Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-19@15:19:43 GMT

تصادف مرگباردربزرگراه آیت الله سعیدی

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۵۱۴۰۲

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع تصادف مرگبار در بزرگراه آیت الله سعیدی در ساعت یک بامداد امروز خبر داد. ناطقان: جلال ملکی در این باره اظهار کرد: ساعت ۰۱:۴۰ دقیقه بامداد امروز یک مورد حادثه واژگونی خودروی پراید در مسیر شمال به جنوبی خیابان آیت الله سعیدی مقابل متروی آزادگان را شاهد بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بلافاصله بعد از گزارش حادثه ۲ ایستگاه به محل اعزام می شوند که مشاهده می شود یک دستگاه پراید که سه مرد جوان حدوداً ۲۰ ساله سوار آن بودند، در خط اتوبوسرانی واژگون شده است که پس از برخورد با جدول ها و نرده ها این رخ داده است. این احتمال می رود که خودرو در مسیر جنوب به شمال خیابان در حرکت بوده و به دلیل برخورد با موانع واژگون و وارد مسیر اتوبوسرانی شده است که البته علت دقیق حادثه و جزئیات آن توسط پلیس راهور اعلام می شود.

وی ادامه داد: پیش از رسیدن نیروهای آتش نشانی دو نفر از سرنشینان خودرو به بیرون پرتاب شده بودند که آسیب های جدی دیده بودند و یک نفر هم داخل خودرو محبوس بود که آتش نشان ها با برش بخش هایی از بدنه این فرد را آزاد کردند و هر سه نفر تحویل عوامل اورژانس شدند.

ملکی بیان کرد: متاسفانه هر سه نفر در این حادثه جان خود را از دست دادند. محل ایمن سازی شده و علت حادثه در دست بررسی است.

وی در پایان گفت: تقاضا می شود در این شرایط که عده زیادی از هموطنان در خانه قرنطینه هستند و خیابان ها خلوت است، رانندگان خصوصاً جوان ها این فرصت را برای سرعت در خیابان ها در نظر نگیرند تا شاهد چنین حوادثی نباشیم.
منبع: مهر برچسب ها: تصادف ، تهران ، مرگ ، ناطقان

منبع: ناطقان

کلیدواژه: تصادف تهران مرگ ناطقان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۱۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف مرگبار در محور ایذه به پیان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، سخنگوی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: این حادثه ۵۹ دقیقه بامداد امروز چهارشنبه (۲۹ فروردین) بین دو دستگاه سواری پژو ۴۰۵ و پراید به وقوع پیوست.

عارف اصل شرهانی افزود: در این سانجه رانندگی یک مرد ۶۲ ساله جان خود را از دست داد و دو مرد ۲۶ و ۴۳ ساله و ۲ خانم ۱۸ و  ۱۶ ساله مصدوم شدند.

وی ادامه داد: مصدومان این حادثه توسط دو دستگاه امبولانس به بیمارستان شهدای ایذه اعزام شدند.

دیگر خبرها

  • حریق ناگهانی خودرو در خیابان نواب قزوین
  • تصادف اتوبوس مسافربری در مهریز یزد با ۱۵ مصدوم
  • واکنش ‌آیت‌الله سعیدی به حمله موشکی ایران به اسرائیل
  • کاهش بار ترافیکی میدان آزادی با تکمیل شاخه غربی بزرگراه یادگار امام (ره)/ شمال تهران نیاز به کمربندی دارد
  • ریل‌گذاری نظام بانکی چگونه باشد؟
  • موارد مصرف مالیات باید برای مردم تبیین شود
  • حذف ۷ نقطه پر تصادف جاده‌ای استان بوشهر
  • تصادف مرگبار در محور ایذه به پیان
  • تصادف با یک خودروی ورزشی در خیابان (فیلم)
  • تکمیل مرحله اول ساخت اسکلت چوبی ضریح حرم بانوی کرامت