Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-16@13:20:28 GMT

نرخ رسمی ارزهای رایج

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۵۱۴۵۶

بانک مرکزی نرخ رسمی ارزهای رایج را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن نرخ پوند با افزایش و یورو با کاهش مواجه شد. ناطقان:  بر اساس اعلام بانک مرکزی هر دلار آمریکا برای امروز «پنج‌شنبه چهاردهم فروردین ۹۹» بدون تغییر نسبت به قبل ۴۲ هزار ریال قیمت خورد. همچنین هر پوند انگلیس با افزایش به قیمت ۵۲ هزار و ۸ ریال و هر یورو نیز با کاهش ۴۵ هزار و ۹۳۴ ریال ارزش‌گذاری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



افزون بر این، هر فرانک سوئیس ۴۳ هزار و ۳۸۸ ریال، کرون سوئد ۴ هزار و ۱۸۴ ریال، کرون نروژ ۴ هزار و ۲۶ ریال، کرون دانمارک ۶ هزار و ۱۵۴ ریال، روپیه هند ۵۵۱ ریال، درهم امارات متحده عربی ۱۱ هزار و ۴۳۷ ریال، دینار کویت ۱۳۴ هزار و ۱۹۳ ریال، یکصد روپیه پاکستان ۲۵ هزار و ۲۸۸ ریال، یکصد ین ژاپن ۳۹ هزار و ۸۳ ریال، دلار هنگ کنگ ۵ هزار و ۴۱۸ ریال، ریال عمان ۱۰۹ هزار و ۲۳۵ ریال و دلار کانادا ۲۹ هزار و ۶۲۰ ریال قیمت خورد.

از سوی دیگر، نرخ دلار نیوزیلند ۲۴ هزار و ۸۶۷ ریال، راند آفریقای جنوبی ۲ هزار و ۳۰۲ ریال، لیر ترکیه ۶ هزار و ۲۶۱ ریال، روبل روسیه ۵۳۳ ریال، ریال قطر ۱۱ هزار و ۵۳۹ ریال، یکصد دینار عراق ۳ هزار و ۵۴۰ ریال، لیر سوریه ۸۲ ریال، دلار استرالیا ۲۵ هزار و ۵۰۹ ریال، ریال سعودی ۱۱ هزار و ۲۰۱ ریال، دینار بحرین ۱۱۱ هزار و ۷۰۵ ریال، دلار سنگاپور ۲۹ هزار و ۲۴۹ ریال، یکصد تاکای بنگلادش ۴۹ هزار و ۳۷۲ ریال، ده روپیه سریلانکا ۲ هزار و ۲۱۷ ریال، کیات میانمار ۳۱ ریال و یکصد روپیه نپال ۳۴ هزار و ۲۵۷ ریال تعیین شد.

همچنین، نرخ یکصد درام ارمنستان ۸ هزار و ۴۲۵ ریال، دینار لیبی ۲۹ هزار و ۶۵۱ ریال، یوان چین ۵ هزار و ۹۱۲ ریال، یکصد بات تایلند ۱۲۶ هزار و ۹۰۷ ریال، رینگیت مالزی ۹ هزار و ۵۸۱ ریال، یک هزار وون کره جنوبی ۳۳ هزار و ۹۴۰ ریال، دینار اردن ۵۹ هزار و ۲۴۰ ریال، یکصد تنگه قزاقستان ۹ هزار و ۳۴۸ ریال، لاری گرجستان ۱۲ هزار و ۹۴۹ ریال، یک هزار روپیه اندونزی ۲ هزار و ۵۳۳ ریال، افغانی افغانستان ۵۴۹ ریال، روبل جدید بلاروس ۱۶ هزار و ۱۶۹ ریال، منات آذربایجان ۲۴ هزار و ۷۵۸ ریال، یکصد پزوی فیلیپین ۸۲ هزار و ۵۴۰ ریال، سومونی تاجیکستان ۴ هزار و ۳۳۳ ریال، بولیوار جدید ونزوئلا ۴ هزار و ۲۰۶ ریال و منات جدید ترکمنستان ۱۲ هزار ریال ارزش‌گذاری شد.
منبع: مهر برچسب ها: نرخ ، ارز ، یورو ، ناطقان

منبع: ناطقان

کلیدواژه: نرخ ارز یورو ناطقان ۴ هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۱۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلار بازار غیر رسمی در سراشیبی

به گزارش خبرنگار مهر، قیمت دلار که با شروع سال جاری روند صعودی به خود گرفته بود و متناسب با اتفاقات بین المللی از ۷۰ هزار تومان هم عبور کرد، به تدریج از پلکان قیمت پایین آمد و به ۶۸ هزار و ۷۰۰ تومان رسید. در نهایت دیروز قیمت دلار روی رقم ۶۶ هزار تومان ثابت شد.

دلار امروز نیز به روند نزولی خود ادامه داد و تا لحظه تنظیم این خبر در بازار غیررسمی با نرخ ۶۵ هزار تومان معامله شد.

مشاهدات میدانی از بازار غیررسمی نشان می‌دهد که خرید و فروش خاصی در بازار انجام نمی‌شود و آرامش بر بازار حاکم است.

تحلیل‌های بنیادین حکایت از آن دارد که ارزش دلار در حال حاضر روی رقم ۵۲ هزار تومان است؛ بنابر این بسیاری از کارشناسان بازارهای مالی معتقد هستند که دلار در آینده ای نزدیک به کانال ۵۰ هزار تومان بر می‌گردد.

کد خبر 6080019

دیگر خبرها

  • دلار بازار غیر رسمی در سراشیبی
  • قیمت‌ روز ارزهای مبادله‌ای/ دلار ثابت ماند
  • نرخ ارز امروز ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ +جزئیات
  • ریزش قیمت بیت‌کوین تا کجا ادامه خواهد داشت؟
  • پیش‌بینی قیمت دلار ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ / ارزهای مهم با افت تنش سقوط کرد
  • قیمت‌های جدید ارزهای مبادله‌ای/ دلار چند شد؟
  • نرخ ارز امروز ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ +جزئیات
  • قیمت روز ارزهای مبادله‌ای/ دلار ثابت ماند
  • بیت‌کوین لرزید / قیمت روز ارزهای دیجیتال
  • نرخ ارز امروز ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ +جزئیات