمعه و شنبه آینده، نیمه ابری، از بعد از ظهر ابری همراه با رگبار باران و رعد و برق و وزش باد است.

کریمی اظهار داشت: طی ۲۴ ساعت گذشته تکاب با ۲ درجه سانتی‌گراد بالای صفر سردترین و پلدشت با ۱۶ درجه بالای صفر گرم‌ترین شهر آذربایجان‌غربی بودند در حالی که دمای ارومیه بین سه و ۱۱ درجه سانتی‌گراد  در نوسان بود.

به گزارش ایرنا آذربایجان‌غربی در هفته جاری شاهد بارش متناوب باران بود که موجب شادی کشاورزان استان شد.

برچسب‌ها آذربایجان غربی سازمان هواشناسی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی سازمان هواشناسی آذربایجان غربی سازمان هواشناسی آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۱۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایذه و دهدز پربارش‌ترین نقاط خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته میزان بارش در شهر‌های ایذه و دهدز ۵.۴ و ۳ میلی متر ثبت شد.

محمد سبزه زاری افزود: همچنین باران  در شهر‌های حسینیه ۰.۷ و بهبهان ۰.۵ میلی متر بارید.

وی با اشاره به هشدار سطح قرمز هواشناسی ادامه داد:  از اواسط روز دوشنبه تا اواسط روز چهارشنبه (بویژه روز سه شنبه) سامانه قدرتمند و فعالی استان را تحت تاثیر قرار می‌دهد و سبب رگبار شدید باران و رعد وبرق، وزش باد متوسط تا شدید در اغلب نقاط استان، احتمال ریزش تگرگ در برخی از نقاط و کاهش محسوس دما در سطح استان خواهد شد.

 مدیر کل هواشناسی خوزستان بیان کرد: بیشترین  حجم بارش‌ها طی روز سه شنبه و در مناطق شمالی و شرقی و ارتفاعات خواهد بود و احتمال آبگرفتگی معابر در اغلب نقاط استان و طغیان مسیل‌ها و رودخانه‌ها وجود دارد.   

 

دیگر خبرها

  • گیلانی‌ها با بارش باران به استقبال نوروز ۱۴۰۳ می‌روند
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز دوشنبه ۲۸ اسفند
  • سامانه بارشی در راه آذربایجان‌غربی است
  • برف و باران در راه آذربایجان‌غربی است
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز یکشنبه ۲۷ اسفند
  • هوای آذربایجان غربی از فردا برفی و بارانی می شود
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز یکشنبه ۲۷ اسفند
  • ایذه و دهدز پربارش‌ترین نقاط خوزستان
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز شنبه ۲۶ اسفند
  • بارش باران برای نوار غربی دامنه‌های البرز