Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، آنتونی استوکس، مهاجم ایرلندی پرسپولیس که به تازگی با این باشگاه قطع همکاری کرده، نسبت به بازگشت به تیم سابقش یعنی هیبرنین ابراز علاقه کرده است.

استوکس در گفتگو با نشریه deadlinetimes در این خصوص اظهار داشت: من عاشق هیبرنین بودم و آخرین باری که آنجا بازی می‌کردم دلم می‌خواست ماندگار شوم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ولی من طبق معمول مشکل درست کردم و کار خراب شد. شاید می‌توانستم در باشگاه بمانم ولی من کسی هستم که همیشه موضع خودم پافشاری می‌کنم و عقب نمی‌کشم و این گاهی به ضررم تمام می‌شود. ای کاش بیشتر در هیبرنین می‌ماندم. ای کاش این اتفاق می‌افتاد. صادقانه بگویم دوست دارم یکبار دیگر در تیم هیبز بازی کنم ولی بعید است که این اتفاق بیافتد.

استوکس که پیش از این سه دوره برای هیبرنین بازی کرده برای این تیم 44 گل به ثمر رسانده و در میان هواداران باشگاه اسکاتلندی بسیار محبوب است. از جمله مهمترین درخشش‌های استوکس برای هیبرنین، دو گل او به رنجرز در فینال جام حذفی اسکاتلند در سال 2016 است که باعث شد هیبرنین با نتیجه 3-2 به پیروزی رسیده و جام حذفی را فتح کند.

استوکس 31ساله درباره علاقه‌اش به بازی دوباره در این تیم اسکاتلندی گفت: من عاشق هیبرنین بودم و آخرین باری که آنجا بازی می‌کردم دلم می‌خواست ماندگار شوم. ولی من طبق معمول مشکل درست کردم و کار خراب شد. شاید می‌توانستم در باشگاه بمانم ولی من کسی هستم که همیشه موضع خودم پافشاری می‌کنم و عقب نمی‌کشم و این گاهی به ضررم تمام می‌شود. ای کاش بیشتر در هیبرنین می‌ماندم. ای کاش.

استوکس در ادامه صحبتهایش اضافه کرد: خیلی دلم می‌خواهم به اسکاتلند یا بریتانیا برگردم. ولی در نهایت از کدام تیم سر در می‌آورم؟ نمی‌دانم. راستش را بخواهید خیلی دوست دارم یک بار دیگر در هیبرنین بازی کنم ولی با توجه به اتفاقاتی که افتاده بعید به نظر می‌رسد.

بعد از آنکه  نیل لنون، استوکس را از هیبرنین اخراج کرد او ابتدا به یونان رفته و به باشگاه آپولون اسمیرنی پیوست و بعد از آن بازی در تراکتورسازی ایران و آدانا دمیراسپور ترکیه را تجربه کرد.

استوکس در ماه ژانویه امسال قراردادی شش ماهه با پرسپولیس امضا کرد که در نهایت و با کش و قوسهای فراوان بعد از مدت کوتاهی ایران را ترک کرده و اعلام کرد دیگر به پرسپولیس برنخواهد گشت.

استوکس حالا به شهر دوبلین ایرلند بازگشته و می‌گوید بی‌صبرانه منتظر است تا فوتبالش را بار دیگر در بریتانیا آغاز کند. او در این باره گفت:" به نظرم احتمال اینکه دوباره در اسکاتلند بازی کنم بالا است. من هنوز 32 ساله نشده‌ام و در سالهای اخیر از بازی در خارج از کشور کلی تجربه بدست آورده‌ام. ولی من هنوز عطش بازی کردن دارم و حتی شاید بشود گفت عطشم برای فوتبال کردن بیشتر هم شده است".

استوکس که در حال حاضر تحت قرارداد پرسپولیس است، سرنوشت نامعلومی با سرخ‌ها دارد و البته همانند دیگر فوتبالیست‌های سراسر جهان در انتظار روشن شدن تکلیف مساله کرونا ویروس در سراسر جهان است.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: پرسپولیس تراکتور آنتونی استوکس ولی من

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۱۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکرار اتفاق جنجالی ال‌کلاسیکو در بازی رم-بولونیا

به گزارش "ورزش سه"، تنها 24 ساعت پس از جنجالی که در جریان بازی رئال مادرید و بارسلونا در سانتیاگو برنابئو به وجود آمد، اتفاق مشابهی در سری A رخ داد و به روشی بسیار متفاوت حل شد.

این صحنه در بازی رم-بولونیا اتفاق افتاد؛ به طور خاص، درست قبل از پایان نیمه اول. بعد از کار تیمی که توپ را در محوطه جریمه به یوشوا زیرکزی رساند، ضربه او از دستان میله اسویلار عبور کرد و از روی خط توسط آنخلینو دفع شد اما داور دستور به شروع مجدد بازی از میانه میدان داد.

مشخص نبود توپ از خط عبور کرده یا نه اما داور بدون کوچکترین شکی این صحنه را گل اعلام کرد. او به ساعت خود اشاره کرد و به این ترتیب همه متوجه شدند که دومین گل بولونیا به ثمر رسیده است.

منظور فابیو مارسکا، داور بازی، با اشاره به ساعتش این بود که ساعت به لرزه درآمده و به او هشدار می‌دهد که توپ از خط دروازه عبور کرده است؛ برخلاف آنچه در لالیگا اتفاق می‌افتد، جایی که از فناوری خط دروازه استفاده نمی‌شود. در سری A، بعد از عبور توپ از خط دروازه، ساعت داور به لرزه در می‌آید و به راحتی گل اعلام می‌شود.

دیگر خبرها

  • اتفاق جالب برای امین حزباوی در قطر
  • بلینگام 31 میلیون یورو به دورتموند می‌دهد
  • قطبی: می‌خواهیم بازی به بازی پیشرفت کنیم
  • ولاهوویچ: کریستیانو رونالدو الگویم است؛ رویای توپ طلا و جام بردن با یوونتوس را دارم
  • خمس: دوست دارم در آینده به ایران برگردم
  • لجبازی میلان با اینتر: جشن قهرمانی ممنوع!
  • هیج وقت حس عدم امنیت در ایران نداشتم |برگردم فقط سرمربی یک تیم خواهم شد
  • علی دایی؟ فکرش را هم نکنید!
  • تکرار اتفاق جنجالی ال‌کلاسیکو در بازی رم-بولونیا
  • الگری: افزایش انتقادات؟ هرکاری که دوست داشته باشم را انجام می‌دهم