Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم‌های فوتسال استقلال و پرسپولیس در سال‌های گذشته سابقه حضور در لیگ برتر فوتسال را داشته اند. تیم فوتسال استقلال یکی از تیم‌های فعال در این رشته بود و حتی سابقه قهرمانی در لیگ برتر را هم دارد. در سال‌های گذشته در این تیم محمد رضا حیدریان، سیامک داداشی، وحید و امیر شمسایی، رضا ناصری و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی می‌کردند.

زمانی که وحید شمسایی (کاپیتان سابق تیم ملی فوتسال) در تیم فوتسال استقلال تهران بازی می‌کرد، توانست عملکرد فوق العاده‌ای را از خود نشان دهد، به طوری که درخشش‌های او نظر مسئولان باشگاه لاتزیو ایتالیا را جلب کرد و آن‌ها تصمیم گرفتند که شمسایی را به خدمت بگیرند و به همین دلیل شمسایی راهی سری آ ایتالیا شد.

تیم فوتسال پرسپولیس که در سال ۱۳۸۹ در لیگ برتر فوتسال حضور داشت، مانند استقلال بسیار درخشیدد. البته تیم فوتسال پرسپولیس در سال ۱۳۹۱ توسط محمد رویانیان (مدیرعامل وقت باشگاه پرسپولیس) منحل شد. در سال ۱۳۸۹ وقتی تیم فوتسال پرسپولیس در لیگ برتر بازی می‌کرد، محمد رضا حیدریان (بازیکن سابق تیم ملی فوتسال) به عنوان سرمربی در این تیم حضور داشت و در پایان مسابقات لیگ با این تیم به مقام یازدهم رقابت‌ها دست یافت و این آخرین حضور پرسپولیسی‌ها در لیگ برتر فوتسال بود. در ۲ سال بعدی این باشگاه فقط در بخش بانوان تیمداری کرد.

اگر مسئولان ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس بتوانند دوباره فوتسال این باشگاه را به مانند فوتبالش، حمایت کنند قطعا در آینده می‌توانند حرف‌های زیادی داشته باشند و حتی آن‌ها از این راه می‌توانند هواداران خود را به سالن‌های ورزشی کشانده و از این طریق منابع مالی تامین کنند. طرفداران این ۲ باشگاه در کشور کم نیستند و مسئولان این ۲ تیم می‌توانند به غیر از شهرآورد فوتبال، دربی فوتسال هم داشته باشند.

در بیشتر کشور‌های دنیا باشگاه‌های ورزشی به غیر از فوتبال در رشته‌های دیگری مانند فوتسال، بسکتبال، والیبال و... فعالیت می‌کنند. مثلاً باشگاه بارسلونا که بیشتر آن را با فوتبالش می‌شناسنیم، در رشته هایی، چون فوتسال و بسکتبال هم تیمداری می‌کند.

زمانی که محمد حسن انصاری فرد (مدیرعامل باشگاه پرسپولیس) از ریاست سازمان لیگ برتر فوتسال کنار رفت و به باشگاه پرسپولیس منتقل شد، خبر از راه اندازی مجدد تیم فوتسال این باشگاه داد و گفت ما باید به غیر از فوتبال در رشته‌های دیگری هم، چون فوتسال تیمداری کنیم. اما تمام این صحبت‌ها در حد حرف بود و هیچ گاه عملی نشد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ برتر فوتسال باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس لیگ برتر فوتسال لیگ برتر تیم فوتسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۱۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غایب بزرگ استقلال برابر تراکتور

مدافع برزیلی تیم فوتبال استقلال تهران نمی تواند تیم خود را در بازی با تراکتور در هفته بیست و پنجم لیگ برتر همراهی کند.

به گزارش‌ مشرق، تیم فوتبال استقلال تهران که با ۵۳ امتیاز در صدر جدول لیگ برتر قرار دارد باید روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت در مصافی حساس و خارج از خانه در ورزشگاه یادگار امام تبریز رو در روی تیم فوتبال تراکتور قرار گیرد.

با توجه به رقابت استقلال و پرسپولیس در صدر جدول و کسب عنوان قهرمانی، کسب ۳ امتیاز این بازی برای جواد نکونام بسیار حائز اهمیت است. «رافائل سیلوا» که به دلیل مصدومیت در دیدار با شمس آذر قزوین نتوانست آبی‌ها را همراهی کند، کماکان دور از تمرینات است و در بازی با تراکتور هم غایب بزرگ آبی‌ها در خط دفاع به شمار می‌رود.

«سیلوا» در نیم فصل دوم به جمع استقلالی‌ها اضافه شد و توانست عملکرد خوبی را در تمرینات از خود نشان دهد و خیلی زود به ترکیب اصلی راه یافت اما در هفته‌های پایانی لیگ برتر با مصدومیت بد موقعی مواجه شد. با توجه به حضور محمدحسین مرادمند و آرمین سهرابیان استقلال در بازی با تراکتور مشکلی در خط دفاعی نخواهد داشت.

علاوه بر سیلوا، سید حسین حسینی کاپیتان و دروازه‌بان شماره یک استقلال نیز به دلیل محرومیت قادر به همراهی تیمش در این بازی مهم نیست.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • بازگشت جام‌حذفی؛ فرصت تاریخی پرسپولیس برای عبور از استقلال
  • غایب بزرگ استقلال برابر تراکتور
  • بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگر
  • مطلق‌زاده: فوتبال برای مسئولان خوزستان مهم نیست
  • تنها هت‌تریک کننده فوتبال ایران رفت!
  • واعظ آشتیانی: امیدوارم خریداران به وضعیت سرخابی ها سر و سامان بدهند/ گرانی فوتبال پاشنه آشیل ورزش کشورمان است
  • پایان دوران کابوس‌وار استقلال و پرسپولیس
  • تیم منتخب هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال
  • اکبرپور: حرف‌های جواد نکونام درباره ایشان درست بود!
  • ستاره سپاهان بازی با پرسپولیس را از دست داد